Hop til indhold
Guest elsker_sex

Milla sydhavnen 500

Recommended Posts

Gæst

Milla sydhavnen til 500 kroner for 30 minutter, og det er 30 minutter.

Hun slikker og rider som en drøm.

Stedet ligger lige ud til en vej tæt på Irma, dog kan man ubemærket gå ind, og man møder ingen i opgangen, eller chancen er i hvert fald lille.

Man lister sig op på øverste sal hvor hun står med døren på klem, og lokker en ind i hendes "kærlighedshytte", som nu mere er en "penge maskine", eller en bolle lejlighed.

For hende her betyder pengene ALT, det er ingen hemmelighed. Dog yder hun også den service som hun lover. Hvilket betyder at du kan komme så mange gange du nu kan på de 30 minutter, eller de 60 minutter til 1 time.

Noget man skal prøve er at bede hende om at bolle en videre imens man kommer på fuld drøn, for det følelse altså bare så godt i hendes lidt mærkelige stramme mis. Jeg tror måske hun spænder for at gøre det ekstra behageligt?

Gentagelseschance? Næææææ egentlig ikke.

Har man lyst til at prøve billig græsk eller super/mega fransk, så skal man måske prøve hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Milla sydhavnen til 500 kroner for 30 minutter, og det er 30 minutter.

Hun slikker og rider som en drøm.

Stedet ligger lige ud til en vej tæt på Irma, dog kan man ubemærket gå ind, og man møder ingen i opgangen, eller chancen er i hvert fald lille.

Man lister sig op på øverste sal hvor hun står med døren på klem, og lokker en ind i hendes "kærlighedshytte", som nu mere er en "penge maskine", eller en bolle lejlighed.

For hende her betyder pengene ALT, det er ingen hemmelighed. Dog yder hun også den service som hun lover. Hvilket betyder at du kan komme så mange gange du nu kan på de 30 minutter, eller de 60 minutter til 1 time.

Noget man skal prøve er at bede hende om at bolle en videre imens man kommer på fuld drøn, for det følelse altså bare så godt i hendes lidt mærkelige stramme mis. Jeg tror måske hun spænder for at gøre det ekstra behageligt?

Gentagelseschance? Næææææ egentlig ikke.

Har man lyst til at prøve billig græsk eller super/mega fransk, så skal man måske prøve hende?

Hej,

Har du tlf nr til hende. fordi jeg kunne ikke finde hun på web sidde.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været anmeldt før, og er bestemt værd at besøge hvis man er ved at gå til af liderlighed! :twisted:

500 bobs for 30min, og det er både med superfransk, megafransk og græsk... Det eneste jeg endnu har fået 'reprimande' for, var at give hendes røv et lille klap under seancen - det vrissede hun lidt af, men faldt hurtigt til ro med min sjover oppe i hende.

Hun er ikke nogen vild skønhed, men en meget naturlig og gennemsnitlig pige, der tilbyder alt hvad hjertet begærer i sit lille bolle-hybel - for der er sparsomt dekoreret i en ellers fed lejlighed, og fra du er inde ad døren går der ca. 15sekunder til hun ligger nøgen på sengen og venter.

Har efterhånden besøgt hende et par gange, men kommer der altså også kun når budgettet er stramt, og bollerne blå ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok, grænsen skal også trækkes et sted jo :D

Lige præcis :P og omend det da stadig er rart, så er jeg selv fan af at kysse kun når der er lidenskab, og det er der ik meget af hos Milla.. Hun er flink, servicemindet, og ydende.. Men det er en business for hende, og det mærker man helt bestemt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hendes billede siger ikke særligt meget om hvordan hun ser ud.

Du siger godt nok at hun ikke er vildt lækker, men dog gennemsnitlig og naturlig :)

Er der nogen man kan sammenligne hende med måske?

Jeg prøver bare at aflure hendes udseende en smule, selvom det ikke gør det store :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes billede siger ikke særligt meget om hvordan hun ser ud.

Du siger godt nok at hun ikke er vildt lækker, men dog gennemsnitlig og naturlig :)

Er der nogen man kan sammenligne hende med måske?

Jeg prøver bare at aflure hendes udseende en smule, selvom det ikke gør det store :D

Hun er mørkeblonde i håret, øst-europæisk i udseendet, og petit af bygning :)

Kan ik tænkte på nogen sammenligning - andet end at sige hun ikke måler sig udseendes-mæssigt med pigerne fra Mansion Girls, men ikke desto mindre er smilende, sød og venlig.

Milla er et besøg værd hvis du ikke gi'r meget for GFE, men er mere til en villig og sød pige som tilbyder meget, billigt, og gør det uden et kny :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor diskret er stedet? Og tilbyder hun at man sprøjte hende til i munden eller ansigtet?

Meget diskret - er på Sluseholmen i Sydhavn

Hun tilbyder sprøjt i mund, ved ik med ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Milla sidste år.

Som så ofte får man hvad man betaler for. I dette tilfælde en billig udløsning med en imho ikke særlig køn pige. Til gengæld er hun uengageret :D

Hendes krop vil jeg betegne som meget normal. Ikke spinkel. INGEN tegn på motion overhovedet så det er en meget 'blød' krop/muskler.

Stedet er i en normal nyopført boligejendom. Fås ikke mere diskret. Selve lejligheden (3 værelser vistnok) er udstyret med en seng...........

Hun er sød nok, men som sagt før: man får hvad man betaler for. OGSÅ i dette tilfælde.

Jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taler hun overhovedet dansk?

Tror det ikke, har sms med hende skrev på dansk og fik svar på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Har været der en enkelt gang, kommer ind i en flot bygning (diskret) med elevator op - kommer så ind i en næsten tom lejlighed hvor akten skal foregå.

I mine øjne kan man ikke kalde hende petite - men hun er en slank pige - vil skyde på hun er i slutningen af 20'erne.

Hun tilbyder det meste, mega og anal, men hvis du forventer at hun tager initiativ så bliv væk - min oplevelse med hende var at "et hul er et hul" - alle huller måtte bruges, men der var absolut ingen indlevelse og man skulle selv nærmest flytte rundt på hende, hvis man ville skifte stilling.

Så kommer ikke igen, men hvis man er ligeglad med indlevelsen fra pigen og bare skal have lettet trykket, så er dette en billig 3 hullers bane. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Milla for en lille mdr´s tid siden og jeg nåede sgu ikke så langt da jeg fyrede den max af i kæften på hende efter 10 min´s blow uden gummi. Jeg synes sgu det var godt - ikke perfekt men godt og jeg havde ikke fået udløsning i en 4-5 dage. Hun gik på lokummet og spyttede ud og var klar til at fortsætte.

Hun suttede lidt igen men der var ikke mere liv…

Kan til fulde bakke op om det trætte/ triste blik i hendes øjen, ligner lidt naboens lidt kedelige datter men det kan jo også være en fræk fantasi. Dejlig fast i kødet og en ret speciel personlighed. Bor i en lækker lejlighed meget lidt møbleret og jeg tænker - stenet hvis hun har boet der i flere år, som jeg jo kan læse mig til hun har gjort. Kan ikke lade være med at tænke på hendes skæbne men det skal jeg prøve at lade være med.

Hun tilbyder nogle ydelser og leverer varen (jaja nu nåede jeg jo kun til megafransk:-))

Jeg glæder mig til næste gang så skal røven sgu have en tur - håber det bliver snart...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...