Hop til indhold
Iceking

Smukke Melanie Kolding/Vejle/Rødding

Recommended Posts

Frankthetank skrev, for 1 time siden:

Hun svar heller ikke på hendes nye mail så hun har nok dårlig samvittighed.

Det kommer jo nok også an på hvad du skriver, hvis du ikke har skrevet at du gerne vil have en aftale, hvor længe osv. og smider dit nr, svarer hun jo nok ikke.

Men du har du fået min mening nu, så du må jo syns hvad du vil, jeg lægger bare 2 og 2 sammen og ved bare jeg har været sammen med hende en 2-3 gange til blow, og der har aldrig været problemer.. hun virkede bare lidt grøn, så at gå fra det til at blive den vildeste hustler, at hustle flere...stadig arbejde og stadig have annonce oppe...den køber jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, for 4 minutter siden:

Det kommer jo nok også an på hvad du skriver, hvis du ikke har skrevet at du gerne vil have en aftale, hvor længe osv. og smider dit nr, svarer hun jo nok ikke.

Men du har du fået min mening nu, så du må jo syns hvad du vil, jeg lægger bare 2 og 2 sammen og ved bare jeg har været sammen med hende en 2-3 gange til blow, og der har aldrig været problemer.. hun virkede bare lidt grøn, så at gå fra det til at blive den vildeste hustler, at hustle flere...stadig arbejde og stadig have annonce oppe...den køber jeg ikke.

Hendes annonce er heller ikke aktiv, det har den ikke været i 3 dage, så det er jo nok også derfor hun ikke svarer, hun går jo i skole til daglig.

Redigeret af Always looking for fun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, for 22 timer siden:

Hun har lige svaret at hun ikke er blevet hacket så det er hende som gør det.. og hun har også suttet min pik før

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, den 7.4.2022 at 13:04:

Helt okay mester tro hvad du vil, jeg tror stadig ikke hun kunne finde på det.

Hun har hustlet mig ligemeget hvad du tror hun vil eller ej. Faktum er hun har taget røven på mig. Har været ved hende før hvor der ikke var noget problem. Er 100% på det er hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frankthetank skrev, for 56 minutter siden:

Hun har hustlet mig ligemeget hvad du tror hun vil eller ej. Faktum er hun har taget røven på mig. Har været ved hende før hvor der ikke var noget problem. Er 100% på det er hende!

Jaja det er skam ikke for at irritere dig eller noget Frank, jeg har også netop været sammen med hende vist 3 gange uden problemer så det er også derfor jeg undre mig noget over det, måske hun har været i selvskab med noget virkelig dårlig bekendtskab det er sgu svært at sige, mega underligt. 

Jeg har ikke tænkt mig at ses med hende mere ihvertfalde, noget lort du blev snydt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...