Hop til indhold
Guest HappyHans

Club Globe Zürich Schweiz

Recommended Posts

Guest HappyHans

http://club-globe.ch/de/

Stort og flot sted. Har samme stil som Artimess i Berlin og kvalitetsmæssigt lig med Artimess Berlin og Golden Club i Wien.

MEN !!! 
Alt er eksternt dyrt ifht andre lande.

Taxa fra lufthavnen til Globe ca 20-25min = 700kr, og retur samme pris.

indgang = 700kr

30min Alm= 1000kr. Betaler du pigerne med visa, så smider krofatter lige +10% oven i.

CIM= +100CHF (700kr),

Anal dobbelt (200CHF)

Pigerne er præcis på samme niveau med Artimes og Golden Club Wien. Tirsdag er der public-sex. De lukker alle rum af og så er det ellers i det store midter areal det foregår for alle. Det var faktisk noget af en oplevelse!

+30 piger til 30-40mænd, gjorde at der var ventetid på de gode piger hele tiden. Øv

Udvalg:

1-2 piger karakter 10

resten af pigerne 7-8

1 pige var en karakter 2, fatter ikke hvad hun lavede der(?). Lignede mere en pædagog fra Viborg på 45år!!

servicen er super og pigerne er søde. Alle går i bad sammen efter en sexagt. Det er faktisk meget cool.

Jeg kom ca 12.30 og forlod igen kl.19.00. Jeg nåede 6 piger der var ganske flotte og gode .

Mundbind= nej

Flotte billeder på deres hjemmeside , og enkelte piger kan jeg kende - imens jeg tror der er skiftet lidt ud på billederne på 8-10 andre så kvaliteten fremstår lidt bedre end den virkelig er desværre.

Efter hver runde , stepper pigerne og kunden ud til krofatter i receptionen og der betales 140 CHF (1000kr), hvoraf krofatter lige snupper de 20CHF og pigen får resten (udover de også har betalt for entre, ligesom de andre klubber også bruger)

Om jeg kommer  igen? Ja hvis jeg vinder i Lotto, ellers er det sku et alt for dyrt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg er overrasket over, at du finder stedet til at være på samme niveau - både ift. indretning og pigerne - som Artemis i Berlin og Golden Club i Wien. Efter hvad jeg har læst både herinde og andre steder, så fremhæves Club Globe i Zürich og Golden Club i Wien ofte som langt overlegne klubber ift. Artemis, som fra mange sider bliver beskrevet som værende udviklet sig til et rigtig dårligt sted, f.eks. på International Sex Guide. 

Hvis din vurdering kan stå til troende, så er det bestemt værd at overveje, om Club Globe er et besøg værd, de langt dyrere priser taget i betragtning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en anmeldelse der både er en god fortælling/information til os der læser den.

Og som gør det klart hvor dyrt det er i Schweiz.

Jeg drømmer om bare en gang at besøge en førende FKK klub i Schweiz.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da lyde som at et besøk på en tysk FKK er halve prisen af et besøk på den du beskriver?

Men prøv at tage til Las Vegas! 350 dollars er vel going rate for en halv times sjov på værelset? og så ved man ikke hvad man får engang. Tak for guides der kan give gode råd for dem der normalt ikke har en formue at smide væk på fi**e..... Fint at vide hvor man får kvalitet for pengene?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyHans
Rejsenetværk skrev, den 24.11.2021 at 00:29:

Tak for en anmeldelse der både er en god fortælling/information til os der læser den.

Og som gør det klart hvor dyrt det er i Schweiz.

Jeg drømmer om bare en gang at besøge en førende FKK klub i Schweiz.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejsenetværk kan du ikke anbefale mig et par andre gode steder, til min næste tur? 
jo større sted, jo større udvalg af piger tænker jeg. Så helst ikke de der små steder med 8-10 piger, tænker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyHans
BigDaddiz skrev, den 25.11.2021 at 01:10:

Det kan da lyde som at et besøk på en tysk FKK er halve prisen af et besøk på den du beskriver?

Men prøv at tage til Las Vegas! 350 dollars er vel going rate for en halv times sjov på værelset? og så ved man ikke hvad man får engang. Tak for guides der kan give gode råd for dem der normalt ikke har en formue at smide væk på fi**e..... Fint at vide hvor man får kvalitet for pengene?

 

Ja , men husk så at prostitution faktisk ulovligt i Las Vegas, så på en rigtig dårlig dag kan turen til Nevada blive rigtig dyr !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyHans

Ja , men husk så at prostitution faktisk ulovligt i Las Vegas, så på en rigtig dårlig dag kan turen til Nevada blive rigtig dyr !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHans skrev, for 49 minutter siden:

Ja , men husk så at prostitution faktisk ulovligt i Las Vegas, så på en rigtig dårlig dag kan turen til Nevada blive rigtig dyr !!

Sandt nok, men nord for Las-Vegas ligger der flere lovlige bordeller, men regn med at betale mindst 500 USD for en hyggestund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHans skrev, for 19 timer siden:

Rejsenetværk kan du ikke anbefale mig et par andre gode steder, til min næste tur? 
jo større sted, jo større udvalg af piger tænker jeg. Så helst ikke de der små steder med 8-10 piger, tænker jeg

Nu er jeg nok ikke den rette at spørge, for det er ret længe siden jeg selv har været på tur.
Og Covid 19 kan have forårsaget at situationen, selv i åbne klubber ikke nær er identisk med som før Covid 19?

Det bedste er nok at holde dig opdateret på engelsk og tysksprogede fora, da situationen for tiden kan ændre sig fra dag til dag.

Angående de største klubber, er det nok bedre at spørge andre end jeg.
Jeg har besøgt store klubber, men det er meget længe siden, og så har jeg en forkærlighed for mellemstore klubber.

Et par bud med alle forbehold for at det er gammel viden!

FKK-Mainhattan - Einzig, aber nicht artig
https://www.fkk24.de/fkk-mainhattan 

Rigtig god klub, med en udsøgt god service og en god social stemning i fælles områderne.
Ikke rygere er skarpt adskilt, og det er hos mig et kæmpe plus.

Samya - Sex & Erotik in Perfektion
https://www.fkk24.de/samya 

Skøn klub fyldt med splitternøgne piger, som jeg husker det.
Men det er længe siden jeg var der.

Et par klubber, der nok har for få piger efter din smag, men personligt kommer jeg gerne igen:

Luder Lounge - Dortmunds erotischer Sündentempel No.1!
https://www.fkk24.de/luder-lounge 

FKK Leipzig - Das XXL der Gefühle
https://www.fkk24.de/fkk-leipzig 

Men jeg håber at nogle vil supplere mit indlæg, hvis muligt med mere opdateret information.

Læs også:

Ladies Fourum
https://www.ladies-forum.de/ 

International Sexguide
http://www.internationalsexguide.nl/forum/forum.php 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hellere ikke været så mange steder siden inden pandemien. Men et sted jeg har været og som bare bliver bedre og bedre er FKK Harmony lige syd for Hamborg er et godt sted. Ikke for stort, hyggeligt og super service i alle led.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 26.11.2021 at 19:17:

Sandt nok, men nord for Las-Vegas ligger der flere lovlige bordeller, men regn med at betale mindst 500 USD for en hyggestund.

Jeg kan anbefale at læse nogle indlæg på forummet UKPunting (en slags britisk udgave af Eroguide), som virkelig illustrerer, hvor vanvittigt dyrt Las Vegas er - generelt men også for købesex. Til gengæld tror jeg virkelig man kan finde nogle babes... Når men det var jo slet ikke det tråden her handlede om :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHans skrev, den 23.11.2021 at 21:56:

Om jeg kommer  igen? Ja hvis jeg vinder i Lotto, ellers er det sku et alt for dyrt sted.

OK, men man kan jo spare op lidt længere og glæde sig til oplevelsen.

Nu hvor så mange andre landes klubber er blevet lukket er det måske Schweiz man skal til for at få den gode FKK oplevelse. Jeg springer gerne et par måneder over for at have råd til at prøve dette. Jeg har endnu ikke prøvet Schweiz men Tyskland har mistet rigtig mange FKK klubber under coronaen. Deres public sex koncept minder lidt om det gamle Rom og der er da fedt (i min optik).

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Schweiz er der andre , billigere klubber. Kan anbefale Westside i Frauenfeld(40 km øst for Zürich . Pigerne tager 100 CHF for 30 min GFE. Specielt kan Elly, Sandra og Bella anbefales. Det er kvalitet  på højde med Sharks.

club-westside.ch

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...