Hop til indhold
Miza

Bloodchoke

Recommended Posts

Den lille frøken skrev, den 14.12.2021 at 16:27:

Jeg har leget meget med det - både som giver og som modtager. Som modtager var det med en kæreste. Jeg kunne aldrig drømme om at lade en fremmed udføre det på mig. 

Man slal vide hvad man har med at gøre og virkelig have respekt for det. Min eks stoppede med det da jeg en dag efter legen begyndte at tale sort og usammenhængende i en times tid. Jeg husker det ikke selv. 

Har du tænkt på hvilke typer af mænd du risikerer at tiltrække ved at tilbyde " kvælnings sex"? 

Det kendskab jeg har gået til bloodchoke gør at jeg aldrig kunne udføre det med en fremmed. 

Til gengæld kan jeg som Domina godt finde på at udsætte mine slaver for en slags breath play ( dog ikke bloodchoke) men mere som et mindfuck og et statement af min magt over ham. Jeg går aldrig så langt at de mister bevidstheden 

Hvis du alligevel vælger at udforske det så kan jeg anbefale fetlife.com. Her kan du finde grupper af " ligesindede" og finde mange nyttige informationer. 

Tak for dine synspunkter. Nu er det ikke som modtager min tanke var at tilbyde det, udelukkende som giver. Og nej jeg har ikke tænkt specifikt over hvilke mænd der kunne være interesseret i at modtage andet end jeg ville gå ud fra det var submissive typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BillyHill skrev, for 9 minutter siden:

Citat fra en wrestling-side:

Some people are into sleeper holds.  I am sometimes asked to recommend girls who will do sleepers.  I will not make such recommendations.  My advice on sleepers is: DON'T!!  Sleepers work by pressure on the carotid artery, which shuts off the blood supply to the brain.  There is too fine a line between unconsciousness and death here.  We're not talking about some injury that you'll recover from.  We're talking about possible brain damage and death.  The first version of this paragraph implied that the brain could go as much as three minutes without oxygen.  I got the following  response from a physician:

  • "Eight SECONDS can kill you.  NEVER block the carotid of a mammal unless you intend to eat it.""

Der er desværre mange der dør eller bliver handicappet af at lege alene med kvælning. De er så afhængige af dette fix at de vælger at løbe risikoen. HVIS nogen ville ønske at forsøge bloodchoke ville jeg aldrig gøre det mere end ET sekund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...