Gæst Skrevet 22. August, 2013 Hvis det skulle have forbigået folks opmærksomhed har en af kvindens kropsdele i dag fået en ny betegnelse. Det nye navn er "Gina": http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/18537409 Jeg kan godt huske jeg hørte om konkurrencen for et stykke tid siden. Min umiddelbare tanke var, at de nok fandt på et eller andet fe-agtigt såsom avalone eller flalala. Aldrig i mit liv havde jeg forestillet mig, at de ville vælge et navn der rent faktisk er piger der hedder (og endnu andre der bare kalder sig ). De stakkels pigebørn får da aldrig en chance for at blive taget alvorligt eller kunne gå i fred, hvis det her pseudonym bliver populært. Jeg kunne forestille mig at det skal udtales med hårdt G og forestille en smartere måde at sige vagina på, men stadigvæk! Det her er så komisk, at selv en halvstuderet røver som jeg bliver nødt til at sige *ROFLMFAO*. Jeg lover jeg aldrig gør det mere . P.s. Det sidste afsnit i artiklen er freaking hilarious. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 22. August, 2013 Hvis det skulle have forbigået folks opmærksomhed har en af kvindens kropsdele i dag fået en ny betegnelse. Det nye navn er "Gina": Da jeg læste artiklen troede jeg lige først at det nye navn skulle være: "Trommehvirvel" :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. August, 2013 Da jeg læste artiklen troede jeg lige først at det nye navn skulle være: "Trommehvirvel" Muhaha Det synes jeg rent faktisk også havde været bedre :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 23. August, 2013 Aldrig i mit liv havde jeg forestillet mig, at de ville vælge et navn der rent faktisk er piger der hedder (og endnu andre der bare kalder sig ). I løbet af det sidste døgn er jeg blevet konfronteret med historien et par gange - og min tanke er "ØV". Som en af mine gæster sagde: "I disse dage er du på alles læber" - ja, og på kvindernes skamlæber. Nu er det så blot et alias for mig, og ikke min identitet, men jeg synes da godt nok, at det er en grotesk "beslutning" overfor alle dem, som virkelig hedder Gina. Gad vide, om Renee Toft Simonsen havde været lige så meget fremme i skoene, hvis forslaget havde været "Renee". Nu kan jeg jo så blot i mit stille sind sidde og håbe på, at det på ingen måde vinder indpas. Mvh, /Kønsorganet Faith Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. August, 2013 Af respekt for den dejlige gina vil jeg fortsætte med at omtale min som jeg plejer. Lillelise. Ja ja. Så politisk ukorrekt er jeg. men når det så er sagt. Så må jeg indrømme at navnet tiltaler mig. Syntes det er smukt. Frækt og uden negativ klang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 23. August, 2013 Af respekt for den dejlige gina vil jeg fortsætte med at omtale min som jeg plejer. Lillelise. Ja ja. Så politisk ukorrekt er jeg. men når det så er sagt. Så må jeg indrømme at navnet tiltaler mig. Syntes det er smukt. Frækt og uden negativ klang Ville det ikke være mere korrekt at kalde den Lillesisse? -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. August, 2013 Af respekt for den dejlige gina vil jeg fortsætte med at omtale min som jeg plejer. Lillelise. Ja ja. Så politisk ukorrekt er jeg. men når det så er sagt. Så må jeg indrømme at navnet tiltaler mig. Syntes det er smukt. Frækt og uden negativ klang Og så ligger det godt på tungen. LLLLLLL :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 153 Skrevet 23. August, 2013 Jeg stemmer for Sceneindgang! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 24. August, 2013 Boner Garage er det bedste ord jeg længe har hørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg