Hop til indhold
Borende X

Se Sorø og dø – næsten

Recommended Posts

Så var det ved at være tid igen :D. Men det var lidt besværligt denne gang. Først havde jeg en aftale sidst på måneden, men der kom en erhvervsmæssig slæde i vejen :twisted::twisted:, og da Nikita har ferie det meste af september, ville dette samt et par andre ting gøre, at vi ville komme pænt ud på høsten, inden en aftale kunne landes :(:(.

Så længe kunne boret altså ikke stå på ”off”, så efter lidt kalenderbladning frem og tilbage blev resultatet, at besøget måtte henlægges til i dag, selvom det betød, at jeg måtte age til Slaglille.

Men jeg var heldig at få tid med kort varsel :D.

I Ringsted skiftede jeg til diligencen. Jeg var eneste passager, og kusken var ret snakkesalig. Han ville jo alligevel finde ud af, at jeg skulle af i Slaglille, men det kom godt nok en anelse bag på mig, da han forhørte sig om mit ærinde :o:o. Den havde jeg ikke lige set komme.

Nu kendte jeg flækken fra et tidligere besøg, så jeg vidste, at hverken Galleri Asbæk eller Louisiana havde filialer der, men jeg havde da åndsnærvær nok til stilsikkert at svare, at jeg var ved at samle materiale til en artikel om kampestenskirker i den tidlige højmiddelalder, og at der i Slaglille skulle være et glimrende eksempel :lol::lol:. Det lod han sig heldigvis nøje med. Pyha :!:

Skulle han tilfældigvis læse med her, har han altså mødt Borende X på mission :lol::lol:.

Jeg ankom vel til Bakkedal, skar lidt ansigt ad kameraet, men blev på trods af dette alligevel lukket ind og tilbudt kaffe i venteværelset. Jeg skulle dog lige bruge badeværelset imens. Det er der ikke noget at sige på, undtagen en enkelt lille detalje: Man skulle ikke tro, at stedet hovedsageligt var for mænd, for toiletbrættet klapper hele tiden ned, og det er jo ikke særlig smart, lige før man skal i aktion ;);).

Jeg havde denne gang lejlighed til at se stedet lidt nærmere an. Der har været lidt kritik af standarden, men egentlig synes jeg, at der er mere atmosfære her end på Vandtårnsvej. Jeg behøver såmænd ikke FKK-standard med dekadente romerske marmorbadeværelser.

Jeg pakkede lidt ”proviant” ud oppe i Nikitas rum, og da hun kom ind, satte vi os til at hyggesludre lidt :). Fordelen ved at komme fast et sted er, at man ikke skal bruge en bunke tid på (måske forgæves) at pejle sig ind på hinanden. Man fortsætter så at sige, hvor man slap sidst.

Så skulle vi over til den alvorligere del af dagsordenen, og boreplatformen blev indtaget ;). Jeg vil ikke gå i detaljer, men som sædvanlig var Nikita meget tændt og gav – misforstå mig nu ikke – fuld smæk for skillingen. Hun sparer ikke sig selv på nogen måde, når man er i nærkamp med hende, og hun får selv en hel del ud af det :). Det er tydeligt at høre, og muskelkontraktioner bevidner til fulde det auditive indtryk. Jeg finder selv disse reaktioner utrolig livsbekræftende.

Efter lidt småsludren var det min tur. Jeg havde en anselig ”opsparing” ;), jeg skulle have brændt af, og det skete så sandelig også. Det er bestemt ikke uden grund, at franskmændene kalder orgasmen ”la petit mort” – den lille død. Der var helt udsolgt.

Så skulle der afspændes og genprovianteres. Det var en nødvendighed oven på dén energiudladning. Vi fik som sædvanlig nusset og snakket en hel del – næ, det er synd at sige, at man keder sig i Nikitas selskab :).

Før vi vidste af det, var teledamen på færde for tredje gang. Det var den hårde virkelighed, der bankede lidt hårdt på. Hver teledame har nemlig sin måde at gøre det på, og det kan være svært at vænne sig til. Jeg ville ønske, at man på teledameskolen som standard lærte at banke Skæbnesymfonien på døren. Den ville også passe fint til situationen.

Men atter var et skønt besøg ved at være forbi, og jeg måtte tilbage til sensommeren. Nu kan jeg begynde at glæde mig til det næste :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hun sparer ikke sig selv på nogen måde, når man er i nærkamp med hende, og hun får selv en hel del ud af det :)

Nemmerlig, hos Nikita er der både lyd og billede på hele tiden, og det i høj kvalitet.

Jeg er temmeligt meget, næ, utrolig meget misundelig på dig. Fantastisk hvad man kan opleve ude på landet :D

Slaglille :!::!: Fnis, fnis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har detsværre ikke haft fornøjelsen af Nikita endnu, men jeg læser dine anmeldelser med glæde hvergang..

Keep up the good work :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg er temmeligt meget, næ, utrolig meget misundelig på dig
Det kan du også roligt være :P. Men Nikita er jo i Randers hver anden tirsdag, så .... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X

Hold kæft hvor jeg misunder dig det du har sammen med Nikita

Ville vildt gerne selv kunne prøve men er nok lidt for genert.

Indtil nu har jeg kun brugt thaisteder hvor jeg først får massagen og så er der ligesom bygget op til dejlig afslutning.

Kan jo være jeg får taget mig sammen, før det bliver for sent til det frække

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold kæft hvor jeg misunder dig det du har sammen med Nikita.

Ville vildt gerne selv kunne prøve men er nok lidt for genert

Hej Rider.

Tusind tak for din respons :). Du tror det nok ikke, men jeg er faktisk selv et uhyre genert menneske i visse sociale situationer :oops::oops:.

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men selv har jeg med årene lært at lægge låg over den værste generthed :oops::oops:, og jeg er helt sikker på, at Nikita, hvis det kommer dertil, nok vil bevidne, at jeg opfører mig – næsten – normalt :lol:.

Selv begyndte jeg forsigtigt på thaiklinikker med massage, og da jeg havde prøvet nogle stykker, dristede jeg mig til "det ultimative". Det gik fint nok. Måske er du også nået dertil?

Men hvis du vil videre end thaimassage og oliesjask, kan jeg roligt anbefale dig at opsøge Nikita. Hun er utrolig empatisk og rummelig, så hvis du er nogenlunde normalt skruet sammen, hvilket jeg ikke har grund til at betvivle, så kan et besøg hos hende ikke gå helt galt.

Bare klø på.

Jeg vil næsten være så fræk som at sige, at hvis du opsøger Nikita og føler, at det alligevel ikke gik, så er det på min regning. Så sikker er i hvert fald jeg på et godt udfald :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:lol: :lol:

Tak for endnu en forrygende beretning min borende ven!

men jeg havde da åndsnærvær nok til stilsikkert at svare, at jeg var ved at samle materiale til en artikel om kampestenskirker i den tidlige højmiddelalder, og at der i Slaglille skulle være et glimrende eksempel .

fint stukket ud, men hvis kusken åd den, såå...

Anyways: som jeg skrev til dig tidligere, så er det sgu næsten som man selv er til stede.

Inspirerende søndagslæsning.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...