Hop til indhold

Recommended Posts

Damn.. sikke en indsigt i hvide mænd og jeres kendskab til thailandsk kultur. Den her koloniserende attitude med, at i tror penge kan købe alt så længe det kommer fra en hvid mand. Misogyne tabere alligevel - hilsen en pige mørke øjne :)

Redigeret af Quidproquo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herren47 skrev, den 10.5.2022 at 14:43:

Kom du afsted? Evt noget info??

Ja jeg kom afsted.  Desværre ingen info. Følte jeg var en forstyrrelse da jeg trådte ind af døren. Hun virkede ikke smilende eller veloplagt. Så jeg gik igen. Må prøve en dag hun smiler og flirter. Og så må jeg huske kontanter da det selvom der er reklameret for andre muligheder, er det eneste der virker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nervøse skrev, den 28.8.2022 at 11:56:

Ja jeg kom afsted.  Desværre ingen info. Følte jeg var en forstyrrelse da jeg trådte ind af døren. Hun virkede ikke smilende eller veloplagt. Så jeg gik igen. Må prøve en dag hun smiler og flirter. Og så må jeg huske kontanter da det selvom der er reklameret for andre muligheder, er det eneste der virker. 

Har du fået prøvet igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Har været hos hende, massagen var middel, blev ikke tilbudt noget, havde tænkt på at sige ja til sex hvis jeg blev spurgt, men på den noget smalle bænk som jeg lagde på droppet jeg hurtigt den tanke.

Og så lige en ting, da jeg bliver bedt om at vende mig om, så ligner det sgu at hun står der i bar røv, men øv nej, var bare min øjne der snyd mig efter at ha været lukket i lang tid, havde nok sagt ja til blow, og så gramse på hendes røv imens.

Var på gaden igen efter 55min og med tøj af og på, samt ligge og vendte i starten så var det altså ikke en fuld time med massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexes skrev, den 9.1.2023 at 17:29:

Var på gaden igen efter 55min og med tøj af og på, samt ligge og vendte i starten så var det altså ikke en fuld time med massage.

Hos en fysioterapeut varer en session 25 minutter. Dvs 2 sessioner varer 50 minutter.  Det var vist også det du fik her.

Hvis du nu husker tilbage til skole/gymnasie/?? så varer en undervisningstime eller lektion  fra 45 til 55 minutter. Det er helt det samme her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Nu skal massage tiden jo ses i forhold til hvad jeg har prøvet hos andre thai kvinder, og ikke en skole time eller alt muligt andet, jeg tror mange som køber thai massage oplever at andre thai kvinder giver den fulde tid, jeg gør.

Har du selv købt thai massage ? 

Mit skriv handler om at hun snyder lidt med tiden, og der ikke lægges op til mere, og at massagen ikke var noget at råbe hurra over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes
sexes skrev, den 9.1.2023 at 18:29:

Var på gaden igen efter 55min

Det var en fejl, nu sidder jeg og kigger på den aftale vi havde og det viser sig at jeg har regnet 20min forkert, jeg synes fandme også den massage var noget kort, havde jeg regnet rigtigt da jeg var hos hende havde hun ikke fået alle pengene 400 for 35min, den snyde pige. 

Den slags små misforståelser, regnefejl og glemsomhed er jeg begyndt at ha mere af, især i dagene efter sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Sense da, - det er da godt nok synd for dig at du er blevet snydt, og du først opdager det efter 3 uger.

Bliver spændende at se din næste opdatering om besøget.

Var det klinikken du besøgte, eller måske bare et lokalt værtshus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Brug  min info helt som du vil. skyldes ikke alkohol. men tror det være.

Synes det synd for dig at du ikke kan se værdien i mit skriv, du et lille offer som sikkert sidder og sutter i din morgen øl.

Redigeret af sexes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget sært noget. Har haft et par ærinder i byen uden dog at have haft tid til at smutte forbi. To gange virkede det som om hun virkelig kedede sig, men 3 gang vinkede hun flirtende med læbestift og det hele som i gamle dage. Og så er jeg altså ikke lavet af sten. Må forbi igen og slå til hvis det skulle ske igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...