Hop til indhold
Rejsenetværk

En non profit klub

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Til Mens Night Out betalte pigerne 0 kr i entre, mens mændene betalte 300 kr for 30 minutter inklusiv standard ydelser.

Øh det var 800 kr :oops:

Mændene betalte 300 kr i entre og pigerne betalte 0 kr i entre.-

Hver sceance med pigerne betalte mændene 800 kr for.

Men det står jo ikke skrevet i granit at et forsøg i dag, skal bero på de samme priser for det samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Tak jeg kan konstatere at hensigten er den samme som altid.

At  plante en opfattelse hos piger og branche, som ikke er retvisende i konteksten af min samlede argumentation.

Det vil bare føre til mere af det samme, fra de samme, måske bag flere nicks, det er ikke til at vide.

Tilfældigt forekommer det mig ikke at være.

Det giver derfor ingen mening for mig at diskutere med dem, som om ønsket oprigtigt er en konstruktiv kritisk dialog.

Jeg er klart af den opfattelse, at det ikke er hensigten.

Formålet synes alene at være,  vedholdende at sætte mig i et dårligt lys, man må jo have sine grunde til det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det har – fra min side – intet med "hensigt" at gøre. Det har heller ikke noget at gøre med "at plante en opfattelse", og det har heller intet med konspiration at gøre ("tilfældigt forekommer det mig ikke at være"), men det hænger derimod sammen med manglende realisme.

Jeg prøver i al fredsommelighed blot på at kalde på din realisme,

Når dine forskellige projekter over snart mere end et årti ikke er lykkedes, så hænger det nok sammen med, at tingene ikke kan fungere i praksis. Ellers var de jo nok blevet realiseret for længst.

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 41 minutter siden:

Når dine forskellige projekter over snart mere end et årti ikke er lykkedes, så hænger det nok sammen med, at tingene ikke kan fungere i praksis. Ellers var de jo nok blevet realiseret for længst.

Det hænger muligvis også sammen med, at der ikke er mænd nok med samme interesser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, den 24.11.2021 at 19:10:

Det har – fra min side – intet med "hensigt" at gøre. Det har heller ikke noget at gøre med "at plante en opfattelse", og det har heller intet med konspiration at gøre ("tilfældigt forekommer det mig ikke at være"), men det hænger derimod sammen med manglende realisme.

Jeg prøver i al fredsommelighed blot på at kalde på din realisme,

Giv op. Skulle man tælle mængden halvbagte ideer uden bund i realiteter .....

Dog er skænderi/uenighed altid godt til at afklare muligheder. Hvorfor tager Rejse ikke mod kritik positivt og udvikler videre på sine ideer på bases af det?

Som det er nu er der ikke et eneste forslag der har givet  andet end lidt bølge-svulp og så går han videre til den næste. (Og nej folk hader dig ikke, Rejse. De er blot uenige med dig)

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...