Guest Aarhuselsker Skrevet 16. November, 2021 Var på en lille tur rundt i byen for at se hvilke af vandhullerne der var lukkede. Jeg skulle også lokalisere et sted som jeg snart skal besøge, men ikke har været ved før. Helge Rodesvej 11 var mørk og tillukkket, så den overlevede nok ikke corona nedlukningen - eller er der nogen der ved mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 17. November, 2021 Flere år siden jeg har været der, men ifølge cvr.dk er klinikken stadig aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemanfromdenmark@gmail 30 Skrevet 16. Maj, 2023 Aarhuselsker skrev, den 16.11.2021 at 21:39: Var på en lille tur rundt i byen for at se hvilke af vandhullerne der var lukkede. Jeg skulle også lokalisere et sted som jeg snart skal besøge, men ikke har været ved før. Helge Rodesvej 11 var mørk og tillukkket, så den overlevede nok ikke corona nedlukningen - eller er der nogen der ved mere? Det ser ud som om, at der er en ny pige på stedet. Nalee kalder hun sig. Nogen, der kan dele erfaringer? https://annoncelight.dk/showad/332369 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg