chrisser 108 Skrevet 17. November, 2021 Jeg var på besøg hos Miss sexy, som den dag jeg besøgte hende var i Jerslev på et diskret sted, med parkering lige foran døren og ingen nysgerrige naboer. Vores kommunikation før vores date forløb gnidningfrit, vi aftale hvad der skulle ske under akten, optakten osv. og må sige at hun havde en mega stor indlevelse og levede fuldstændigt op til det aftalte randavouz , hun tændte mig både i det fysisk og mentale, kunne mærke på hende at hun var godt tændt selv allerede der, og sprøjtede ud over mig hurtigt (jeg elsker det) vi legede lidt videre og hun fangede de små hint jeg kom med omkring vidre leg, perfekt og var med på det (det er selvfølgelig individuel), kort tid efter kom hun 1 gang mere udover mig, hun har let ved at gøre det, og skønt hun tager de orgasmer hun ville, jeg ville gerne give hende mange flere af dem ud i fremtiden Jeg håber i også ville behandle hende med gensidig respekt, pas på hende. Hun er meget lydhør overfor dine ønsker, bare ikke spild hendes tid med for mange spørgsmål. Kommer jeg tilbage til hende: Ja mon ikke (det bliver frækt i fremtiden) har mange ider, må håbe hun er med på dem Hun lever op til hendes billeder, og med hendes alder er det ikke helt galt, det hele er ægte på hende. Her er linket til hende: https://annoncelight.dk/profile/Modelkvindensexy Profil side Kan se hun sletter sin annonce efter endt arbejdsdag chrisser 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 108 Skrevet 17. November, 2021 (edited) Hun er en dansk pige, glemte jeg lige at få tilført Redigeret 17. November, 2021 af chrisser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg