cassanova 388 Skrevet 16. November, 2021 For nylig mødte jeg op ved en GP , men det var langt fra hende på billederne i annoncen på AL. Billederne tilhørte en GP som havde været på stedet umiddelbart før mit besøg. Er der mon tale om salg af tilladelse til at gøre brug af profil\profilbilleder til GP som ikke ser særligt godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 55 Skrevet 16. November, 2021 Hejsa. Alt andet lige om der er givet tilladelse eller ej, er det hamrende useriøst. Godt spottet og held og lykke med de næste GP-er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 419 Skrevet 16. November, 2021 (edited) Ja (nogle sælger ala overtag kundeliste, kontakter, fotos, sted, ting) Redigeret 16. November, 2021 af Bruneøjne76 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 55 Skrevet 16. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 5 minutter siden: Ja (nogle sælger ala overtag kundeliste, kontakter, fotos, sted, ting) Fuck det er ulækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12817 Skrevet 16. November, 2021 (edited) cassanova skrev, for 3 timer siden: For nylig mødte jeg op ved en GP , men det var langt fra hende på billederne i annoncen på AL. Billederne tilhørte en GP som havde været på stedet umiddelbart før mit besøg. Er der mon tale om salg af tilladelse til at gøre brug af profil\profilbilleder til GP som ikke ser særligt godt ud. I dit tilfælde, er der nok bare tale om stedet ikke har fået opdateret sin hjemmeside - men det er meget almindeligt i branchen at bruge/stjæle eller genbruge andres billeder, profiler, prislister, mm. Nogle massagesøgesider bruger at verificere annoncørerne - f.eks. https://nympho.dk/ (beklager linket vil ikke aktiveres) og ellers kan man jo bare fravælge piger/steder eller bruge søgemaskiner, der ikke er kendt for at være så nøje med hvor deres billeder stammer fra. Men ellers er det altid en god ide, inden et besøg at have andre alternativer i baghånden, så man ikke har så svært ved at gå igen, hvis pigen/stedet ikke lever op til forventningerne Redigeret 16. November, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg