Hop til indhold
Bib

Stigende smittetal - ingen købesex?

Recommended Posts

Ja nu har vi et par dage været over 4000 daglige smittede.

Får det Mændene til at blive væk? Eller fortsætter det ufortrødent nu vi er vaccinerede

Del dette indlæg

Link til indlæg

De vaccinerede bliver smittet, og man begynder at indrømme, at der manipuleres med tallene, og vaccine kritiske læger får lov til at ytre sig en lille smule. Jeg har da selv længe undret mig over, at jeg mig bekendt ikke har haft corona med alle de thaier jeg har været igennem :lol:. Men man kan jo have haft corona uden at mærke til det. Jeg havde en grim halsbetændelse, pudsigt nok efter at have smagt på en mis, der var lidt funky. Nogle gange skal man sige fra.

Redigeret af Jonze
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah smittetallene viser jo blot at der er for mange vaccinebenægtere/konspirationstosser etc. i omløb, tallene er jo netop drevet af manglende vaccinationstilslutning i kombination med virus mutationer og generel sløseri med hygiejne.

Sjovt nok er de fleste hospitals indlagte med corona  ikke vaccinerede , det maner ikke til eftertanke?

Som vaccineret kan man sagtens får Corona og smitte andre, men symptomerne er ofte mindre alvorlige end for ikke vaccinerede og derved er smitte risikoen mindre.

Get a couple of shots and take care out there.

Din halsbetændelse skyldes måske noget andet end corona, men du er vel blevet tjekket for diverse smitsomme dårligdomme :D

• Synes godt om 10
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, den 21.11.2021 at 09:35:

Sjovt nok er de fleste hospitals indlagte med corona  ikke vaccinerede , det maner ikke til eftertanke?

Nej det gør det sådan set ikke,. Tager man tallene for gode varer, så er der pt de der 4-500 indlagte, da jeg kiggede ind sidst,. så var 136 er uvaccinerede og 285 vaccinerede. Nå man kigger på nyindlagte, så er de sjovt nok primært 65+. Så min chance (en del yngre) er lille. Tilgengæld, at blive stukket med en genmanipulerende "vaccine", hvor folk oplever en masse bivirkninger, som ikke er gennemprøvet, og som regeringerne presser ned over hovedet på folk med en underlig grad af manglende nuance, ja jeg tænker hvad er der galt med hende slette. Der er jeg lidt mere påpasselig.

https://experience.arcgis.com/experience/aa41b29149f24e20a4007a0c4e13db1d/page/page_5/

Redigeret af Jonze
  • Haha 1
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jonze 

Måske bliver vaccinerede folk på  65+ indlagt fordi de er svækkede og bliver smittet pga. tåbelige konspirations tosser, der ikke forstår at tage hensyn til andre?

F.eks indvandrer grupperingene på Vest egnen

Vaccination mod Corona er ikke et vidundermiddel og ikke noget man udelukkende skal gøre for sin egen skyld, men derimod for mindske smitte risiko og gener.   

Dit link viser jo netop at der er en overvægt af mennesker der ikke er vaccinerede blandt de indlagte.

Mht. Vaccinernes påståede skadelighed: Jeg kender et par stykker der arbejde i medicin branchen, og vel er vaccine godkendelserne fremskyndet, men de har ikke sjusket

Det er hylende morsomt at se antivaxxers hyle op om de farlige vacciner, mens de står og pulser løs på en smøg.

Mod dumhed kæmper guderne selv forgæves.

• Synes godt om 3
  • Tak 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, 1 time siden:

@Jonze 

Måske bliver vaccinerede folk på  65+ indlagt fordi de er svækkede og bliver smittet pga. tåbelige konspirations tosser, der ikke forstår at tage hensyn til andre?

F.eks indvandrer grupperingene på Vest egnen

Vaccination mod Corona er ikke et vidundermiddel og ikke noget man udelukkende skal gøre for sin egen skyld, men derimod for mindske smitte risiko og gener.   

Dit link viser jo netop at der er en overvægt af mennesker der ikke er vaccinerede blandt de indlagte.

Mht. Vaccinernes påståede skadelighed: Jeg kender et par stykker der arbejde i medicin branchen, og vel er vaccine godkendelserne fremskyndet, men de har ikke sjusket

Det er hylende morsomt at se antivaxxers hyle op om de farlige vacciner, mens de står og pulser løs på en smøg.

Mod dumhed kæmper guderne selv forgæves.

Hvis du vil kalde 285 mod 136 ud af en befolkning på hen mod 6 mio en overvægt, så værsgo. Jeg synes det er lidt latterligt pedanteri. De 65+ er overrepræsenterede, dels fordi de selvfølgelig er mere syge end andre, dels fordi vaxx'en har lavet numre med immunforsvaret. Du kan gengive alt det proganda du vil, men facts er, at virusserne ikke er gennemprøvede, og ingen kender langtidsvirkningerne. Vi kan blot konstantere, at folk beretter om en endeløs række af bivirkninger og permanent nedsat livskvalitet, og ja skidtet virker jo alligevel ikke som de 285 kan berette. Længere er den ikke, ligenu.

Redigeret af Jonze
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Hvis man er bange for covid så bliv hjemme eller bliv vaccineret og lad os få en normal hverdag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
OrdinaryMan skrev, for 18 timer siden:

Det var dog den dårligste argumentation jeg længe har hørt. Længere er den ikke, lige nu.

Mod tåber kæmper selv guder forgæves og husk:

“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Mark Twain

Exit herfra og jeg glæder mig til at jeg får 3. Corona shot + den nye malaria vaccine så jeg igen kan komme på safari

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med over 8000 nye smittede dagligt.

Senest 8773 personer på 24 timer.

Og samlet godt 580.000 der har har haft Corona tæt inde på livet, er  regeringspartierne snart klar med nye restriktioner her godt 1 uge før jul.

"Sundhedsordførerne er indkaldt til orientering i Sundhedsministeriet i morgen fredag d 17/12 kl. 9.30 Det sker som et virtuelt møde" (fra tv2)

Så bliver der igen lukket for branchen med kropskontakt..?

Spørgsmålet er om det er for sent til at redde julen for alle andre end de selvstændige erhvervsdrivende?

77% af befolkningen er vaksineret (fået 2 stik) og 24% er revaksineret (fået 3. stik)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, den 23.11.2021 at 15:15:

Mod tåber kæmper selv guder forgæves og husk:

“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Mark Twain

Exit herfra og jeg glæder mig til at jeg får 3. Corona shot + den nye malaria vaccine så jeg igen kan komme på safari

Uvidende lemminger er den faktiske grund til alle de restriktioner.

• Tak 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
ppd skrev, 1 time siden:

Så bliver der igen lukket for branchen med kropskontakt..?

Det tror jeg dog ikke, men der kommer nok et forsamlingsloft, dog ikke hjemme i privaten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Det tror jeg dog ikke, men der kommer nok et forsamlingsloft, dog ikke hjemme i privaten.

Jeg håber det ikke, men de har det fx i Nederlandene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Ja jeg er vaccineret 2 gange, og har ligge fået corona, en mild forkølelse, og det er det, min kone er også vaccineret og har en slem influenza, som nu er ved at være over, så er kommet forholdsvis let om ved det. Nu går der 1 mdr. før vi må få 3 stik, men det SKAL vi også, så vi ender med 3 stik og sygdommen, så mener jeg vi er dækket godt ind, og burde være temmelig imune.

til jer alle, pas på, pas på hinanden, og bliv vaccineret, det kan godt være at det ikke forhindrer jer i at få sygdommen, men i slipper til gengæld nogenlunde nemt om ved det, og belaster ikke sygehuset, der er rigelig brug for deres kræfter på rigtig syge personer og så lige dem med sølvpapirshatte.

PS. Der blev jeg overrasket , sølvpapirshatte er et rigtig ord, som ikke bliver rettet af stavekontrol .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Pressemøde i dag kl. 14.00.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm..

Tv2 erfarer at kulturlivet højest sandsynligt lukkes ned herunder biografer, teatre og forlystesparker.

Især sidstnævnte kunne også tyde på strengere tider på vej også for pigernes mulighed for at tjene til de daglige fornødenheder..

Øv, men nu må vi se. Noget skal jo gøres med så mange smittede..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spillehaller, biografer, legelande skal lukkes og mest muligt hjemmearbejde.

Arealkrav når mange mennesker samlet, og vi skal "generelt se færre mennesker"

Ingen "generel" nedlukning.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
ppd skrev, for 56 minutter siden:

Spillehaller, biografer, legelande skal lukkes

Fra hvornår ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
ppd skrev, for 57 minutter siden:

mest muligt hjemmearbejde

Det er min hustru helt med på.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
ppd skrev, for 2 timer siden:

forlystesparker.

Kalder du pigerne for forlystelsesparker? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Men liberale erhverv forbliver åbne (for nu). Jeg er lykkelig <3 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tullifas
Den flittige skrev, 1 time siden:

Fra hvornår ?

Søndag morgen kl 08:00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 16.12.2021 at 16:59:

Ja jeg er vaccineret 2 gange, og har ligge fået corona, en mild forkølelse, og det er det, min kone er også vaccineret og har en slem influenza, som nu er ved at være over, så er kommet forholdsvis let om ved det. Nu går der 1 mdr. før vi må få 3 stik, men det SKAL vi også, så vi ender med 3 stik og sygdommen, så mener jeg vi er dækket godt ind, og burde være temmelig imune.

til jer alle, pas på, pas på hinanden, og bliv vaccineret, det kan godt være at det ikke forhindrer jer i at få sygdommen, men i slipper til gengæld nogenlunde nemt om ved det, og belaster ikke sygehuset, der er rigelig brug for deres kræfter på rigtig syge personer og så lige dem med sølvpapirshatte.

PS. Der blev jeg overrasket , sølvpapirshatte er et rigtig ord, som ikke bliver rettet af stavekontrol .

Ups, man skulle tro Holstebro Dagblad ikke er blevet betalt som de øvrige medier. Den fortæller ihvertfald en historie, om unge Peter Skodborggaard, der blev alvorligt corona syg trods vaxx. Mit gæt selv er, at det først og fremmest er vaxx'en, som gør en (forhåbentligt og foreløbigt mindre) gruppe alvorligt syge, fordi den fucker med immunforsvaret. Som den frække overlæge Kim Warming siger, så laver den små giftfabrikker i kroppen. Men overlægerne på tinge ved jo bedre. God jul :D

Redigeret af Jonze
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Jonze skrev, for 6 minutter siden:

Ups, man skulle tro Holstebro Dagblad ikke er blevet betalt som de øvrige medier. Den fortæller ihvertfald en historie, om unge Peter Skodborggaard, der blev alvorligt corona syg trods vaxx. Mit gæt selv er, at det først og fremmest er vaxx'en, som gør en (forhåbentligt og foreløbigt mindre) gruppe alvorligt syge, fordi den fucker med immunforsvaret. Som den frække overlæge Kim Warming siger, så laver den små giftfabrikker i kroppen. Men overlægerne på tinge ved jo bedre. God jul :D

Er det ikke lidt træls når du går en tur, ja her tænker jeg på den knitrende lyd som kommer fra din sølvpapirshat.

godt ord igen. Det er flot at du kan finde EN avis artikel, med en ung mand, som er vaccineret og blevet alvorligt syg, især når man tænker på at der dagligt bliver 8000-12000 syge, hvoraf, statistisk set 70-80 er vaccineret, og ikke ret mange af dem bliver alvorligt syge. :shock:

prøv at læse en indlægsseddel, næste gang du køber en pakke Panodil, der står også at en ud af 10,000 vil opleve kedelige bivirkninger. Ja når man vacciner 4,5 mill mennesker i et land som Danmark, burde der statistisk set komme en del meget farlige bivirkninger, men hvad er alternativet, jeg er overbevist om at bivirkningerne ved corona, er et dårligere valg. Men vi skal være glade for at vi lever i et land, hvor der er råd, til at alle bliver behandlet, for sygdomme, uanset hvor dumme de har været. Men jeg håber aldrig at vi kommer dertil at personalet på et sygehus skal vælge hvem de vil behandle, på grund af overbelægning, det er ikke en position, vi som borger kan være bekendt at sætte dem i, på grund af at vi lige har læst en artikel om EN ung mand.

prøv at søge på mæslinger, rødehunde, polio, mm og se hvad der er sket med de sygdomme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang

Ja, dejligt at massage klinikker etc forbliver åbne indtil videre, både for os, men så sandelige også for pigerne, men helt ærligt, jeg fatter ikke en dyt af såsom Zoo må lukke, ja og biografer, når metroen feks i kbh området er total proppet hver dag i myldertiden :lol:

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...