Hop til indhold

Recommended Posts

En skøn morgen er det blevet, tog turen til Birkerød for lidt let morgen hygge, og jeg blev ikke skuffet. En smuk blondine på de 180cm med en dejlig krop og naturlig skønne bryster mødte mig... kom op til sengen nussede og lod fingrene vandre fik tøjet af hinanden og lagde os på sengen hvor jeg kælede mig ned til hendes flotte læber skilte dem ad med tungen og nød en dejlig smag og lyst efter mere... vi fik gummi på og startede helt alm mens jeg kyssede og nussede hendes smukke krop.. vendte hende og tog fat om små men dejlig hofter og hold nu op hvor det ramte spot on... kom i en skøn orgasme langt oppe i hendes varme indre, faldt bag over ad ren nydelse... lå lidt på sengen mens hun nussede stedet klart......

skøn sød pige http://www.voksenlisten.dk/blow

kommer der igen :lol: på mere end en måde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Lyder godt :)

Ligger stedet diskret, er det hus eller lejlighed, og det bare hende der er der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu fik jeg besøgt hende. . Brysterne lever ikk helt op til billedet. . Og alderen passer nok heller ikk helt. B-) men oki oplevelse. . I skulle prøve nynne i frederiksværk eller hundested. . Hun er fræk. . B-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøsen

Hej Per

Jeg må sige at jeg 29 år

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel ikk noget med svar på tiltale, jeg skrev hvordan min oplevelse var, siger ikke det var dårligt men har prøvet bedre.. :-D lidt mere sjæl mens man var der.. Så var det meget mere cool.. :-D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu fik jeg besøgt hende. . Brysterne lever ikk helt op til billedet. . Og alderen passer nok heller ikk helt. B-) men oki oplevelse. . I skulle prøve nynne i frederiksværk eller hundested. . Hun er fræk. . B-)

Har du et link til hende Nynne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et par gange, og været dejlig tilfreds.. Diskret sted, dejlig fræk blondine, sød og nem at tale med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogen der kan hjælpe med kontakt info til Tøsen, lyder som en jeg burde besøge :smile:

Jeg vil også rigtig gerne have kontakt info, hvis der er nogen der kan hjælpe? Jeg har ikke været andet end fuldt ud tilfreds de 3-4 gange jeg har besøgt hende, så det tåler absolut en gentagelse eller to :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

dikken, vi har valgt i første omgang at skjule dit svar jvf §4, og at vi ikke umiddelbart ser hende annoncere med nummeret nogen steder, tager vi fejl, så send os lige et link.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

ka se hun er på i morgen og at hun er gravid i 5 mdr ,jeg tror jeg vil besøge hende i morgen

Hvor ser du at hun er på imorgen? Er der en annonce et sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor ser du at hun er på imorgen? Er der en annonce et sted?

Google er din ven

Fra Annoncen      Oprettet 367 dag(e) siden d. 25. Oktober kl. 08:34

Ja  den er som skrevet oprettet for 367 dage siden så du skal nok ikke regne med det gælder stadigvæk.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart - phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Google er din ven

Fra Annoncen      Oprettet 367 dag(e) siden d. 25. Oktober kl. 08:34

Ja  den er som skrevet oprettet for 367 dage siden så du skal nok ikke regne med det gælder stadigvæk.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart - phone

Jo hun er stadig aktiv

https://annoncelight.dk/annonce/162286/privat-diskret-i-frederiksvaerk-i-dag-fra-kl-11-21-ring-26608525

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

R det ikk i Birkerød på xxxxxxx, der er ingen grund til den adressevideregivelse

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

tråden lider under at to piger nævnes i henholdsvis birkerød og frederiksværk, det bliver selvfølgelig ikke bedre af at der nævnes mulige adresser. såvidt vi kan læse os frem til er pigen der oprindeligt spørges efter ikke aktiv i branchen, og derfor lukker vi tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...