Guest Mr. Sensual Skrevet 20. November, 2021 AmagerStang skrev, for 5 minutter siden: At din søde kone ikke kan have sex mere, er trist, men du skal ikke bilde mig ind at selvom hun havde, så er dit behov ikke dækket alligevel, så lyv bare for os herinde, men du kan ikke lyve for dig selv . Det som trigger mig ved dig, er at du er så slesk over for alle GP er, samtidig med at du bedrager din søde hustru, det er usmageligt . Du er en manipulator. Hvordan kan du tillade dig at lægge teksten og teoretisere om mine behov, hvis min kone....osv osv.? Det her er desværre endnu et eksempel på, hvor håbløst det er at føre en nuanceret samtale herinde. Jeg går ud af denne tråd nu... Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 20. November, 2021 Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden: Du er en manipulator. Hvordan kan du tillade dig at lægge teksten og teoretisere om mine behov, hvis min kone....osv osv.? Det her er desværre endnu et eksempel på, hvor håbløst det er at føre en nuanceret samtale herinde. Jeg går ud af denne tråd nu... Venlig hilsen Mr. Sensual jeg har det fra din tidligere tråd, undskyld hvis din hukommelse svigter dig . Ha en go aften Mr. sensuel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 912 Skrevet 20. November, 2021 Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden: Du er en manipulator. Hvordan kan du tillade dig at lægge teksten og teoretisere om mine behov, hvis min kone....osv osv.? Det her er desværre endnu et eksempel på, hvor håbløst det er at føre en nuanceret samtale herinde. Jeg går ud af denne tråd nu... Venlig hilsen Mr. Sensual Hvis ikke Mr. Sensual havde forladt tråden, ville jeg nok, i al respekt, have spurgt ham om, hvorfor han så hurtigt forlader en diskussion, når den pludselig ikke foregår på hans egne præmisser. De præmisser, der hedder, at han er en verdensmand, som kan udlægge teksten og sandheden for os alle i bydeform eller konstaterende sætninger; se bare denne tråds titel… Jeg ville kort og godt have spurgt ham, om hans kone ved, hvad han laver; ja eller nej. Den figur, som han har opbygget herinde, har et moralsk kompas, som sætter ham i stand til at navigere sikkert i det moralske minefelt, som købesex er, og giver ham retten, ja næsten pligten, til at revse alle andre. Men kan den verdensmandsattitude virkelig forenes med at bedrage sin kone? Det er trist med hans kone; både fordi hun ikke kan dyrke sex, men også fordi hendes mand (sådan forstår jeg det) bedrager hende. En rigtig mand havde vel taget den svære samtale med konen; sådanne mænd er det nok desværre de færreste af os, der er… Men at spille stor mand og revse andre for ikke at behandle pigerne ordentligt og så selv bedrage og lyve over for sin kone?… Jeg tror, som andre også antyder, at personen bag figuren har et stort behov for anerkendelse og ros, og jeg tror egentlig, at han mener mange af tingene. Det kommer bare ud på en noget uheldig måde, når det pakkes ind i slesk og opstyltet tale (jo, det er det altså!…) og på en enormt bedrevidende facon. Hvis man nu opgav den belærende facon, ville fx jeg da gerne læse hans tanker. Men det er altså kun hans tanker og holdninger og ikke den endegyldige sandhed Godt nok ærgerligt, at han har forladt tråden; måske gemmer jeg spørgsmålene til en anden dag 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 21. November, 2021 Jep, det er irriterende når nogen er belærende og skriver i bydeform, eller bruger 'du' om egne holdninger, som de selv mener bør gælde for alle. Men derfor kan man godt diskutere kernen i indlægget uden at blive personlig. Jeg blev selv mest irriteret over Rødovre generaliseringene. Bortset fra det, mener jeg at man skal betale hvad der er fair, og som er så meget at det er oplagt at være selvstændig eller på klinik med jævne mellemrum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 21. November, 2021 Det er helt ubegribeligt for mig, hvordan så mange i denne tråd ved så meget om hinanden. Jeg føler mig helt udenfor. Er der kun mig i ikke kender privat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 21. November, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 7 timer siden: Hvis ikke Mr. Sensual havde forladt tråden, ville jeg nok, i al respekt, have spurgt ham om, hvorfor han så hurtigt forlader en diskussion, når den pludselig ikke foregår på hans egne præmisser. De præmisser, der hedder, at han er en verdensmand, som kan udlægge teksten og sandheden for os alle i bydeform eller konstaterende sætninger; se bare denne tråds titel… Jeg ville kort og godt have spurgt ham, om hans kone ved, hvad han laver; ja eller nej. Den figur, som han har opbygget herinde, har et moralsk kompas, som sætter ham i stand til at navigere sikkert i det moralske minefelt, som købesex er, og giver ham retten, ja næsten pligten, til at revse alle andre. Men kan den verdensmandsattitude virkelig forenes med at bedrage sin kone? Det er trist med hans kone; både fordi hun ikke kan dyrke sex, men også fordi hendes mand (sådan forstår jeg det) bedrager hende. En rigtig mand havde vel taget den svære samtale med konen; sådanne mænd er det nok desværre de færreste af os, der er… Men at spille stor mand og revse andre for ikke at behandle pigerne ordentligt og så selv bedrage og lyve over for sin kone?… Jeg tror, som andre også antyder, at personen bag figuren har et stort behov for anerkendelse og ros, og jeg tror egentlig, at han mener mange af tingene. Det kommer bare ud på en noget uheldig måde, når det pakkes ind i slesk og opstyltet tale (jo, det er det altså!…) og på en enormt bedrevidende facon. Hvis man nu opgav den belærende facon, ville fx jeg da gerne læse hans tanker. Men det er altså kun hans tanker og holdninger og ikke den endegyldige sandhed Godt nok ærgerligt, at han har forladt tråden; måske gemmer jeg spørgsmålene til en anden dag Spot on, hvor er det godt beskrevet, tak ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
v.j 28 Skrevet 21. November, 2021 Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden: Du er en manipulator. Hvordan kan du tillade dig at lægge teksten og teoretisere om mine behov, hvis min kone....osv osv.? Det her er desværre endnu et eksempel på, hvor håbløst det er at føre en nuanceret samtale herinde. Jeg går ud af denne tråd nu... Venlig hilsen Mr. Sensual Undskyld jeg spørger så direkte, men har du virkelig ingen morale? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 21. November, 2021 Glimrende engelsk dokumentar på DR : https://www.dr.dk/drtv/serie/spaerret-inde_-jagten-paa-kvindehandlerne_273992 Med alle de Brasilianske piger man ser i Danmark får man let den fornemmelse, at det nok også foregår her. Og så er der lige Østpigerne, de Afrikanske piger og ........ Det skal heller ikke undre mg at rocker- og indvandrerbander også står bag udnyttelse af herboende danske prostituerede, men det burde være ulig lettere at spotte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 21. November, 2021 v.j skrev, for 31 minutter siden: Undskyld jeg spørger så direkte, men har du virkelig ingen morale? jeg tror Mr. Sensuel beskylder mig for at være nøjagtig hvad han selv er, nemlig manipulerende og slesk for at opnå den opmærksomhed og anderkendelse som han med alt tydelighed hunger efter . Jeg tror nu han mener det godt, men virker usmageligt set udefra . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 21. November, 2021 “Vigtigpråsen” er forduftet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 22. November, 2021 Dette var blot et politisk korrekt kvalmende forsøg på at fremstå som prostitutionens ukronede vogter af ret og vrang. Jeg tænker at TS havde forventet et heppekor og en parade af medløbere som ville hylde ham for hans moralsk pletfrie samfundssind. Men i det øjeblik vinden gik i nord og isbjerget kunne anes i horisonten, forlod kaptajnen skuden i en rasende fart. Så nu sidder vi andre tilbage uden nogen at pege fingre og buhe af. Dobbeltnederen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 22. November, 2021 underdog40 skrev, for 28 minutter siden: Så nu sidder vi andre tilbage uden nogen at pege fingre og buhe af. Dobbeltnederen. Jeg er stadig her. Jeg er moralsk pletfri - og desuden svensk. Dobbeltopperen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 912 Skrevet 22. November, 2021 Bananas skrev, for 2 timer siden: Jeg er stadig her. Jeg er moralsk pletfri - og desuden svensk. Dobbeltopperen. Toppen af selvmodsigelse og stadig toppen af selverkendelse i en og samme sætning Imponerende! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 22. November, 2021 Bananas skrev, for 5 timer siden: Jeg er stadig her Nej, dig slipper vi nok ikke så let for. Har du ikke et Palmemord eller sådan noget du skal ud og opklare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 22. November, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 3 timer siden: Toppen af selvmodsigelse og stadig toppen af selverkendelse i en og samme sætning Imponerende! Mange tak. Jeg gør altid mit bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 22. November, 2021 underdog40 skrev, 1 time siden: Nej, dig slipper vi nok ikke så let for. Har du ikke et Palmemord eller sådan noget du skal ud og opklare? Gæt hvad jeg opklarede sidste onsdag? Men selvf var du alt for optaget med at være smart i en fart for at opdage at jeg var væk den dag?! Men alt er fint. Jeg er ikke nærtagende selv om jeg er moralsk pletfri. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 22. November, 2021 Bananas skrev, for 26 minutter siden: Gæt hvad jeg opklarede sidste onsdag? Men selvf var du alt for optaget med at være smart i en fart for at opdage at jeg var væk den dag?! Men alt er fint. Jeg er ikke nærtagende selv om jeg er moralsk pletfri. Har du anvendt google-translate til det indlæg eller er det en rebus jeg skal løse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 22. November, 2021 underdog40 skrev, for 23 minutter siden: Har du anvendt google-translate til det indlæg eller er det en rebus jeg skal løse? Jeg brugte bing translate, fordi det er så dumt, og alle får det med det samme, selvom jeg er en svensk overherredømme i moral, der taler rootvælsk. Måske bliver det ikke perfekt, men man tager hvad man ha'r og gør det man kan. Jeg er også ydmyg, har jeg sagt det? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 22. November, 2021 Mr. Sensual skrev, den 19.11.2021 at 21:34: ....1400 - 2000 kroner for en time med massage, sex, bj, 69, lick pussy, cob/cim, GFE, tungekys. Alt efter pigen og hendes play ground. Selvstændig / independent pige. Det skal klart fremgå af teksten i hendes annonce. Rene linjer. Sværere er det vel ikke. Sådan undgår man hovedparten af snyd, humbug, hastværk, elendig og overfladisk "Rødovre-service". Ikke mindst trafficking og grådige pimps, der udnytter pigerne og tilmed skriver sms-erne til dig. For ikke at glemme at man undgår den dårlige samvittighed, kære gentlemen. Sådan støtter man de dejlige glædespiger, der er ærlige. Og inspirerer dem til at blive her. Tilmed er mange af dem livskloge og skønne at tale med, når man hygger bagefter. Tak. Vis stil - og betal. Varm hilsen til alle fra Mr. Sensual Det er da noget vrøvl. Fordi en pige giver de nævnte ydelser og fordi hun eller pimpen skriver, at pigen er selvstændig, så betyder det at man undgår traffic, dårlige oplevelser osv. Livet er ikke så enkelt og sort/hvidt. De piger der har døgnåben, og arbejder hver dag, sælger det hele til den halve pris, dem går jeg selv udenom. Af indlysende årsager. Så langt er jeg med. (Prisen er ikke for mig et paremeter heller.) Det må stå hen i det uvisse hvorfor du tror, at pigen er Independent fordi det står i annoncen. Det er ikke alt alfonserne skriver i annoncerne som passer . Derudover så drejer det sig om også, at man aflurer lidt stedet, pigens væremåde, osv, inden man beslutter om man vil købe noget. Virker hun trist, er lokalerne uhumske o.lign. så er der nok bedst for begge parter, at man intet køber, og går igen. Mr. Sensual skrev, den 20.11.2021 at 19:20: Af flere årsager er dette en både tragisk og morsom replik. Det første fordi årsagen til "mit bedrageri så vandet driver" er, at min søde hustru ikke kan have sex mere, men jeg har stadig et behov. Det andet, det morsomme, det med at jeg elsker opmærksomhed, er fuldkommen rigtigt. Og jeg får det i rigt mål i mit civile liv udenfor Eroguide, og mere vil jeg ikke afsløre om det emne. Venlig hilsen Mr. Sensual Jeg tror på dig, når du skriver, at du får megen (negativ antager jeg) opmærksomhed i dit civile liv. Jeg tror også på du elsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg