Hop til indhold
Guest elsker_sex

Thai Massage

Recommended Posts

Gæst

Besøgte Akornavej nr 13 lige med gåafstand fra dybbølsbro station. Jeg har været sammen med den lidt halv buttede/tykke dame, som ser ud til at styre stedet. Hun er vist i 30 eller 40erne.

Hun er ekstremt liderlig, og hvis man roser hende lidt og fortæller hende hun er smuk så kysser hun helt vild, og bliver helt varm og fortæller om IRL ting. Pludselig kan man besøge hende på en eller anden bar, hvis man har lyst.

Anyway hun sutter dårligt og er intet specielt.

En anden jeg har besøgt derinde var en MILF på samme alder. En lille nips med dejlige silikone bryster og en fladmave, dog med maveskind efter en fødsel eller 3. Hun er mega liderlig og lille. Man kan kaste hende rundt, og selvom der bliver banket på døren kan man ubemærket hakke videre i hende. Jeg tror hun kan lide det, sådan synes jeg i hvert fald det føles.

KONKlUSSION

Nå jeg skal konkluderer så vil jeg dog sige at man ligeså godt kan tage en anden pige. Du får ingen "GLÆDEFØLELSE" elller lyst til at besøge stedet igen. Og det vil jeg mene er alfa omega i dette fag, at man får lige netop denne lykke følelse, som kun de helt specielle piger i faget kan leverer.

**Undskyld forkert forum

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...