Hop til indhold
denfraekke71

Sexfinder

Recommended Posts

Hej alle

Nu ved jeg ikke om jeg må spørge om den slags her eller om det er det rigtige sted men jeg prøver 

Er der nogen der har erfaring med hjemmesiden "sex finder"? Og er det reelle piger eller falske profiler derinde. 

Jeg har skrevet med en pige på mail et stk tid og pludselig skulle vi skrive videre på sex finder... Allerede der blev jeg mistænksom.. Men prøvede alligevel, og ja pludselig var jeg løbet tør for mønter og skulle tanke op for at skrive mere, der er jo ok hvis pigerne er ægte, men har mine tvivl

Lad mig høre om jeres erfaring 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har skrevet med en pige på mail

Ja? En pige? Sådan en med tissekone? Eller en bot? Eller russisk hacker? Eller pakistansk fyr på 54?

Del dette indlæg


Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 19 minutter siden:

Hej alle

Nu ved jeg ikke om jeg må spørge om den slags her eller om det er det rigtige sted men jeg prøver 

Er der nogen der har erfaring med hjemmesiden "sex finder"? Og er det reelle piger eller falske profiler derinde. 

Jeg har skrevet med en pige på mail et stk tid og pludselig skulle vi skrive videre på sex finder... Allerede der blev jeg mistænksom.. Men prøvede alligevel, og ja pludselig var jeg løbet tør for mønter og skulle tanke op for at skrive mere, der er jo ok hvis pigerne er ægte, men har mine tvivl

Lad mig høre om jeres erfaring 

Jeg kender ikke siden, men jeg kender mennesker der arbejder for lignende sider, og som får betaling for at sidde og skrive med dig, og jo mere du skriver, jo mere tjener de, og deres chefer skummer fløden. Med andre ord, hold dig fra den slags sider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 8 minutter siden:

Hehe rolig nu allesammen... Det var bare et spørgsmål.. Jeg har intet betalt til siden

Der er mennesker, der falder i hver eneste dag, så better safe than sorry :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot at man kan spørge, er præcis beviset for, at sider, bingo, scam mails florerer som en covid-virus. 
 

Helt lavpraktisk-logisk: tænker nogle (liderlige) mænd vitterligt, at der findes et stort antal liderlige kvinder, der som scor i gamle dage valfarter ind og laver annoncer og skriver uden du skal betale for en malkemaskine-side til bagmænd…..

Man forstår da hvorfor Snapchat pt er en guldgrube for mange piger: er du liderlig skat? Det jeg også? Her er et foto, jeg er fræk hva’? Mys mys. Vil du ha suttet pik? Ok, du skal bare lige overføre 200 for min garanti, så kommer jeg flyvende på mit kosteskaft og knalder dig. 3 gange! Ps: jeg ligner Angelina Jolie. 
 

BLOCKED!!! 


https://www.datingscout.com/sexfinder/review
 

https://www.hendesaffaeredating-dk.com/?tmplt=1.6&keyword=sexfinder&cmpgid=11558117248&adgrpid=121116522428&kwid=kwd-297674210135&geoid=1005212&mt=e&nw=g&de=m&adcat=478711848875&adpst=&demdl=&plcmt=&adacc=4959118698&gclid=Cj0KCQiAhMOMBhDhARIsAPVml-Hx3mOjjDC7JfB1IE1fGlRHmE2-iaJbZ8VRALJTAWBMGRTOSiAVlbMaAmuHEALw_wcB
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er overhovedet ikke i tvivl om at denne og alle andre lignende sider er 100% scam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...