Hop til indhold
cassanova

Skøn, skøn oplevelse med MELINDA( sexMel) , Årre.

Recommended Posts

Jeg havde idag den store glæde at besøge Melinda ved Årre/Helle. Melinda er en dejlig naturlig pige helt nede på jorden og afslappet. Hun er meget venlig og imødekommende og får mig til at føle mig velkommen og afslappet. Billederne på AL er af hende , men er misvisende , hun er meget kønnere i virkeligheden. Dejligt smilende ansigt med de skønneste varme brune øjne. Hun har en perfekt slank nøddebrun krop iklædt silkeblød hud , fås ikke bedre efter min mening. Sex og GFE er helt i top. Hun er en af den type GP ere som bare kan det der med at performe. Da jeg kørte derfra fik jeg et ordentligt kram, sådan!! Jeg kørte hjem i opløftet stemning og med en følelse af at pengene var givet rigtigt godt ud.

jeg er desværre en af de håbløse som ikke kan finde ud af at oploader hendes profil , sorry!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham der gutten skrev, for 34 minutter siden:

Hun må godt komme lidt tættere på den jyske hovedstad:P

Det kan jeg godt forstå du ønsker, hun er er virkelig helt vildt lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og du er ikke ene i at give @Melinda 23 gode anmeldelser, der er rigtig mange efterhånden. Jeg håber bare hun vil slå et smut forbi Århus for enperiode, for det bliver lidt af en tur at besøge hende for mig.

Redigeret af Ham der gutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...