Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tadalafil, alkohol og ondt i maven

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

For noget tid siden sad jeg og pimpede 2 glas rødvin efter en særdeles tilfredsstillende stund med en dejlig kvinde. Jeg havde taget en tadalafil aftenen før. 
Næste dag havde jeg vanvittigt ondt i maven. 

Det tænkte jeg ikke videre over, men det samme gentog sig nogle uger senere. 

Så prøvede jeg det samme en gang til efter nogle dage - ondt i maven. 

Er der andre der har oplevet det samme ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil foreslå dig, at læse indlægssedlen grundig igennem, alkohol sammen med Tadalafil er ikke godt. Du kan også finde Tadalafil på nettet, og læse om brugen af produktet.

Jeg har stor fornøjelse af at bruge det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

For noget tid siden sad jeg og pimpede 2 glas rødvin efter en særdeles tilfredsstillende stund med en dejlig kvinde. Jeg havde taget en tadalafil aftenen før. 

Det tænkte jeg ikke videre over, men det samme gentog sig nogle uger senere. 

Så prøvede jeg det samme en gang til efter nogle dage - ondt i maven. 

Fordøjelsebesvær - en af 10 oplever det.

Mavesmerter - en af 100 cirka.

Så det er jo ikke helt usædvanligt. Jeg tror dog ikke det har med rødvin at gøre. Men man ved jo aldrig. 

Selv kan jeg få frygtelige smerter og vandladningstrang hvis jeg tillader mig at sprøjte efter alt for mange whisky. Hvis jeg ikke kommer - ingen problemer. Hvis jeg kommer uden whisky - ingen problemer. Jeg har spurgt nogle læge, men de aner ikke hvad det beror på.

Har jo ikke med Tadalafil at gøre, men siger noget om mærkelige fænomen.

NB Jeg kan ikke finde noget om alkohol i samband med Taldalafil andet end at det kan hæmme erektionen

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 40 minutter siden:

Har du prøvet at drikke rødvin uden Tadalafil? Det kan være meget, fx mavesår - tager du smertestillende med korte mellemrum? Tal helst med en læge hurtigt, mavesmerter skal man ikke slå hen.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fundet frem til at hvis jeg drikker godt med vand sammen med indtagelsen af pillerne (for mit vedkommende er det så sildenafil), så mindsker det bivirkningerne og generne. Mindst en halv liter, og helst en liter vand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Advarsel skrev, for 8 timer siden:

Har du prøvet at drikke rødvin uden Tadalafil

Ha, ha. Ja det. hænder :) Ingen problemer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Er det et nyere fænomen, eller har det altid været sådan? Det lyder som noget ret nyt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mesterjacob skrev, Lige nu:

Er det et nyere fænomen, eller har det altid været sådan? Det lyder som noget ret nyt

Det ved jeg faktisk ikke om det er

Normalt indtager jeg jo kun rødvin i weekenden, og besøger kvinder i hverdagen. Men på det seneste har der nogle gange været et par glas tilbage i flasken fra weekenden og dem har jeg så nydt en hverdagsaften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal

Tag en snak med din læge, rødvin skaber små mikroskopiske sår i maveslimhinden, Tadalafil Åbner dine små blodkar, du bør få undersøgt om du har begyndende mavesår. 
vigtigt du får en snak med din læge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang

Ved ikke nok om dig, en bekendt jeg har oplevet lign det du beskriver og det var begyndende mavesår hos ham, vil anbefale du taler med din læge om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for alle svarene og omsorgen :) 
Jeg har ikke mavesår eller lignende der kan forklare fænomenet. Derfor spurgte jeg om andre havde oplevet det samme. Det var der ikke blandt de der læste min trådstart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...