Hop til indhold
Rejsenetværk

Danske piger styrk helhedsoplevelsen

Recommended Posts

Privat Diskret udvikler piger ofte, som jeg mener at have forstået det, på meget diskret vis stamkunde relationer.
Så som fordele af ydelser, tid og priser som alle ikke opnår, men som man udvikler over tid, til gensidig gavn for begge parter.

Jeg kunne godt tænke mig at massageklinikker og piger hos samme, arbejdede mere sammen om at udvikle koncepter og loyalitets programmer.
Til gensidig gavn for huset, pigerne selv og deres gæster.

I stedet for denne skarpe fokus på logistikken i vagtplanen, husets service til pigerne og deres gæster.
Hvor pigerne er sig selv nok, kun og alene med tanke for egen forretning.

Ok priser er vejledende, og pigerne har deres egne priser, fint nok.

Men tænk hvis man kunne blive enige om nogle transparente fordele ved at blive stamkunde, som alle kunne gøre sig bekendte med, og som man som gæst derfor  kunne gå efter at gøre sig fortjent til.

Ikke alle piger behøver at deltage, bare dem der vil, og som vi kan læse at de deltager i husets fordelsprogram.

Jeg glemmer aldrig noget klogt som en skrev på Venuslogen for mange år siden!
Var det virkelig bare det, efter at han igen stod på gaden 60 minutter efter, at han igen havde brugt 2000 kr.

En lærer på Handelsskolens basis år, det var dengang, og jeg evnede ikke at læse videre, sagde at en vare ikke er solgt før den er solgt 2 gange.
Underforstået at det koster langt færre ressourcer at sælge igen og igen til den samme kunde, end det gør at skulle skaffe en ny kunde til hvert salg, hvor kunden ikke  kommer igen.

Jeg sammenligner lidt udsagnet om de 60 minutter til 2000 kr, med når jeg og en kammerat går på restaurant for ca samme beløb.
Oplevelsen er så meget mere end blot et fremragende måltid til de penge, og derfor bruger jeg også hellere så mange penge på restaurant, end på et bordel i Danmark.

Udover et fremragende måltid, så nyder man rummet og atmosfæren man befinder sig i, udsøgt service og opmærksomhed, samt hinandens gode selskab.
Vel at mærke i 2 - 3 timer, hvor det man betaler for er måltidet, men man får en helhedsoplevelse den tid man er der, som er helt udelukket når du går på bordel i Danmark.

Jeg ville ønske små ændringer, som at piger og teledame ville slå mændenes venterum sammen med deres eget private rum.
Når der ingen gæster er, så har piger og teledame det jo alligevel for sig selv.

Og mændenes venterum kan stadig supplere, til at gemme den gæst der måtte komme mens den forrige gæst stadig er i huset.

Tænk hvis det ikke foregik på den måde, at manden bliver sluset ind og gemt af vejen for sig til døren går op, og pigen/pigerne viser sig, og du skal vælge mens du sidder der dybt nede i stolen, mens pigerne træder ind - jeg kan ikke fordrage det!

Tænk hvis stedet arrangerede et lille cafe hjørne, hvor man blev inviteret ind til pigerne af teledamen.
Hvor man i selskab med pigerne blev budt på et koldt glas/en varm kop af teledamen, og der var den tid det tager at drikke en kop kaffe, til i selskab med pigerne at vælge  hvem af dem man gerne vil gå afsides med.
Betalingen kan også foregå mens man er sammen, og når man har valgt kan man sammen gå på rummet, klæde sig af sammen.
I stedet for at blive efterladt til sig selv, mens pigen er ude med pengene, og netter sig for sig selv.

Det kunne give en en følelse af at få 10 - 15 minutter mere for pengene, ikke for tidens skyld, men for at opnå lidt af den ramme som gode restauranter er så sublime til at tilføje oplevelsen af et besøg hos dem.
I stedet for at pigerne og mændene bruger den tid hver for sig, som der alligevel går til hver gæst.

For ikke at tale om den tid der ofte er at bruge af, hvor der ingen gæster er, og man venter på den næste der ringer på døren.

Det koster ikke pigerne noget, men det er som om at man er sindssygt bange for at give gæsten, bare lidt mere, og noget andet også, end det han helt basalt kommer for, at købe sex.
Og manden kan jo bare fravælge cafeen, og sætte sig for selv hvis det er det han foretrækker, på helt traditionel vis.

Når tiden til bad før og efter ikke går fra sexen, og hvis man nyder tiden før sex sammen i cafeen, kunne pigerne jo også byde på en farvel kop, hvis manden har lyst til det inden at han går - hvis der er tid til det.

Prøv at arbejde med den tid gæsten alligevel samlet set opholder sig fra han kommer til han går, og prøv at give tiden værdi for gæsten sammen med piger og værtinde, den tid gæsten er i huset.
Også på andre parametre end bare den sex vi betaler for.

I skal se det behøver ikke betyde at tiden trækker ud, og at I taber gæster, men det kan betyde at flere gæster får lyst til at komme igen, som ellers ikke ville gøre det.

Jeg ville som på en restaurant opleve det som en merværdi for pengene, hvis besøget kan foregå på den måde.

Jeg skal ikke afvise at en bar eller en restaurant af og til kan ønske, at slippe af med gæsten bare lidt tidligere, men de er gode til ikke at vise det, hvis det er tilfældet :)
På et bordel derimod, har du helt klart indtrykket af, at nok er du velkommen når du kommer, men det drejer sig afgjort også om at slippe af med dig igen, straks du er færdig.

Nej ingen skal være tidrøvere, det handler om balance, og der er også restauranter hvor der er afsat tid til din booking, og du ved det når du booker.
Det er helt ok, og jeg har aldrig følt mig generet af det, eller følt at vi kom i tidnød når vi har et bord i max 2 timer.

Giv mulighed for at få sine besøg registreret, og tilbyd lidt rabat, eksempelvis hver 3 gang hos den samme pige, eventuelt 15 minutter mere på rum for de samme penge  hver 3 gang?
Ja jeg ved godt at koret af privat diskret straks vil istemme, jamen det gør vi allerede, men det skal du selv opdage, ved at blive stamkunde.

Det er fint, men det jeg savner, det er samarbejde mellem pigerne på anerkendte klinikker, om nogle åbne politikker for service.

Merværdi, tid og helhedsoplevelser, som alle kan læse sig til, og som vi derfor kan vælge at prioritere som gæst, hvis vi vil.

Men jeg fornemmer med rette eller urette, at mutter kan være udfordret af at pigerne er sig selv nok, og afgjort hverken tænker på huset eller andre piger.
Men har nok i sin egen forretning, uden nogen samtidig sønderlig interesse for huset man arbejder i, som et fællesskab af alle i huset.

Hvad med at tilbyde rabat for at møde op 2 eller 3 venner samtidig, til de 2 piger på vagten, som kan bruge tiden sammen i cafeen, effektivt og uden spild af tid, kan gå på rum, og efter tur i bad efterfølgende.
Jeg tror godt jeg kan få selskab af andre her på EG til at vi møder op sammen hos 2 piger vagt, og bruger vores penge hos dem samtidig, uden spild af tid.

Hvad med 10 % rabat på 30 minutter og 15 % rabat på 60 minutter?

Det kunne også være så fedt, hvis hvert bollerum havde sin egen brusekabine, og der ikke skal spildes tid med at deles om husets eneste badeværelse.
Nogle gange med spild af tid på rummet, eller i et venterum før der er fri bane, til at sikre at man ikke bliver set af andre under ens besøg.

Der kan arbejdes meget med tid, merværdi og helhedsoplevelser, men steder og piger er totalt fremmed for den vinkel på god service og kundepleje.

Og mens vi taler kunde loyalitet, så ved vi alle at danske piger er dyrere end udenlandske piger, dog ikke altid.
Ofte lokkes kunder til med lavere priser hos udenlandske piger, men flås af tillæg til ekstra, snart det ene og snart det andet.

Mens hos danske piger, der er det tid, alt aftalt inklusiv, og det holder i virkeligheden, det tyder det på når man læser med her på EG.

Men vi ved også at generelt betragtet, så har danske piger og steder med danske piger en tårnhøj troværdighed, i sammenligning med udenlandske piger flest.
Billeder og annoncer, hvor det igen og igen sker at mænd er mistroiske og skuffes når de falder for falsk markedsføring af udenlandske piger.
Det er ikke nær tilfældet i samme omfang med annoncer for steder med danske piger!

Steder med danske piger bør blive bedre til at udnytte den troværdighed, og den goodwill de har fremfor mange udenlandske piger.
Til at omsætte højere priser til en merværdi, og bedre helheds oplevelser for pengene.

Og des flere gæster der bliver til stamgæster i huset, hvor så få gæster som muligt lægger en så stor samlet omsætning som muligt, des bedre.

Men jeg vil se det før jeg tror det, jeg spilder nok tiden, også med dette skriv, men jeg kunne alligevel ikke lade være :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 6 minutter siden:

Så mange ord, for primært at sige “sælg mig billigere sex”. 

Jeg er slet ikke overrasket, og jeg tager alt den hån, spot og spe med i købet som jeg plejer :)

Alt er ved det gamle!

Intet nyt under solen, så plejer er absolut ikke død.

Og det er der afgjort også dem der mener, at plejer ikke skal være.

Venlig hilsen

- tak for den ventede hån ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejsenetværk,

Jeg tror du savner det, som man i mere general samfundsmæssig sammenhæng kalder for sammenhængskraft og folkefællesskab. Du vil fællesskab og imødekommenhed både med piger og medkunder. Spørgsmålet er om at du finder det i denne branche i den danske kultur og sociale kontekst. Jeg tror ikke danske piger er interesseret i at stille op på rad og række, og så kan man tjekke varerne ud, hyggesnakke, evt drikke/spise lidt med piger og medkunder før man bestemmer sig for hvem man vil prøve. Det kan man gøre i Tyskland på én måde og i Thailand på en anden måde, men i DK, der er noget med at smutte ind af en diskret dør, og mødes under 4-6 øjne, og så ellers gå til fadet og hurtigt ud af vagten igen. Det er altså noget at gøre med store dele kultur og økonomi. Jeg har personligt fundet noget, jeg synes giver lidt mere end ind ud og farvel i en god gang thaimassage med hj, superfransk eller fp.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var et meget langt indlæg og ligesom @Plaskeren er jeg tilbøjelig til at tro at det centrale emne er pris.

Måske bliver prisen allerede nu, mere variabel for stamkunder. Måske ikke i kroner, men så om det reelt er en tillægsydelse eller ej, når man nu krøller lagener med den samme gode kunde igen og igen.

På den anden side har jeg da også bidraget med en beskeden (tidlig) julegave til en jeg er særligt glad for. Ikke for at få mere eller rabat, men bare for at vise at min påskønnelse. Det er lidt det samme jeg tænker at der kan ske den anden vej. "Tak fordi du kommer hos mig, jeg påskønner også dig". 

At gøre det til rabat kuponer har jeg svært ved at se (eller ønsker). På rigtig gode restauranter er der som sådan heller ikke rabat at hente, men man kan som stamkunde opnå en mere personlig service og lidt særligt ekstra.

Og så er det jo alligevel rabatter. Jo længere tid, jo mindre er timeprisen.

Café delen, ja den vil nok tiltale nogen, men det er jo reelt gammel vin på nye flasker ala de gamle strip barer.

Redigeret af AB455
Ordfnidder på mobilen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Jonze

Jeg er klar over det, men jeg ønsker bare udvikling og variation.

Og at rammer ikke er så snævre, som de er, men også med mulighed for at imødekomme os, der ikke er rundet af en flertals kultur.

Det som jeg foreslår er i virkeligheden yderst moderate forandringer, og meget pragmatiske ændringer.

Som på ingen måde forhindrer alle mænd i, at kunne afvikle et besøg på bordel, helt som de plejer.

Der er intet i det som jeg foreslår, der udgør en enten eller forandring for mændene, men det giver blot en mulighed for at prioritere både og som gæst.

De eneste det som jeg foreslår betyder en reel forandring for, det er pigerne hvis de vælger at indføre en cafe model.

Og det er afgjort ikke sikkert at pigerne gør det, men nu kan de jo læse med, og se hvad de selv synes.

Den negative respons der allerede straks og øjeblikkeligt kom, er helt som ventet, og jeg venter med ro sindet på mere af samme i tråden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, Lige nu:

Tror du taber nogle med dine lange indlæg, jeg stod af undervejs .

Fint nok

Formålet er ikke, at jeg ingen taber undervejs.

Tværtimod!

For så er de ikke interesseret, og så spilder de også deres tid.

Det er der jo ingen grund til vel :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 2 minutter siden:

Tror du taber nogle med dine lange indlæg, jeg stod af undervejs .

Helt enig. Jeg læste den kun igennem fordi jeg ønskede at svare, men jeg var bestemt ved at stoppe det flere gange.

Er godt råd kære @Rejsenetværk er at skære ind til benet og gennemlæse samt redigere længere indlæg flere gange og ikke bare aflevere første skriv. Jeg skal ikke påstå at jeg selv mestrer dette, men jeg forsøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, Lige nu:

Helt enig. Jeg læste den kun igennem fordi jeg ønskede at svare, men jeg var bestemt ved at stoppe det flere gange.

Er godt råd kære @Rejsenetværk er at skære ind til benet og gennemlæse samt redigere længere indlæg flere gange og ikke bare aflevere første skriv. Jeg skal ikke påstå at jeg selv mestrer dette, men jeg forsøger.

Tak det ønsker jeg så ikke at gøre!

Og det er helt bevidst!

Der er læst korrektur, det er nok.

Jeg har det ry jeg har på godt og ondt, og jeg ved hvilke typer jeg altid tiltrækker.

De negative skal nok læse med, det er der ingen fare for at de ikke gør.

De har deres helt egen dagsorden om at sætte alt jeg skriver i et dårligt lys, så alt er helt ved det gamle på den front.

Alle de piger og mutre det skal være, må tænke idiot om mig alt det det skal være.

Gør det det, ændrer jeg alligevel intet, og så er der ingen skade sket.

Men tænker bare en eneste pige, og eller mutter at det som jeg foreslår, ikke bør være helt udelukket noget sted i branchen.

Så er jeg glad, også selv om de ikke skriver en eneste linje i tråden der støtter mig.

Bare de gider tale med andre om det, og diskutere det indbyrdes, så er det det hele værd, alt den galde der nok skal blive hældt ud over mig i denne tråd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Så mange ord, for primært at sige “sælg mig billigere sex”. 

tror aldrig han køber noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 6 minutter siden:

tror aldrig han køber noget

Det er stort set rigtigt, om end at jeg dog har besøgt Jennifer Romantica i år.

Men jeg har prøvet det nok gange i Danmark, til at jeg ved hvordan det foregår.

Og jeg ved at intet har forandret sig.

En har forsøgt at få mig til at bruge mit budget på et par besøg om måneden i Danmark, i stedet for at spare op i måneder af gangen til en ny klub weekend i Tyskland.

Jeg kunne for de samme penge få flere oplevelser hjemme oftere for de sammen penge.

Men når jeg så forsøger mig hjemme, bliver jeg blot bekræftet i at det ikke for mig, er den rette ramme om køb af sex, sådan som det foregår i Danmark.

Uanset så fremragende en service Jennifer og andre yder, den fejler intet, tværtimod.

Men jeg må bide tænderne sammen, og vente de nok 2 - 3 år der går før vi igen kan rejse til udlandet, uden at der er på bud om brug af mundbind mm.

Forandring og eller forskellighed i den hjemlige branche, er nok lige så urealistisk et ønske, som det altid har været.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man tror det "krævende" i vores metier er tiden hvor man knalder så tager man fejl.. Det krævende er interessen i den anden person.. Det med at vedholde nysgerrigheden og lager information omkring et andet individ er en krævende proces der både trætter sind og krop.. Jeg er sikker på jeg kunne gætte enkle af mine stamgæster ved måden de rør ved mig på uden nogle andre sanser tilrådighed..

Der er samtidig muligheden for at man ser ens særlig gode stamgæst scoret af andre piger, ikke af ondskab fra den anden pige, men pga mulighed byder sig for stamgæsten.. Man skal huske på at mennesket som art er stolt, også på hunkønssiden.. Jeg ville meget lidt bryde mig om at se mine stamgæster gå med en anden pige.. 

Det var en af bagsiderne af medaljen, ved sauna clubben, men der var det husets stamgæster hvilket gjorde det nemmere.. 

Det du foreslår vil øge vores arbejds"byrde" uden noget egentlig pay off.. Det tænker jeg ikke er ønskeligt i nogen som helst branche.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været stamkunde hos et par piger igennem flere år, og jeg har aldrig fået stamkunderabat på noget som helst. Dog har jeg set lidt til den ene rent privat, men tingene har været holdt adskilt: Forretning har været forretning, og aktiviteter uden for sengestolperne har været en helt anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Loyalitets bonus har jeg fået ofte. Sjældent dog med nedsat pris, men med enten længere tid, andre ydelser eller mere fleksibilitet mht mødested og vagt tider.

Jeg har også haft en hav af besøg hos piger, hos klinikker, hvor oplevelsen har været så fantastisk at jeg har levet på det i ugevis. Så at se det som et problem for hele branchen at en har postet “var det det” er nok st skyde gråspurve med kanoner. Der er rig mulighed for lækker sex og samværd, selvom det er på en klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ydelser, fysiske rammer, kemi, engagement, udeseende, god opførsel og priser er en cocktail som sætter oplevelsen udi glædespige/gæst relationen.

Lad diversiteten råde og gå på opdagelse i dette spændende univers. Der er masser af muligheder, hvis man går ind i det med et åbent sind for en god oplevelse, både for pigen og gæsten.

Og gæsten har selvfølgelig en tegnebog med kontanter med sig til besøget.

Redigeret af Ulv
stavekontrol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 23 minutter siden:

Der er rig mulighed for lækker sex og samværd, selvom det er på en klinik.

Givet vis ja, men når jeg prøver viser det sig hver gang, at rammen ikke er den rigtige for mig.

Jeg ønsker mig sådan set bare en mulighed for at til eller fravælge den mulighed jeg foreslår.

Og så kan man jo se om det vil være efterspurgt eller ikke, hvis man gør det.

Men jeg er ikke det mindste overrasket over at forslaget bliver sablet ned.

Og dem der er så meget imod det, har næppe noget at frygte.

JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Det du foreslår vil øge vores arbejds"byrde" uden noget egentlig pay off.. Det tænker jeg ikke er ønskeligt i nogen som helst branche.. 

Det er da en ærlig sag hvis du synes, men jeg har ærlig talt svært ved se at det er tilfældet.

Den tid pigerne, og mændene normalt sidder for sig, afbrydes ganske simpelt bare af at manden inviteres til sammen med pigerne at nyde en varm kop eller et koldt glas.

Som du ikke bryder dig om at se gæsten gå med en anden, så bryder jeg mig ikke om at skulle vælge i døren til venteværelset, hvor jeg er stuvet af vejen mens jeg venter.

Eventuelt at skulle fravælge begge er grænseoverskridende, ja også hvis det kun er 1 pige.

Det at skulle gå forbi dem i døråbningen og gå igen, er simpelthen ubehageligt, og jeg mindes derfor at været blevet, selvom jeg helst var gået.

For både dig og mig er det noget mentalt.

Selvfølgelig skal en cafe ikke være en mulighed for, en gratis glo omgang, som det kan være i venteværelset.

Tag bare 100 kr for at vælge cafe muligheden, og pengene er tabt hvis du går uden at købe sex.

Mesterjacob skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har været stamkunde hos et par piger igennem flere år, og jeg har aldrig fået stamkunderabat på noget som helst. Dog har jeg set lidt til den ene rent privat, men tingene har været holdt adskilt: Forretning har været forretning, og aktiviteter uden for sengestolperne har været en helt anden sag.

Fint nok for mig, for jeg bliver næppe nogensinde stamkunde noget sted, efter kriterier der kan give rabat.

Det var også mere for pigernes egen skyld, de kunne jo arbejde med muligheder. Udvikle og prøve nyt i stedet for at stå stille uden variation.

Men det er helt tydeligt, at ønsket ikke kun er at forhindre nyt som et frit valg for piger og mænd, men også at ingen prøver nyt overhovedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Tak det ønsker jeg så ikke at gøre!

Og det er helt bevidst!

Der er læst korrektur, det er nok.

Jeg har det ry jeg har på godt og ondt, og jeg ved hvilke typer jeg altid tiltrækker.

De negative skal nok læse med, det er der ingen fare for at de ikke gør.

Min bekymring/formodning var at du nok også taber de nuancerede læsere. Jeg fx forsøger at læse og svare objektivt, men jeg var ved at gå kold på det lange indlæg.

Det er naturligvis dit valg og din ret at skive som du vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Det er naturligvis dit valg og din ret at skive som du vil.

Lige præcis ja, og nu kan du jo gøre dig selv den tjeneste ikke at læse mere af det som jeg skriver.

Op til dig, bare et venligt ment forslag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Lige præcis ja, og nu kan du jo gøre dig selv den tjeneste ikke at læse mere af det som jeg skriver.

Op til dig, bare et venligt ment forslag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Jeg er slet ikke overrasket, og jeg tager alt den hån, spot og spe med i købet som jeg plejer :)

Alt er ved det gamle!

Intet nyt under solen, så plejer er absolut ikke død.

Og det er der afgjort også dem der mener, at plejer ikke skal være.

Venlig hilsen

- tak for den ventede hån ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du efterlyser flere bruse-bade rum, men har du tænkt på hvad det vil koste, og hvem der skal betale for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som tidligere pige på klinik vil jeg sige "Fa'me nej om jeg ville have gæster siddende i kaffestuen". Vi har et rum som er "helligt", hvor vi piger kan være os selv og tale med hinanden om det der skal tales om. Det kunne være ubehagelige oplevelser, praktiske ting, personlige ting, bare ren kollegial socialiseren... Pointen er at pigernes kaffestue er et frirum hvor man kan hvile kroppen og hovedet og bare være. Når man har pause har man pause. Vi klæder om derinde, vi lægger make-up, vi sidder i morgenkåber med morgenhår og brune kaffetænder. Det behøver gæsterne ikke blive indviet i.

Det sagt, så synes jeg det er en glimrende idé med fordele til stamkunder. Jeg kræser altid mere om stamkunder, og de får ofte lidt ekstra tid. Så på den måde kan det godt betale sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Du efterlyser flere bruse-bade rum, men har du tænkt på hvad det vil koste, og hvem der skal betale for det.

Nu udgør en brusekabine i hvert bollerum en udgift, der vil være pebernødder for en af de førende tilbageværende klinikker med danske piger.

Brusekabinen er det mindste problem, for det som koster knaster, det er vvs arbejde, når der ikke er forberedt afløb i forvejen i et rum, hvor der ønskes opsat en brusekabine.

Problemet er at de eksisterende lejemål oprindeligt er indgået i tidernes morgen, og at villige udlejere til branchen desværre ikke hænger på træerne.

Igen på grund af en idiotisk gråzonelovgivning, der begrænser et udbud af lejemål til at være udlejers marked.

Og lejer derfor desværre kan være henvist til at leje, det som nu en gang tilbydes.

Lejemål kan så passe godt til et koncept, som den danske skæg og blå brille facon at gå på bordel på.

Men passe mindre godt til mindre forandringer, for at kunne udnytte et hus mere varieret til arrangementer, og andre måder at tager imod gæster på.

Men hvor kan flere brusere gøre underværker, eksempelvis til gangbang og sexparty.

Men fordi man ikke er bedre vant, hverken piger eller mænd, så er alle bare lykkelige, og tilpasser sig omstændighederne som de nu er, når tilfældet er.

Men det er muligt med en billig pumpe at pumpe vand vandret, eksempelvis til et afløb i gården, sådan at en brusekabine kan monteres uden at der skal laves afløb.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Rejsenetværk, hvis du ønsker den mulighed, skal du nok synliggøre for GPer hvor deres gevinst vil være. Som jeg læser dit skriv, vil pigerne skulle underholde gæster mens de drikker kaffe uden sikkerhed for at sælge noget. Dernæst er der omkostninger til ændring af indretning i klinikken. Jeg kender ingen forretninger, som gør noget uden, at det øger indtjeningen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...