Hop til indhold
JDI

"Vendelbomanden" - negativt omdømme?

Recommended Posts

Jeg har lagt mærke til, at "vendelbomanden" ofte omtales negativt, eller på en negativt ladet måde. Som om, at hans annoncer er nogle man burde holde sig fra.

Men jeg forstår ikke hvorfor, og synes ikke rigtigt jeg kan finde noget definitivt her på forummet. Nogle nævner falske billeder, andre modsiger det.

Nogen der kender årsagen bag? Bør man holde sig fra annoncerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JDI skrev, for 3 timer siden:

Jeg har lagt mærke til, at "vendelbomanden" ofte omtales negativt, eller på en negativt ladet måde. Som om, at hans annoncer er nogle man burde holde sig fra.

Men jeg forstår ikke hvorfor, og synes ikke rigtigt jeg kan finde noget definitivt her på forummet. Nogle nævner falske billeder, andre modsiger det.

Nogen der kender årsagen bag? Bør man holde sig fra annoncerne?

Er det dig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære JDI.

Som (helt) ny bruger fremkommer du med erfaringer - og skriver bl.a. at Vendelbomandens oftest dårlige omtale, kan du ikke forstå. Har du da mødt ham? eller er du faktisk ham?, som forespurgt ovenfor af ´massage er fedt`.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK så. Vendelbomanden er reel nok. Jeg har besøgt 2 af "hans" damer" (længe siden) - og det var dem på billledet, fuldstændig nøjagtigt og præcist.

Folk her på EG laller løs om, at han bruger falske billeder, men det gør han ikke. Jeg har dog bemærket mig, at når "hans" damer ikke er på, sker der noget mærkeligt med annoncen - det ser ud til, at han bruger "off duty" annoncer som en slags lagerplads for billeder, eller noget i den stil. Så hvis man f.eks. har gemt en af damerne under sine bogmærker til  "senere brug", kan der godt lige pludselig være flere forskellige billeder af forskellige damer. Men hans AKTUELLE ANNONCER, dem der er PÅ NU, er altid med rigtige billeder. Skal dog ikke kunne sige, om han i ny og næ kommer til at bytte rundt på noget, men altså, jeg har 2 erfaringer, og det var 100% korrekte billeder, og ganske gode og dejlige damer.

Mit eneste klagepunkt over ham  er/var, at han havde glemt at fortælle mine ønsker til den ene dame, så da jeg var der, var hun ikke helt klar. Hun sagde til mig, at han ofte glemmer detaljer, når man bestiller tid. Hun sagde også (jeg spurgte) at grunden til at HUN brugte  ham var, at hun ikke gad have folk til  at ringe, det  er superfedt at han arrangerer for damerne. Så er der kun een, der ringer til hende, nemlig ham.

Hvor fanden han kender alle de lækre, modne damer fra, aner jeg ikk, bare det var mig.  Men bortset fa at han har det med at glemme (for mig vigtige) detaljer, er han fin nok. En klam gammel stodder, ja sgu, gu er han så, men man kan stole på ham. 

Den ene af de damer jeg besøgte var et år YNGRE end han havde anført i annoncen - det grinede hun af, da hun fortalte mig sin alder. Den anden var meget smukkere end billederne antyder. 

Men hold Jer gerne laaaangt væk. Vil være fint om jeg var den eneste der besøgte hans ("hans") damer. Kan ikke lide tanken om at I kommer og griser med dem.

Og nej, jeg er ikke "Vendelbomanden" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
massage er fedt skrev, den 20.11.2021 at 17:25:

Er det dig? 

Høvdingen skrev, den 20.11.2021 at 18:34:

Kære JDI.

Som (helt) ny bruger fremkommer du med erfaringer - og skriver bl.a. at Vendelbomandens oftest dårlige omtale, kan du ikke forstå. Har du da mødt ham? eller er du faktisk ham?, som forespurgt ovenfor af ´massage er fedt`.

Det er helt korrekt min bruger er ganske ny - som massevis af andre brugere, har jeg kigget med her længe, og har først for nyligt oprettet en profil. Det er der vel intet odiøst i?

Spørgsmålet I stiller giver måske heller ikke specielt meget mening, givet at jeg netop beder om andres input, og konkret spørger om man bør holde sig væk.

Men nuvel - nej, jeg er ikke vendelbomanden. Bare en gammel lurker med en ny bruger som blot er nysgerrig.

Redigeret af JDI
-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
JDI skrev, for 11 minutter siden:

Det er helt korrekt min bruger er ganske ny - som massevis af andre brugere, har jeg kigget med her længe, og har først for nyligt oprettet en profil. Det er der vel intet odiøst i?

Spørgsmålet I stiller giver måske heller ikke specielt meget mening, givet at jeg netop beder om andres input, og konkret spørger om man bør holde sig væk.

Men nuvel - nej, jeg er ikke vendelbomanden. Bare en gammel lurker med en ny bruger som blot er nysgerrig.

Husk på at få tilgang herinde betyder 1 Du er fyldt med løgn 

2 Hver mand (herinde) tror hver mand stjæler 

3 Du har 0 chancer på det site 

4 Brug tiden et anden sted, folk herinde har nok andet at se til og om ikke andet så troen på sig selv

5 Ja den giver sig selv, mænd herinde er xxxx xxxxxxx og stedet er absolut kun for mænd af den uden IQ  :huh:

6 Good luck :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, den 22.11.2021 at 23:26:

Husk på at få tilgang herinde betyder 1 Du er fyldt med løgn 

2 Hver mand (herinde) tror hver mand stjæler 

3 Du har 0 chancer på det site 

4 Brug tiden et anden sted, folk herinde har nok andet at se til og om ikke andet så troen på sig selv

5 Ja den giver sig selv, mænd herinde er xxxx xxxxxxx og stedet er absolut kun for mænd af den uden IQ  :huh:

6 Good luck :rolleyes:

OK respons TV2 - jeg synes du overdriver; men undrer mig også over, at du fortsat er medlem, hvis det står så skidt til med ´mændende-på-eroguide` .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Høvdingen skrev, for 9 timer siden:

OK respons TV2 - jeg synes du overdriver; men undrer mig også over, at du fortsat er medlem, hvis det står så skidt til med ´mændende-på-eroguide` .....

Åh jo, Ironi og overdrivelse fremmer enhver forståelse på Eg :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...