Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/329796 Hvem FANDEN hopper på den her..........jeg gør ihvertfald IKKE...........LOOOOOL 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 15. November, 2021 Hun er faktisk ægte nok trods den maleriske retorik, der lyder pyntet og opdigtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 15. November, 2021 Hun er helt ægte så tag du bare afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 8 minutter siden: Hun er faktisk ægte nok trods den maleriske retorik, der lyder pyntet og opdigtet Du tror også på Julemanden.....????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 15. November, 2021 Ståpik skrev, for 14 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/329796 Hvem FANDEN hopper på den her..........jeg gør ihvertfald IKKE...........LOOOOOL Besøgte for første og sidste gang, Fars lille nymfoman vil have pik….den anden dag...har længe været skeptisk, men nu måtte jeg sgu have syn for sagen. Må desværre sige mine bange anelser omkring dårlig service samt pengemaskine blev 100% bekræftet. Det skal nok være pigen på fotos. Desværre spillede hun det mest forlorne skuespil jeg længe har set. Et skuespil der gik ud på, at hun bare var en skøge der bare var liderlig hele tiden....det var såååå piiiinligt at opleve. Da vi så endelig gik igang havde hun selvfølgelig meget travlt med jeg skulle komme...(sikkert fordi der nok ventede en anden naiv filejs på grådighedens samlebånd). Udseende: 7/10...meget kunstigt og unaturligt udseende.....også her forlorent Sex: 3/10 Service og nærvær: 1/10 Gentagelsesfare: 0/10 Dagen efter fik jeg heldigvis (op)rejsning med en af mine frække faste piger......10/10 på alle parametre, i forhold til wannabe-nymfomanens pinlige udskejelser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 15. November, 2021 Ståpik skrev, for 3 minutter siden: Du tror også på Julemanden Hvad har det med noget at gøre? Hvad med blot at forholde dig til: 1/ anmeldelser af pigen 2/ kontakte hende selv 3/ læse info ved siden-indmeldelse ang mistro 4/ lytte til allerede flere bekræftende hun er reel (enkelte sætninger er brugt/gentaget i årevis) The joke is on you, men hvor er du god til at lave smileys 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2021 GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden: Besøgte for første og sidste gang, Fars lille nymfoman vil have pik….den anden dag...har længe været skeptisk, men nu måtte jeg sgu have syn for sagen. Må desværre sige mine bange anelser omkring dårlig service samt pengemaskine blev 100% bekræftet. Det skal nok være pigen på fotos. Desværre spillede hun det mest forlorne skuespil jeg længe har set. Et skuespil der gik ud på, at hun bare var en skøge der bare var liderlig hele tiden....det var såååå piiiinligt at opleve. Da vi så endelig gik igang havde hun selvfølgelig meget travlt med jeg skulle komme...(sikkert fordi der nok ventede en anden naiv filejs på grådighedens samlebånd). Udseende: 7/10...meget kunstigt og unaturligt udseende.....også her forlorent Sex: 3/10 Service og nærvær: 1/10 Gentagelsesfare: 0/10 Dagen efter fik jeg heldigvis (op)rejsning med en af mine frække faste piger......10/10 på alle parametre, i forhold til wannabe-nymfomanens pinlige udskejelser. Så håber jeg godt nok ikke du smed for mange skillinger væk hos hende??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 15. November, 2021 Ståpik skrev, Lige nu: Så håber jeg godt nok ikke du smed for mange skillinger væk hos hende??? Desværre, 1000 kr. for 23 meget uheldige og pinlige minutter...ville hellere have købt for 1000 kroners indkøbsposer i Aldi..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2021 GIANT COCK skrev, for 1 minut siden: Desværre, 1000 kr. for 23 meget uheldige og pinlige minutter...ville hellere have købt for 1000 kroners indkøbsposer i Aldi..... Vil det sige hun ligefrem tager 1000 for en halv time???? Og så med den ringe service som du skriver??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 15. November, 2021 Ståpik skrev, Lige nu: Vil det sige hun ligefrem tager 1000 for en halv time???? Og så med den ringe service som du skriver??? Yes 1000 kr, men så er man jo desværre det klogere og sløjfer hende totalt af listen.... Hun burde holde sig laaangt væk fra dette erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2021 GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden: Yes 1000 kr, men så er man jo desværre det klogere og sløjfer hende totalt af listen.... Hun burde holde sig laaangt væk fra dette erhverv. Har hun egentlig ikke gået under et andet alias??? Noget med hun var væk fra sin kæreste og ville ha fremmed pik eller noget i den stil??? Og havde billeder på profilen af en mørk kvinde med KÆMPE patter???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 15. November, 2021 Ståpik skrev, for 1 minut siden: Har hun egentlig ikke gået under et andet alias??? Noget med hun var væk fra sin kæreste og ville ha fremmed pik eller noget i den stil??? Og havde billeder på profilen af en mørk kvinde med KÆMPE patter???? Et af de mange alias'er er Kim K.......m.m. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2021 GIANT COCK skrev, for 1 minut siden: Et af de mange alias'er er Kim K.......m.m. Præcis.....Det var det jeg ikke kunne huske. Men har hun former som hendes fake billeder??? Og hvad med ansigt, krop osv??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 15. November, 2021 Ståpik skrev, Lige nu: Præcis.....Det var det jeg ikke kunne huske. Men har hun former som hendes fake billeder??? Og hvad med ansigt, krop osv??? Ja, det skal nok være ægte fotos.....mørk pige, store bryster, stor røv, lidt kunstigt ansigt i.m.o.....men service puhhadada..den var ringe.... og så kan du have nok så store havehynder...jeg fik det overstået og så hurtigt ud af døren, for ikke at støde ind i næste mand der sikkert ventede lige i nærheden.....da jeg kørte derfra, tænkte jeg:....aldrig igen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 15. November, 2021 GIANT COCK skrev, for 19 minutter siden: Ja, det skal nok være ægte fotos.....mørk pige, store bryster, stor røv, lidt kunstigt ansigt i.m.o.....men service puhhadada..den var ringe.... og så kan du have nok så store havehynder...jeg fik det overstået og så hurtigt ud af døren, for ikke at støde ind i næste mand der sikkert ventede lige i nærheden.....da jeg kørte derfra, tænkte jeg:....aldrig igen! Men jeg napper hende her i denne uge, nu skal hun altså prøves. https://annoncelight.dk/showad/316598 Hun SKULLE komme til Fyn i morgen, og det passer jo også fint eftersom der står i hendes annonce det er sidste dag på Amager....Og jeg ved hun er LIDT dyr, og IKKE sutter uden gummi, men det er jo heller ikke alt, bare sexen er god, og så kunne det altså være nice og prøve og blive face siddet af hende.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 15. November, 2021 ...hun er i en klasse for sig selv, en pige med X-faktor så kan man selv afgøre om det er på den gode måde, eller den dårlige. hun har brugt forskellige tekster i sine annoncer, men hun er som beskrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bangdiboom 2 Skrevet 16. November, 2021 Hej drenge Der er gået noget galt med min gamle profil, derfor har jeg oprettet en ny. Før hed jeg hornyaarhuskanon herinde. Jeg kommer lige fra pigen som tråden handler om, og jeg må sige at jeg er yderst tilfreds. Hun spiller måske et skuespil, men jeg synes bare det er sjovt og lidt ekstra lir. Pigen er i mine øjne mega fræk. Billederne er rigtige. Der er store patter og lækker røv, et ansigt der er smukt og flot hår. Hun passer ind i min fantasi. Jeg havde ikke prøvet hende før, så jeg bookede blot en 15 min quikie. Hun sutter dejligt og jeg fik lov at tage godt fat i en stående doggy. Hun virkede ikke til at have travlt med at smide mig ud og jeg synes det var en fin oplevelse. Jeg tager gerne 30 minutter eller længere næste gang. Den krop vil jeg i hvert fald gerne lege med igen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 19. November, 2021 Hun er helt sin egen den skøre tøs. Havde en aftale med hende, men blev brændt af af den dumme gås. Men omvendt så sparede jeg de penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg