denfraekke71 18 Skrevet 14. November, 2021 Hej alle Nu ved jeg ikke om jeg må spørge om den slags her eller om det er det rigtige sted men jeg prøver Er der nogen der har erfaring med hjemmesiden "sex finder"? Og er det reelle piger eller falske profiler derinde. Jeg har skrevet med en pige på mail et stk tid og pludselig skulle vi skrive videre på sex finder... Allerede der blev jeg mistænksom.. Men prøvede alligevel, og ja pludselig var jeg løbet tør for mønter og skulle tanke op for at skrive mere, der er jo ok hvis pigerne er ægte, men har mine tvivl Lad mig høre om jeres erfaring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
julle66 12 Skrevet 14. November, 2021 Hold di langt væk fra den Slags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 419 Skrevet 14. November, 2021 den sidste t…..er endnu ikke født. scams har kronede dage. hvornår lærer man(d) det. tænk med det rigtige hoved. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 419 Skrevet 14. November, 2021 denfraekke71 skrev, for 17 minutter siden: Jeg har skrevet med en pige på mail Ja? En pige? Sådan en med tissekone? Eller en bot? Eller russisk hacker? Eller pakistansk fyr på 54? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1356 Skrevet 14. November, 2021 denfraekke71 skrev, for 19 minutter siden: Hej alle Nu ved jeg ikke om jeg må spørge om den slags her eller om det er det rigtige sted men jeg prøver Er der nogen der har erfaring med hjemmesiden "sex finder"? Og er det reelle piger eller falske profiler derinde. Jeg har skrevet med en pige på mail et stk tid og pludselig skulle vi skrive videre på sex finder... Allerede der blev jeg mistænksom.. Men prøvede alligevel, og ja pludselig var jeg løbet tør for mønter og skulle tanke op for at skrive mere, der er jo ok hvis pigerne er ægte, men har mine tvivl Lad mig høre om jeres erfaring Jeg kender ikke siden, men jeg kender mennesker der arbejder for lignende sider, og som får betaling for at sidde og skrive med dig, og jo mere du skriver, jo mere tjener de, og deres chefer skummer fløden. Med andre ord, hold dig fra den slags sider. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 18 Skrevet 14. November, 2021 Hehe rolig nu allesammen... Det var bare et spørgsmål.. Jeg har intet betalt til siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1356 Skrevet 14. November, 2021 denfraekke71 skrev, for 8 minutter siden: Hehe rolig nu allesammen... Det var bare et spørgsmål.. Jeg har intet betalt til siden Der er mennesker, der falder i hver eneste dag, så better safe than sorry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 419 Skrevet 14. November, 2021 Blot at man kan spørge, er præcis beviset for, at sider, bingo, scam mails florerer som en covid-virus. Helt lavpraktisk-logisk: tænker nogle (liderlige) mænd vitterligt, at der findes et stort antal liderlige kvinder, der som scor i gamle dage valfarter ind og laver annoncer og skriver uden du skal betale for en malkemaskine-side til bagmænd….. Man forstår da hvorfor Snapchat pt er en guldgrube for mange piger: er du liderlig skat? Det jeg også? Her er et foto, jeg er fræk hva’? Mys mys. Vil du ha suttet pik? Ok, du skal bare lige overføre 200 for min garanti, så kommer jeg flyvende på mit kosteskaft og knalder dig. 3 gange! Ps: jeg ligner Angelina Jolie. BLOCKED!!! https://www.datingscout.com/sexfinder/review https://www.hendesaffaeredating-dk.com/?tmplt=1.6&keyword=sexfinder&cmpgid=11558117248&adgrpid=121116522428&kwid=kwd-297674210135&geoid=1005212&mt=e&nw=g&de=m&adcat=478711848875&adpst=&demdl=&plcmt=&adacc=4959118698&gclid=Cj0KCQiAhMOMBhDhARIsAPVml-Hx3mOjjDC7JfB1IE1fGlRHmE2-iaJbZ8VRALJTAWBMGRTOSiAVlbMaAmuHEALw_wcB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 8119 Skrevet 14. November, 2021 Er overhovedet ikke i tvivl om at denne og alle andre lignende sider er 100% scam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 221 Skrevet 14. November, 2021 Det er da fint at det kommer op her en gang imellem, så hjælper vi i det mindste hinanden til at ikke gå i fælden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg