Liv 14436 Skrevet 21. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden: Men der findes også 3 - 4 store klinikker med med 30 +/- piger på vagtplanen, døgnet rundt ugen rundt De steder har en eller to piger på i hvert vagtskifte, der sidder ikke seks piger og venter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 21. November, 2021 Liv skrev, for 1 minut siden: De steder har en eller to piger på i hvert vagtskifte, der sidder ikke seks piger og venter. Præcis, det er jo også det jeg skriver! Stederne er store og har mange piger tilknyttet, som du alle kan se på klinikkens hjemmeside. Her ser jeg så hvilke 2 piger der er på vagt hvornår. Og den vagt jeg vælger at opsøge, vil jeg altså bare gerne have en anden ramme for helhedsoplevelsen end et venterum, sådan som vi kender det. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 21. November, 2021 Onslow skrev, for 34 minutter siden: Åh, @Rejsenetværk, bliver du aldrig tæt af at ride den kæphest? Al ære og respekt for din energi, men nu har du siden år 2.000 kørt på den plade, og mindre standhaftige end dig ville forlængst have indset, at de forslag ikke har gang på jord. Alt godt for dig fremover alliogevel De piger der er i branchen i dag lå i vuggen den gang. De har nok ikke hørt om Rejsenetværk før? Det har de så nu, hvis de læser med Man skal aldrig give op Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden: Tak det ønsker jeg så ikke at gøre! Og det er helt bevidst! Der er læst korrektur, det er nok. Jeg har det ry jeg har på godt og ondt, og jeg ved hvilke typer jeg altid tiltrækker. De negative skal nok læse med, det er der ingen fare for at de ikke gør. De har deres helt egen dagsorden om at sætte alt jeg skriver i et dårligt lys, så alt er helt ved det gamle på den front. Alle de piger og mutre det skal være, må tænke idiot om mig alt det det skal være. Gør det det, ændrer jeg alligevel intet, og så er der ingen skade sket. Men tænker bare en eneste pige, og eller mutter at det som jeg foreslår, ikke bør være helt udelukket noget sted i branchen. Så er jeg glad, også selv om de ikke skriver en eneste linje i tråden der støtter mig. Bare de gider tale med andre om det, og diskutere det indbyrdes, så er det det hele værd, alt den galde der nok skal blive hældt ud over mig i denne tråd. Venlig hilsen Rejsenetværk Hej Rejsenetværk, Jeg er enig med dig i det meste. De negative, og altid bedrevidende, har deres helt egen dagsorden. Jeg gider ikke svare dem mere, og mit omdømme blandt dem er da også ad H til. De kan manipulere og fordreje en tråd helt ud af proportion, så man slet ikke kan genkende udgangspunktet. Men hvorfor skulle dette forum i grunden adskille sig fra alle andre ude i livet? I mit daglige virke smider jeg "negativisterne" og kværulanterne af holdet, da de alligevel ikke kan kureres. Som de gamle kinesere sagde: - Når fjolser kaster lange skygger, så er solen ved at gå ned. Jeg imødeser med sindsro masser af brok over det, jeg lige har skrevet. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 21. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden: De piger der er i branchen i dag lå i vuggen den gang. Det kan da godt være, men det ændrer vel ikke problemstillingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 912 Skrevet 21. November, 2021 Mr. Sensual skrev, for 22 minutter siden: Hej Rejsenetværk, Jeg er enig med dig i det meste. De negative, og altid bedrevidende, har deres helt egen dagsorden. Jeg gider ikke svare dem mere, og mit omdømme blandt dem er da også ad H til. De kan manipulere og fordreje en tråd helt ud af proportion, så man slet ikke kan genkende udgangspunktet. Men hvorfor skulle dette forum i grunden adskille sig fra alle andre ude i livet? I mit daglige virke smider jeg "negativisterne" og kværulanterne af holdet, da de alligevel ikke kan kureres. Som de gamle kinesere sagde: - Når fjolser kaster lange skygger, så er solen ved at gå ned. Jeg imødeser med sindsro masser af brok over det, jeg lige har skrevet. Mange hilsener Mr. Sensual Mon ikke din kone ville smide dig af holdet som en af de negative; om ikke i ord, så i handling? Hvis altså hun…, du ved… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 21. November, 2021 Mr. Sensual skrev, for 24 minutter siden: Jeg imødeser med sindsro masser af brok over det, jeg lige har skrevet. Jeg ville være mere bekymret, hvis min tråd blev ignoreret, og ingen bemærkede den. Så er det sådan set ret ligegyldigt at responsen er massivt negativ. Jeg er faktisk ret opmuntret af opmærksomheden, for jeg bliver læst. Og når man bliver læst består også muligheden af at det man skriver bliver overvejet. Bliver det skrevne overvejet, også uden synlig reaktion. Så er det ikke helt forgæves at jeg oprettede tråden Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden: Jeg ville være mere bekymret, hvis min tråd blev ignoreret, og ingen bemærkede den. Så er det sådan set ret ligegyldigt at responsen er massivt negativ. Jeg er faktisk ret opmuntret af opmærksomheden, for jeg bliver læst. Og når man bliver læst består også muligheden af at det man skriver bliver overvejet. Bliver det skrevne overvejet, også uden synlig reaktion. Så er det ikke helt forgæves at jeg oprettede tråden Venlig hilsen Rejsenetværk Helt enig. Godt set. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. November, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 19 minutter siden: Mon ikke din kone ville smide dig af holdet som en af de negative; om ikke i ord, så i handling? Hvis altså hun…, du ved… Dejligt at være blevet så berømt, også her. Det er jo det, jeg altid stræber efter...ved du nok. Primadonnahilsener fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 21. November, 2021 Liv skrev, for 1 time siden: Spot on. Derudover, så er pigerummet også det sted, hvor private tasker, telefoner mv med adgang til civile navne ligger, det skal ingen gæster kunne komme til at kigge i, bevidst eller ved et tilfælde. @Liv Lige præcis. Jeg arbejder privat, og har derfor også nogle private ting i lejligheden. Men jeg ved, hvem der kommer hos mig, og hvor i lejligheden de opholder sig. Mine private ting er, hvor gæsterne ikke kommer. I forhold til hvad trådstarteren siger omkring “cafestemning”, så er det sådan hos mig, at hvis mine gæster ønsker at bruge tiden på at drikke kaffe i sofaen i stuen eller spise frokost med mig ved køkkenbordet, så er der helt fint. Der er der rent faktisk flere der ønsker. Det er min tid, der betales for. Om den bruges til frokost, pillowtalk eller sex kommer ud på et. Men det er kun MINE gæster, der ses med mig. Ikke andres!!!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 21. November, 2021 (edited) Anna - fræk og sexet skrev, for 58 minutter siden: Om den bruges til frokost, pillowtalk eller sex kommer ud på et. Men det er kun MINE gæster, der ses med mig. Ikke andres!!!!!! Ja men du og Liv arbejder jo også privat diskret, for jer selv og på en helt anden måde end de store klinikker. Jeg har fokus på store steder med 2 piger på vagt af gangen, og med en teledame til at styre slagets gang når der er gæster. Jeg er helt med på at vi alle kan være uenige, men det er jo som om nogle tror, at jeg vil trække noget ned over hovedet på nogle som de ikke ønsker. Det er der jo overhovedet ikke tale om, for det hverken kan eller vil jeg jo! Det korte af det lange er at et klinik besøg består af en første kontakt med teledamen, der gemmer en af vejen bag lukket dør i et venterum,. Hvorefter at pigerne på vagt præsenterer sig hver især, hvis ikke man allerede har bestemt sig. Og når man har bestemt sig, går man på rum, hvor pigen får pengene som hun bringer ud, og kommer tilbage til gæsten. Når det sjove er vel overstået, overtager teledamen, og sørger for at man kommer uset i bad, og ikke kommer ud før man har banket på, og hun sluser en uset ud igen. Hvor pigen siger pænt farvel. Hele den måde at gøre det på, kan jeg så personligt ikke lide, og i alt stilfærdighed stiller jeg blot spørgsmålet kan det gøres anderledes? Jeg foreslår så blot en lille korrektion som jo ikke en revolution. Det lidt skræmmende her, det er ikke at det for nogle er et rungende nej, det er helt fair. Nej det lidt skræmmende er at det synes at være et rungende nej, ikke kun på egne vegne, men som en klar besked til branchen om at sige nej!!! Som om at det drejer sig om at alle skal rette ind, og ikke afvige fra det som nogle mener er rigtigt. Det er den sikre vej til at bevare den totale ensretning, og at ingen afviger en tøddel fra sådan som alle gør det. Men det ser jo ud til at lykkes meget godt, og det skal det så mænd også nok blive ved med. Så ingen grund til panik Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 21. November, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 21. November, 2021 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Ja men du og Liv arbejder jo også privat diskret, for jer selv og på en helt anden måde end de store klinikker. Jeg har fokus på store steder med 2 piger på vagt af gangen, og med en teledame til at styre slagets gang når der er gæster. Jeg er helt med på at vi alle kan være uenige, men det er jo som om nogle tror, at jeg vil trække noget ned over hovedet på nogle som de ikke ønsker. Det er der jo overhovedet ikke tale om, for det hverken kan eller vil jeg jo! Det korte af det lange er at et klinik besøg består af en første kontakt med teledamen, der gemmer en af vejen bag lukket dør i et venterum,. Hvorefter at pigerne på vagt præsenterer sig hver især, hvis ikke man allerede har bestemt sig. Og når man har bestemt sig, går man på rum, hvor pigen får pengene som hun bringer ud, og kommer tilbage til gæsten. Når det sjove er vel overstået, overtager teledamen, og sørger for at man kommer uset i bad, og ikke kommer ud før man har banket på, og hun sluser en uset ud igen. Hvor pigen siger pænt farvel. Hele den måde at gøre det på, kan jeg så personligt ikke lide, og i alt stilfærdighed stiller jeg blot spørgsmålet kan det gøres anderledes? Jeg foreslår så blot en lille korrektion som jo ikke en revolution. Det lidt skræmmende her, det er ikke at det for nogle er et rungende nej, det er helt fair. Nej det lidt skræmmende er at det synes at være et rungende nej, ikke kun på egne vegne, men som en klar besked til branchen om at sige nej!!! Som om at det drejer sig om at alle skal rette ind, og ikke afvige fra det som nogle mener er rigtigt. Det er den sikre vej til at bevare den totale ensretning, og at ingen afviger en tøddel fra sådan som alle gør det. Men det ser jo ud til at lykkes meget godt, og det skal det så mænd også nok blive ved med. Så ingen grund til panik Venlig hilsen Rejsenetværk I andre sammenhænge end denne, og uden at røbe for meget, oplever jeg det samme. Du har vist samme livserfaring. Konsensus frem for alt. Lad være med at skille dig ud. Ved jorden at blive, det betaler sig bedst. Tror det er et livsvilkår i Danmark. Derfor opholder jeg mig meget i Italien, hvor en del af min familie stammer fra. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 22. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 23 timer siden: Ja men du og Liv arbejder jo også privat diskret, for jer selv og på en helt anden måde end de store klinikker. Jeg har fokus på store steder med 2 piger på vagt af gangen, og med en teledame til at styre slagets gang når der er gæster. Jeg er helt med på at vi alle kan være uenige, men det er jo som om nogle tror, at jeg vil trække noget ned over hovedet på nogle som de ikke ønsker. Det er der jo overhovedet ikke tale om, for det hverken kan eller vil jeg jo! Det korte af det lange er at et klinik besøg består af en første kontakt med teledamen, der gemmer en af vejen bag lukket dør i et venterum,. Hvorefter at pigerne på vagt præsenterer sig hver især, hvis ikke man allerede har bestemt sig. Og når man har bestemt sig, går man på rum, hvor pigen får pengene som hun bringer ud, og kommer tilbage til gæsten. Når det sjove er vel overstået, overtager teledamen, og sørger for at man kommer uset i bad, og ikke kommer ud før man har banket på, og hun sluser en uset ud igen. Hvor pigen siger pænt farvel. Hele den måde at gøre det på, kan jeg så personligt ikke lide, og i alt stilfærdighed stiller jeg blot spørgsmålet kan det gøres anderledes? Jeg foreslår så blot en lille korrektion som jo ikke en revolution. Det lidt skræmmende her, det er ikke at det for nogle er et rungende nej, det er helt fair. Nej det lidt skræmmende er at det synes at være et rungende nej, ikke kun på egne vegne, men som en klar besked til branchen om at sige nej!!! Som om at det drejer sig om at alle skal rette ind, og ikke afvige fra det som nogle mener er rigtigt. Det er den sikre vej til at bevare den totale ensretning, og at ingen afviger en tøddel fra sådan som alle gør det. Men det ser jo ud til at lykkes meget godt, og det skal det så mænd også nok blive ved med. Så ingen grund til panik Venlig hilsen Rejsenetværk Der er ingen panik. Du har bare nogle andet ønske end klinikpigerne. Jeg har været på klinik, så jeg ved, hvordan der foregår, tak. Og var jeg stadig der, var mit svar det samme. Pigerne i branchens svar virker entydigt: nej tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 22. November, 2021 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden: Der er ingen panik. Du har bare nogle andet ønske end klinikpigerne. Jeg har været på klinik, så jeg ved, hvordan der foregår, tak. Og var jeg stadig der, var mit svar det samme. Pigerne i branchens svar virker entydigt: nej tak. Modtaget tak Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14436 Skrevet 22. November, 2021 Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden: Der er ingen panik. Du har bare nogle andet ønske end klinikpigerne. Jeg har været på klinik, så jeg ved, hvordan der foregår, tak. Og var jeg stadig der, var mit svar det samme. Pigerne i branchens svar virker entydigt: nej tak. Præcis. Jeg har også været på klinik og er enig med Anna. Hvad med mændene, er der andre end Rejse, der er interesserede i konceptet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 22. November, 2021 Liv skrev, for 1 minut siden: Præcis. Jeg har også været på klinik og er enig med Anna. Hvad med mændene, er der andre end Rejse, der er interesserede i konceptet? Jeg ville ikke bryde mig om åbenlyst at skulle fravælge fem hver gang jeg tilvalgte en. Jeg ville finde det uværdigt overfor de mennesker jeg står overfor og ikke inspirerende på den intime hyggestund, som jeg helst vil have det skal være. Selvom det ikke kan kaldes en hyggestund, så tror jeg heller ikke konceptet ville virke hos tandlægen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7141 Skrevet 22. November, 2021 Liv skrev, for 15 minutter siden: Præcis. Jeg har også været på klinik og er enig med Anna. Hvad med mændene, er der andre end Rejse, der er interesserede i konceptet? - - - Hvad med mændene, er der andre end Rejse, der er interesserede i konceptet? - faktisk det mest fornuftige der er skrevet i denne alenlange tråd indtil nu. Hilsner N T 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 22. November, 2021 (edited) AB455 skrev, for 22 minutter siden: Jeg ville ikke bryde mig om åbenlyst at skulle fravælge fem hver gang jeg tilvalgte en. Jeg ville finde det uværdigt overfor de mennesker jeg står overfor og ikke inspirerende på den intime hyggestund, som jeg helst vil have det skal være. Selvom det ikke kan kaldes en hyggestund, så tror jeg heller ikke konceptet ville virke hos tandlægen. Egentlig havde jeg tænkt mig at lægge låg på, men jeg begynder at tro at jeg bliver misforstået fordi at man vil misforstå mig. I den her tråd har jeg jo intet skrevet om fem piger på vagt af gangen, eller flere. Skåret ind til benet taler jeg så mænd bare om en anden måde at møde 2 piger på vagt, end sådan som man normalt gør. Det kan man så være uenig i, og er man det, så gør man det jo bare ikke. Længere er den vel ikke, og skulle der være et par kolleger der kunne finde på at prøve det af, er det vel ikke undergangen for resten af branchen som ikke vil. Herregud et postyr over noget, som alle helt er herre over selv om de gider eller ikke. Man skulle næsten tro at det drejede sig om en ny lov, som det gælder om at forhindre. Jeg begriber ikke at der tages sådan på vej. Kan godt forstå hvis nogle, eventuelt interesserede ikke skal nyde noget af at kommentere. Det er vist bedst for alle parter at lukke den her. Der er ikke brug for mere dårlig stemning. Jeg har som medarbejder fået pænt nej tak til forslag, men jeg har aldrig fået at vide at jeg skal holde op med/lade være med at stille forslag. Tværtimod, for det kan ikke gå værre end at jeg får nej, og jeg har også fået ja, og det kunne jeg kun få fordi jeg er velkommen til at stille forslag. Ledelsen lytter, og jeg accepterer når den siger nej tak. Jeg har hørt jer Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 22. November, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 22. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden: Egentlig havde jeg tænkt mig at lægge låg på, men jeg begynder at tro at jeg bliver misforstået fordi at man vil misforstå mig. Jeg beklager hvis jeg misforstod dig, det var ikke min intention. Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden: Tværtimod, for det kan ikke gå værre end at jeg får nej, og jeg har også fået ja, og det kunne jeg kun få fordi jeg er velkommen til at stille forslag. Naturligvis. Det er du da, ligesom alle andre, altid velkommen til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 23. November, 2021 I 99 var jeg på bordel i Tjekkiet, et lille fint hus ude i skoven, ved Bozidar. Parkerede udenfor, gik ind, og så lød det som der kom en flok elefanter løbene ned af trappen og vupti så stod der 6-7 smukke piger i baren, hvor jeg fik en sodavand. Så kunne man spørge en pige om hun ville have en drink, det var nogenlunde normale priser, så man blev ikke snydt der. Snakke lidt med pigen og se om der var “kemi” , mens de andre piger dansede eller stod og prøvede at tiltrække sig min opmærksomhed, for at se om jeg var klar til at skifte pige, derefter kunne man aftale med pigen hvad og hvorlang tid man ønskede, og så var det ovenpå, til pigens værelse, og først når man gik op af trappen, opgav de andre piger og hvis der ikke var andre gæster, fortrak de til deres værelser. Hvad syntes jeg om det ? Ja det var da rart at kunne se udbudet inden man valgte ( det er nok det man gør ved at læse/se annoncer på nettet herhjemme), men følte det lidt mærkelig, men ok. Jeg ville nok ikke bryde mig om hvis der havde været andre gæster i baren, samtidig med mig, men har også prøvet det sener, og man kan ikke undgå at se meget på de andre gæster, og så er man ikke så anonym mere. Thailand er lidt samme surdej, man sidder i baren og kan snakke med de forskellige piger og så se hvem man lige klikke med, inden man vælger, og det er værd at bemærke, at pigerne også har muligheden for at fravælge en kunde, og de gør det. Nogen af de sødeste piger, og sjove snakke har jeg haft med barpiger i Thailand, hvor det har været klar fra begyndelsen at jeg ikke vil tage en pige, var bare kommet for at have det sjovt, spille nogle spil, og drikke nogen sodavand, og ja det koster et par drinks til pigen/pigerne, og efter jeg er blevet gift går jeg og konen tit på bar i Thailand, når vi er på ferie, og har det sjovt med pigerne, uden der er mere i det. ville jeg ønske mig den samme mulighed herhjemme ? Nej tak, jeg er fint tilfreds med at tjekke pigen ud på nettet, inden jeg vælger, og så lige læse andres anmeldelser her på EG, og bruge deres erfaring, og jeg valgte rigtig, med den eneste pige jeg besøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 23. November, 2021 Rejsenetværk skrev, den 21.11.2021 at 19:12: Det handler om forbruget af den tid som manden rent faktisk opholder sig i huset, og her hader jeg af et godt hjerte venterum. Og overgangen fra at vente, og til at gå på rum, samt igen processen ud af huset igen. Altså netto tid ligesom i fodbold, hvor de ikke netto spiller 90 men måske 67 minutter. Blot med omvendt fortegn. Du ønsker tiden udbyttet eller følt fået uden spildtid (bade alene, sidde alene mens Bitten går ind med penge) bla ved at de kommer ind/er der og kan besigtiges. Men er der mange % af de danske GP’ere, der ønsker dette (altså emotionelt/menneskeligt) og har behovet (økonomisk/tryghed/nye-flere kunder/indlevelse). Det restauranter og fitnessklubber lokker med er vel meget det logistiske og økonomiske. Stedet får fast flow af kunder. Kunder får som tak rabat/café/flere bad. Instruktørerne får fast antal kunder uden selv at skulle jage/køre/reklamere mm. Alle vinder. Hvad vinder Jennifer, Liv, Nanna, Bitten og Kunenpige? Uden at sammenligne iøvrigt har tjenere/bartendere/instruktørere vel også et privat rum at lade op i, trække sig tilbage til imellem seancerne. Jeg har ikke 5 - 10000 kr at gøre godt med om måneden til formålet, og jeg har lidt på fornemmelsen at det er deres interesser både piger og mænd varetager i denne tråd. 2 - 3000 kr kunne jeg bruge hver måned Så handler det om nettotid men i høj grad for dig også om økonomi. Hvis du ønsker flere besøg/typer besøg/varighed end 2-3000 kan betale (eet-2 besøg pr måned?). Hvor sådan et sted måske gav 3 besøg og efter 8 besøg, ville du teoretisk-sparet få det 9. besøg gratis i form af nettotid/noget ekstra/10% rabat. 8 x 1400,- / 10% = 140 x 8 = 1200,-. Havde jeg lyst til Liv og opdagede, at jeg klikkede med hende (kemi), ville jeg (som flere i tråden) ønske hende for mig selv, velvidende at hun har andre faste/kunder. Se hende an, dele en Earl Grey, se hende gå ind 2 timer med Torben, sludre med Bitten, så nappe Liv selv i halvanden time….det ville jeg ikke kunne (lide). Kan Liv holde til det? Fysisk, mentalt, emotionelt? Liv-tid ville være hvornår? Efter en 8-timers vagt med Torben, Mig, Dig og Niels-Jørgen og derimellem sludre og blive set an? Klubberne i Tyskland har vel en stor kundekreds og en stor gruppe piger med behov (måske ikke anden mulighed). Behovet er der måske også i DK. Men fra teori til virkelighed…. Ku være interessant at se en tilkendelsegivelse efter en uge af piger herinde som en slags prognose. Så jeg Liv og Nanna samme sted, ville jeg sgu både have lidt dårlig samvittighed, hvis jeg gik med den ene (og ikke den anden) ligesom jeg ville føle noget gå itu (illusion, vor private relation i mødet) hvis jeg TYDELIGT så Bo og Bent traske afsted med hende. Har stadig svært ved at se, hvad pigen vinder, hvis hun skal være ‘fit for fight’ socialt, fysisk, emotionelt og ikke blot et knald. Og den vagt jeg vælger at opsøge, vil jeg altså bare gerne have en anden ramme for helhedsoplevelsen end et venterum, sådan som vi kender det Så konkret: Du ønsker de er synlige på samme tid, så du kan vælge måske efter at have sludret lidt (set dem an). På grund af stedet (og antal piger) (og bar/helhedsoplevelse) vil du komme fast men forvente 10% rabat 5. gang, bade sammen/mere nettotid. Men ‘det ekstra man får’ (tid, bad, nærvær) kan vel også fåes hos den enkelte GP privat - medmindre det også er indretning, musik, belysning det handler om som på en restaurant. Lyder som om nærhed, se dem an, nettotid er pointen her og lækker indretning, café, drink er indpakningen. Kong Hans, hvor Liv og Jessica er retten, tjeneren kommer ind og præsenterer. Eller rettere: Liv og Jessica er Beef Wellingtonen, der selv kommer og præsenterer sig selv. Hvis vi taler 2 på vagt, er det så ikke logistisk straks smadret (konceptet), når du har valgt. Så sidder Torben, Bo, Niels, Jens og Knud tilbage og glor på Liv…..sludrer i forholdet 5/1. Eller skal det planlægges af tlfdamen, at der er 5 piger og max 5 kunder (plus/minus: 4 piger til 5 kunder går måske også?). Skal tlfdamen eller pigen selv holde styr på hvem, der er fast eller fast nok? Når jeg ser fysisk i momentet, at Niels får ‘noget ekstra’ som tid, fælles bad, farvel-møs, ekstra sludren og smil (kan være pga kemi, forhistorie), er der så ikke risiko for jealousi, pres/ubehageligt på pigen? Tror godt jeg forstår teorien og kom du jævnligt (2-3 x pr måned) på Artemis OG valgte den/de samme, ville du vel også ‘få lidt ekstra’ ala smil, lidt tættere knus, måske et par ekstra minutter eller indlevelse eller oprigtig snak og interesse i ‘hvordan går det’. Men er det nogen, der kommer fast på en sådan klub OG vælger den (eller de få) samme hver gang. Jeg spørger, da jeg ikke ved det. Men gisner at mange kommer for at ‘se udbuddet an’ som til Herning Dyrskue og oftest vælger ‘nyt’ og ‘spænding’ og ‘prøve forskellige’. Jeg foreslår så blot en lille korrektion som jo ikke en revolution. Jeg har fokus på store steder med 2 piger på vagt af gangen, og med en teledame til at styre slagets gang når der er gæster. Vil der ikke være flaskehalse. Tider hvor begge/alle piger er optagede og kunder dermed vil sidde i ‘cafeen’ alene med andre kunder m (hyggeligt?). Hvis dit budget er 2-3000 pr måned, handler det så ikke også om at få mere for pengene og ikke kun ‘helhedsoplevelsen’. For hvorfor ikke besøge Liv og/eller Jessica (2 faste) 1-2 x pr måned alt efter behov, tid (ja, med det budget kan det være een gang een måned og 2 den næste). Kan det logistisk-tidsmæssigt gå op, den lille revolution, når Liv på en 6 timers vagt har 3 besøg af 1-2 timer og skal friske sig op, bade, skifte tøj, lige have et hvil måske men samtidig ud og være social, sludre, blive set/talt an. 10 åbner de. Liv, Jessica, Natasja er på vagt, Tlfdamen har logistisk styret adgang: Du, Bo og Bjarne kommer. Alle er i fællesrum. Hyggeligt. Du vælger Liv. Og straks er valget til de 2 andre reduceret til 66%. Du er tilfreds, da du fik 100% frit valg. Næste gang er der måske kun een GP tilbage. Altså take it or leave it. Medmindre du jo ønsker alle GP’er på dét sted og det derfor den pågældende dag er ligegyldigt for dig, om det er L, J eller N. Skal der logistisk for at det går op ikke altid være overvægt af piger? Og med det vil nogle automatisk få færre kunder (mindre indtægt). Måske er jeg tungnem. Men trods ideens teoretiske hygge (helhedsoplevelse, rart mm), har jeg svært ved at se den ført ud i praksis. Måske du kan skære det praktiske ud i pap, om det er ladsiggørligt. Men der findes også 3 - 4 store klinikker med 30 +/- danske piger på vagtplanen, døgnet rundt ugen rundt. Som mand studerer du vagtplaner, billeder og annoncer, og jeg vil mene at det vil kunne lade sig gøre med venterum lavet som en cafe disk og og 3 - 4 cafe stole Den fysiske del af den lille revolution er: Indrette caferum med ‘krav’ om at x antal % af pigerne opholder sig der og man fjerner al lukken ind i venterum af tlfdamen eller GP forsvinder med pengene. Den del lyder forholdsvis nem. Logistik og administration: Vil der med 10 eller 20 piger være det udvalg, du ønsker? Når der er færre kunder (5-7 til 10-12 GP’ere?). Vil der være kunder, der går igen eller ‘spilder en GP’s tid’? Hvornår vil ‘rabat-bonus’ træde i kraft eller vil det være nok med at: Se dem an og kunne vælge Netto-tid uden at efterlades alene Hvilke af de danske GP’ere vil få nok ud af dette koncept: dem, der allerede har faste kunder og måske bevidst har nok i 5-7-10 kunder pr måned. Dem, der er på arbejde 20 dage pr uger og tilbyder 15-30 mins seancer til billige penge. Er det reelt ikke kun klinik-pigerne, der kan være interesserede. Det, der lyder fint og muligt i teorien, er ikke altid muligt og godt i praksis. Jeg kan stadig ikke se det logistisk (måske emotionelt-privat-tryghedsmæssigt) hænge sammen i virkeligheden. Ift antal mænd/kvinder og ‘bonus’. Men tanken kan jeg godt li. Liv’s spørgsmål = fornuftigt og virker ikke til mange ønsker det, forstår det eller tror, det kan lade sig gøre….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 23. November, 2021 (edited) Grydeskeen skrev, for 6 timer siden: ville jeg ønske mig den samme mulighed herhjemme ? Nej tak, jeg er fint tilfreds med at tjekke pigen ud på nettet, inden jeg vælger, og så lige læse andres anmeldelser her på EG, og bruge deres erfaring, og jeg valgte rigtig, med den eneste pige jeg besøger. Det er jo så også det der er pointen med mit forslag, at begge parter ikke er nødt til, hverken at tilbyde eller at efterspørge den ramme om et besøg jeg foreslår. Men I alt stilfærdighed, hvis bare et sted hvor muligheden bestod for at gøre det. Der kunne man indrette sig således, at eksempelvis 2 piger på en samtidig vagt kunne vælge at skrive i deres annonce, at de inviterer deres gæster til at møde dem på den måde. Men at gæsten også kan vælge at lade være, og blive vist for sig til et venterum for sig selv. Steder der har en kaffe/teledame kan jo bare oplyse om muligheden i telefonen, eller når manden ringer på, og så takker gæsten ja tak eller nej tak til invitationen. Det er utroligt at det bliver opfattet som så dramatisk, blot at give både piger og mænd et par valgmuligheder, og ikke kun en valgmulighed der samtidig udelukker alle andre muligheder. Det er virkelig betontænkning, der udelukker enhver tanke om nogen som helst forandring, og selv de mindste forsigtige eksperimenter. Men sådan er branchen nok bare, eller også tænker de nok bare sådan, dem der råber højest, og som man derfor hører når de gør det. Og dem der måske ikke tænker som dem, ja de tier nok bare stille med det. Til inspiration Switch Cafebord Ø 90 https://jyskmobelfabrik.dk/vare/switch-cafebord-o-90/ CAFEBORD / KANTINEBORD - HØJBORD https://www.furnbyox.dk/shop/883-alle-konference-borde/4829-cafebord--kantinebord---hoejbord/ Et bollerum kunne tilføjes sådanne løsninger i et hjørne af rummet, og så har man både det traditionelle venterum, og et alternativ til det. Grydeskeen skrev, for 6 timer siden: Parkerede udenfor, gik ind, og så lød det som der kom en flok elefanter løbene ned af trappen og vupti så stod der 6-7 smukke piger i baren, hvor jeg fik en sodavand. Den måde du beskriver det på, ville jeg heller ikke bryde mig om. På en tur til Tyskland fik min medrejsende mig lokket med på et stort bordel, hvor adskillige piger blev linet op, de gik igen, og så spurgte værtinden, hvem man ville vælge efter at pigerne var gået igen. Jeg nåede dårligt at opfatte pigerne, så var de væk igen, men jeg foretog et valg, og det var ingen succes. Har ikke lyst til det igen, men derimod klubber hvor piger og mænd opholder sig i samme rum, det foretrækker jeg på FKK maner. Hvor man kan sætte sig for sig selv med en kop kaffe, og så tage kontakt når man er klar, og har udset sig en foretrukken pige, det er toppen Men det er ikke emnet for denne tråd, og langt langt mindre kan gøre det, hvis man bare vil forsøge sig med noget, der adskiller sig blot en lille smule fra sådan som alle andre gør. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 23. November, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14436 Skrevet 23. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden: Skåret ind til benet taler jeg så mænd bare om en anden måde at møde 2 piger på vagt, end sådan som man normalt gør. Det kan man så være uenig i, og er man det, så gør man det jo bare ikke. Længere er den vel ikke, og skulle der være et par kolleger der kunne finde på at prøve det af, er det vel ikke undergangen for resten af branchen som ikke vil. Herregud et postyr over noget, som alle helt er herre over selv om de gider eller ikke. Man skulle næsten tro at det drejede sig om en ny lov, som det gælder om at forhindre. Jeg begriber ikke at der tages sådan på vej. Tages på vej? Vi skriver for og imod dit oplæg, ingen er i panik eller tager på vej. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 23. November, 2021 Liv skrev, Lige nu: Tages på vej? Vi skriver for og imod dit oplæg, ingen er i panik eller tager på vej. Tak så er jeg mere rolig Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4909 Skrevet 23. November, 2021 Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden: Herregud et postyr over noget, som alle helt er herre over selv om de gider eller ikke. Man skulle næsten tro at det drejede sig om en ny lov, som det gælder om at forhindre. Jeg begriber ikke at der tages sådan på vej. Reelt set er der vel ikke noget postyr, men folk synes bare, at forslaget ikke virker gangbart. Det er jo ikke “at tage sådan på vej”, når folk på forskellig vis tilkendegiver, at de ikke synes, at ideen er særligt god. Hverken fordi de selv ville bakke op om det, eller fordi de heller ikke ser (ret mange) andre gøre det. Nu er Copenhagen Sauna Club i Vanløse jo lukket, men var deres koncept i virkeligheden ikke ret tæt på det, du efterlyser, @Rejsenetværk? Jeg kender ikke til baggrunden for deres lukning, men hvis det var et strålende forretningskoncept, ville det vel være blevet videreført af nogen? Måske er vi så heldige, at @JenniferRomantica har en kommentar til det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg