Hop til indhold
MMB

Latina Diana Aarhus - store bryster

Recommended Posts

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig; MMB - dine initialer står måske for MegaMaxiBryster? Passer jo yderst fint med ´madammen´, der godt nok har et par dejlige kammerater; Babs til venstre, og Nutte til højre ..... såfremt du møder frem, så overvej cykelhjelm.

- go´ aften derude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Erhm...

Blot for god orden skyld: 

Hedder det ikke Latina...?:mellow:

Edit: Så det det rettet. Super! :)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
MMB skrev, for 20 timer siden:

Hej derude folkens 

Er der nogen som har bekendtskab til denne kvinde? Det virker fristende.

https://annoncelight.dk/showad/331447

Mvh 

Jeg har besøgt GP´en med annoncen i sidste uge.

Jeg tror ikke, at det er hende på billederne, men jeg er ikke sikker og det kan være svært hvis de måske ikke er helt opdaterede, ny frisure, etc. Havde ellers besluttet, at jeg ville checke, fordi man kan ane en karakteristisk tatovering på maven/over etteren, men hun havde en overdel på, der aldrig kom helt af, blot krænget ned, så ballonerne kom ud.

Brysterne er dog pænt store om end nok knapt størrelsen på billederne og desuden blødere end jeg forestillede mig dem på billederne ville være.

Hun var vældig sød og imødekommende. Fik delvist det, der var aftalt (hint: tror ikke hun for alvor tilbyder megafransk, men nogen har det jo med blot at skrive/sige "yes, yes baby, everything"). 

Redigeret af Return of the Mack
kunne godt være samme frisure nu jeg tænker efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi, og jeg er ret sikker på billederne er af hende. DOG er der lukket noget luft ud af babserne, som til gengæld er pustet i maven. Hun har pænt store bryster og ikke noget problem med befamling mv., men de er noget fladere end på billederne. Frisk og imødekommende, men taler ikke meget engelsk og er fokuseret på at få afsluttet i en fart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Night_Fever skrev, for 15 timer siden:

Har også været forbi, og jeg er ret sikker på billederne er af hende. DOG er der lukket noget luft ud af babserne, som til gengæld er pustet i maven. Hun har pænt store bryster og ikke noget problem med befamling mv., men de er noget fladere end på billederne. Frisk og imødekommende, men taler ikke meget engelsk og er fokuseret på at få afsluttet i en fart. 

Du har sikkert ret:D Jeg var som skrevet heller ikke sikker og en forklaring begrundet i tidens tand osv. er også sandsynlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...