ekek 236 Skrevet 19. November, 2021 Jeg har en enkelt gang været ude for en GP, der hev mig hen til en håndvask og vaskede min pik, inden vi gik igang. Ved senere besøg hos samme dame havde hun dog droppet denne procedure, måske fordi hun var blevet klar over, at der ikke var noget galt med min renlighed. Jeg tager jo bad hjemme inden sådan et besøg, og på vejen har min pik ikke rørt ved andet end et par rene underbukser. Pikken får et kondom på, når den skal i fissen, hvorimod damen jo som regel får den i munden uden. Det er klart, at den skal være ren. Derimod er det jo ikke til at undgå, at ens hænder på vejen har rørt ved diverse dørhåndtag, lyskontakter, elevatorknapper og lignende. Her kunne der godt være et hygiejneproblem, for fingrene ender jo også tit i fissen. Man burde vel egentlig vaske hænder ved ankomsten, men jeg har kun mødt en enkelt, der krævede det, og ellers har jeg aldrig gjort det. For meget fokus på hygiejne fremmer ikke liderligheden, og jeg har ikke selv noget at beklage mig over med hensyn til renlighed i branchen. Det generer mig ikke, at der har været andre besøgende før mig, og jeg spekulerer ikke over, hvor meget rengøring pigen orker mellem hvert besøg, eller hvad der har været oppe i hende. Men jeg besøger jo også kun en enkelt med ugers eller måneders mellemrum (og holder pt coronapause), hvorimod de professionelle damer jo er sammen med mange mænd. Er infektioner fra hænder et problem i branchen? Burde det - af hensyn til pigernes helbred - gøres til en fast praksis, at man vasker hænder ved ankomsten? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 19. November, 2021 ekek skrev, for 5 minutter siden: Er infektioner fra hænder et problem i branchen? Det er jo nok en af de primære årsager til, at mange piger frabeder sig at få fingeren indenfor. Godt indlæg, og god pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 19. November, 2021 Jeg har et par gange blevet bedt om at spritte hænderne af ved ankomst. Men et alternativ kunne jo være lige at have en lille bøtte håndsprit i lommen som man så bruger ved ankomst, hvis mulighed for håndvask ikke lige er åbenlys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 19. November, 2021 ekek skrev, for 23 minutter siden: Jeg har en enkelt gang været ude for en GP, der hev mig hen til en håndvask og vaskede min pik, inden vi gik igang. Ved senere besøg hos samme dame havde hun dog droppet denne procedure, måske fordi hun var blevet klar over, at der ikke var noget galt med min renlighed. Jeg tager jo bad hjemme inden sådan et besøg, og på vejen har min pik ikke rørt ved andet end et par rene underbukser. Pikken får et kondom på, når den skal i fissen, hvorimod damen jo som regel får den i munden uden. Det er klart, at den skal være ren. Derimod er det jo ikke til at undgå, at ens hænder på vejen har rørt ved diverse dørhåndtag, lyskontakter, elevatorknapper og lignende. Her kunne der godt være et hygiejneproblem, for fingrene ender jo også tit i fissen. Man burde vel egentlig vaske hænder ved ankomsten, men jeg har kun mødt en enkelt, der krævede det, og ellers har jeg aldrig gjort det. For meget fokus på hygiejne fremmer ikke liderligheden, og jeg har ikke selv noget at beklage mig over med hensyn til renlighed i branchen. Det generer mig ikke, at der har været andre besøgende før mig, og jeg spekulerer ikke over, hvor meget rengøring pigen orker mellem hvert besøg, eller hvad der har været oppe i hende. Men jeg besøger jo også kun en enkelt med ugers eller måneders mellemrum (og holder pt coronapause), hvorimod de professionelle damer jo er sammen med mange mænd. Er infektioner fra hænder et problem i branchen? Burde det - af hensyn til pigernes helbred - gøres til en fast praksis, at man vasker hænder ved ankomsten? Klippede negle og nyvaskede hænder …. Ellers er min F…. no go Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. November, 2021 Jeg tager altid bad der hvor jeg møder op. Også selvom jeg lige har været i bad. Hvis jeg besøger en efter arbejde, så har jeg dog ikke været i bad siden om morgenen. Uanset hvad, så foretrække jeg at jeg er nyvasket og at pigen ved det så hun roligt kan kæle uhæmmet for min krop med sin tunge Det betyder så også at jeg kun besøger piger hvor der er mulighed for bad. Vand og sæbe er mindst lige så godt som sprit. Sprit er bare hurtigere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. November, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 3 minutter siden: Klippede negle og nyvaskede hænder …. Ellers er min F…. no go Og negle klippet helt ned, det er klart I det hele taget vil jeg gerne sikre mig at det ikke er sådanne dumme detaljer der ødelægger en hyggestund som alt andet lige koster lidt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mia04 Skrevet 20. November, 2021 (edited) ekek skrev, for 2 timer siden: Are infections from hands a problem in the industry? In the interests of girls' health, should it be made a regular practice to wash your hands on arrival? I for example, always demand to wash hands at arrival. Mainly because of touching the main door, elevator, etc. I’ve seen men that use just rinse their hands under the water without using the soap and even asked to wash it again. Why? Because with or without fingering, those fingers end up touching my genitals. My health, your health. And viceversa, it’s exactly the first thing I do when entering in my home or someone else’s place. In my opinion, it’s a matter of education, the kinda education you get when you are a child and parents tell you to wash your hands after playing in the courtyard. Redigeret 20. November, 2021 af Mia04 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 86 Skrevet 20. November, 2021 ekek skrev, for 6 timer siden: Derimod er det jo ikke til at undgå, at ens hænder på vejen har rørt ved diverse dørhåndtag, lyskontakter, elevatorknapper og lignende. Netop derfor vasker jeg altid mine hænder når jeg kommer indenfor/hjem.. ikke kun hos GPer. AB455 skrev, for 5 timer siden: Vand og sæbe er mindst lige så godt som sprit. Sprit er bare hurtigere. Der er dog lige det 'men' at sprit kan forstyrre pH-balancen dernede. Langsomt men sikkert vinder igen! AB455 skrev, for 5 timer siden: Og negle klippet helt ned, det er klart +1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 20. November, 2021 Jeg vasker konsekvent hænder, når betalingen er overstået. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 20. November, 2021 (edited) ekek skrev, for 9 timer siden: Jeg har en enkelt gang været ude for en GP, der hev mig hen til en håndvask og vaskede min pik, inden vi gik igang. Ved senere besøg hos samme dame havde hun dog droppet denne procedure, måske fordi hun var blevet klar over, at der ikke var noget galt med min renlighed. Jeg tager jo bad hjemme inden sådan et besøg, og på vejen har min pik ikke rørt ved andet end et par rene underbukser. Pikken får et kondom på, når den skal i fissen, hvorimod damen jo som regel får den i munden uden. Det er klart, at den skal være ren. Derimod er det jo ikke til at undgå, at ens hænder på vejen har rørt ved diverse dørhåndtag, lyskontakter, elevatorknapper og lignende. Her kunne der godt være et hygiejneproblem, for fingrene ender jo også tit i fissen. Man burde vel egentlig vaske hænder ved ankomsten, men jeg har kun mødt en enkelt, der krævede det, og ellers har jeg aldrig gjort det. For meget fokus på hygiejne fremmer ikke liderligheden, og jeg har ikke selv noget at beklage mig over med hensyn til renlighed i branchen. Det generer mig ikke, at der har været andre besøgende før mig, og jeg spekulerer ikke over, hvor meget rengøring pigen orker mellem hvert besøg, eller hvad der har været oppe i hende. Men jeg besøger jo også kun en enkelt med ugers eller måneders mellemrum (og holder pt coronapause), hvorimod de professionelle damer jo er sammen med mange mænd. Er infektioner fra hænder et problem i branchen? Burde det - af hensyn til pigernes helbred - gøres til en fast praksis, at man vasker hænder ved ankomsten? Der er rigtig mange bakterier på dine hænder og især under neglene, som en god regler inde for håndhygiejne er, vask hænder i 30 sekunder, med en sæbe der skummer, for det meste gør alle flydende sæber det, Husk at komme mellem finger,over, underflade, brug gerne en neglebørste, ja 30 sekunder virker måske lang tid, men tæl mens du lader sæben komme overalt på hænderne, en rigtig god ting ved håndhygiejne er?? Sørg for at sæbe hænder, finger godt ind i sæbe, derfra står du og tæller op til 30 sekunder og efterfølgende vasker sæben af med lunt vand.. Ja hvorfor lunt vand, jo fordi, i varmt vand, kan der findes bakterier, jo sorry boys,men, girl, woman, jeg er inde for restaution branchen. Redigeret 20. November, 2021 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 236 Skrevet 20. November, 2021 Det sjove er, at jeg selv er programmeret til fra barnsben af altid at vaske hænder, når jeg kommer hjem eller ind et sted. Men på bordeller har jeg altså som regel ikke syntes, at situationen lagde op til det. Alligevel har det altid været mit indtryk, at GP’erne var godt tilfredse med mig som kunde og gerne så mig komme igen. Jeg tænker, at jeg vil begynde at foreslå pigen, at jeg lige vasker hænder, inden vi går igang. Men det ville være rart, hvis det ligesom var en selvfølge og der f. ex. var en håndvask i selve lokalet. Ved starten af et besøg er det for mig ikke fornuft og ansvarlighed der fylder mest i hjernen… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 20. November, 2021 Hos mig vasker man pik, nosser, numse og hænder i nævnte rækkefølge, efter betalingen, hvis man kommer lige fra badet hjemmefra. Ellers er det i bad hos mig. Det burde være en selvfølge, Coronasituation eller ej…. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. November, 2021 ekek skrev, for 17 timer siden: gøres til en fast praksis, at man vasker hænder ved ankomsten _I det omfang det overhovedet er muligt, bør man altid vaske hænder når man kommer som gæst i en klinik eller et hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. November, 2021 Liv skrev, for 31 minutter siden: Hos mig vasker man pik, nosser, numse og hænder i nævnte rækkefølge, efter betalingen, hvis man kommer lige fra badet hjemmefra. Ellers er det i bad hos mig. Det burde være en selvfølge, Coronasituation eller ej…. Faktisk har jeg et par gange været ude for at pigen ikke har syntes det var en god ide jeg gik i bad først, selv om jeg havde kørt i et par timer for at besøge hende. Og det var ikke piger som var særligt nøjeregnende med tiden. Hos min tantra massør starter jeg altid med et bad, og det er trygt for mig at vide at uanset hvor intimt det bliver, så er jeg ren. De fleste thaier synes det er en mægtig god ide hvis man lige tager en hurtig skyller inden løjerne starter. Tit går de med under bruseren hvis man inviterer dem Det er en god start på en varm stund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg