Hop til indhold
AalborgFyr9200

En rigtig ØV oplevelse!

Recommended Posts

Flere af os sexkunder har nok haft enkelte dårlige oplevelser igennem tiden. For mit eget vedkommende, har langt de fleste oplevelser været gode, men der har nok været en eller 2, som jeg godt kunne have været foruden. 

En af dem var for et par år siden, hvor jeg var meget trængende og lavede en spontan aftale med en GP, der så rigtig lækker ud på billederne. Da jeg så mødte hende, så hun meget ældre ud end billederne ellers gav udtryk for. Hun havde gråt hår og huden var rynket. Desuden var brysterne også mindre end billederne gav udtryk for, hvilket bestemt var et stort minus for en babsoman som mig. Det gjorde det heller ikke bedre at hendes parfume stank af bræk (undskyld udtrykket). 

Det var selvfølgelig et dårligt udgangspunkt og derfor er sexen heller ikke værd at omtale nærmere. Jeg havde jo allerede mistet lysten på forhånd, så fik intet ud af det. 

Det gjorde det heller ikke bedre at hun før sexen besvarede opkald fra andre kunder. Det er den eneste gang jeg har oplevet det og forhåbentligt også den sidste :shock:

Hvad har jeg lært af denne oplevelse? 

Samlet set var det en meget ydmygende oplevelse. Men det var mig, der var den dumme her. Hvorfor vendte jeg ikke bare om i døren og gik min vej, da jeg så at hun ikke levede op til det forventede? På den måde kunne jeg have sparet mine penge og undgået en dårlig oplevelse. Jeg tror det er fordi jeg ikke rigtig følte mig utryg ved hele situationen og derfor var handlingslammet. 
Kan man i øvrigt tillade sig at gå igen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps - jeg er ofte gået igen. Men jeg er også faldet i ved snydere.

Der er rigtig meget snyd i branchen. Det gælder også diverse annonceportaler, der ikke gør nok for at fjerne fup, falsk reklame og misbrug af billeder fra nettet. 

Nogen gange tænker jeg: Det er sgu som om vi sexkunder bare skal snydes. Liderlige stakler vi er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgFyr9200 skrev, 1 time siden:

Kan man i øvrigt tillade sig at gå igen

Går du andre steder i livet, hvor ting ikke er sandfærdige, servicemindede, gode, ordentlige, uden fejl osv? 

(Eller forlanger %del af penge tilbage: tømrer, restaurant, mekaniker)

Mænd er liderlige og mange booker/besøger når ‘sulten’ træder til. 
 

Naturligvis er alle annoncesider fløjtende ligeglade med fup-annoncer, da trafikken skaber bannere, besøgende og dermed penge. Det er en logisk ting, der aldrig ændres så længe mænd er liderlige og der er kvinder, der skal eller kan tjene gode/hurtige/‘nemme’ penge på mænds behov. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Jeps - jeg er ofte gået igen. Men jeg er også faldet i ved snydere.

Nogen gange tænker jeg: Det er sgu som om vi sexkunder bare skal snydes. Liderlige stakler vi er :)

Ja er også nogle gange gået igen. Det er ikke det sværeste - fake billeder der slet ikke ligner, så er jeg gået igen. Det værste er der, hvor fotos passer eller kvinden er lækker, men bare ikke yder det aftalte. Så starter balladen og overvejelserne. Skal du stoppe op og nævne det er ikke som aftalt og kræve noget af betalingen tilbage eller bare køre videre og få den udløsning du trænger til. Efter flere år i dette univers har jeg prøvet begge dele….

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgFyr9200 skrev, for 2 timer siden:

Flere af os sexkunder har nok haft enkelte dårlige oplevelser igennem tiden. For mit eget vedkommende, har langt de fleste oplevelser været gode, men der har nok været en eller 2, som jeg godt kunne have været foruden. 

En af dem var for et par år siden, hvor jeg var meget trængende og lavede en spontan aftale med en GP, der så rigtig lækker ud på billederne. Da jeg så mødte hende, så hun meget ældre ud end billederne ellers gav udtryk for. Hun havde gråt hår og huden var rynket. Desuden var brysterne også mindre end billederne gav udtryk for, hvilket bestemt var et stort minus for en babsoman som mig. Det gjorde det heller ikke bedre at hendes parfume stank af bræk (undskyld udtrykket). 

Det var selvfølgelig et dårligt udgangspunkt og derfor er sexen heller ikke værd at omtale nærmere. Jeg havde jo allerede mistet lysten på forhånd, så fik intet ud af det. 

Det gjorde det heller ikke bedre at hun før sexen besvarede opkald fra andre kunder. Det er den eneste gang jeg har oplevet det og forhåbentligt også den sidste :shock:

Hvad har jeg lært af denne oplevelse? 

Samlet set var det en meget ydmygende oplevelse. Men det var mig, der var den dumme her. Hvorfor vendte jeg ikke bare om i døren og gik min vej, da jeg så at hun ikke levede op til det forventede? På den måde kunne jeg have sparet mine penge og undgået en dårlig oplevelse. Jeg tror det er fordi jeg ikke rigtig følte mig utryg ved hele situationen og derfor var handlingslammet. 
Kan man i øvrigt tillade sig at gå igen? 

Ked af du har haft de oplevelser derfor ville jeg anbefale at holde sig til dem du har fået god service af og ved hvordan ser ud.

Rigtig god søndag til jer der ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 2 timer siden:

Ja, jeg ville vende om og gå min vej, så hellere lægge penge hos en med retvisende billeder, og som er det man havde forventet.

Kunne være sjovt at vide om hvordan mændene ville have det ved at blive afvist fordi vi ikke lige kunne arbejde med det vi så i døren.

Smil prøv udfordringen.

Vh caya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Jeps - jeg er ofte gået igen. Men jeg er også faldet i ved snydere.

Der er rigtig meget snyd i branchen. Det gælder også diverse annonceportaler, der ikke gør nok for at fjerne fup, falsk reklame og misbrug af billeder fra nettet. 

Nogen gange tænker jeg: Det er sgu som om vi sexkunder bare skal snydes. Liderlige stakler vi er :)

Tror du går til de forkerte kvinder og hvorfor skulle vi dov snyde vores aftaler hjælper hverken firmaet eller ry.

Rigtig god dag til jer der ude.

Vh caya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, 1 time siden:

Går du andre steder i livet, hvor ting ikke er sandfærdige, servicemindede, gode, ordentlige, uden fejl osv? 

(Eller forlanger %del af penge tilbage: tømrer, restaurant, mekaniker)

Mænd er liderlige og mange booker/besøger når ‘sulten’ træder til. 
 

Naturligvis er alle annoncesider fløjtende ligeglade med fup-annoncer, da trafikken skaber bannere, besøgende og dermed penge. Det er en logisk ting, der aldrig ændres så længe mænd er liderlige og der er kvinder, der skal eller kan tjene gode/hurtige/‘nemme’ penge på mænds behov. 
 

 

Krist hvis du mener det er nemme penge så tror jeg du skal sætte dig ned en dag og tale med en sød gp og høre lidt omkring jobbet, du vil blive overrasket.

Vh caya 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caya6 skrev, for 1 minut siden:

penge så tror jeg du skal sætte dig ned en dag og tale med en sød gp

Put selv gåseøjne omkring nemme frk og spar blot straks misforståelsen og forargelsen. Har selv 2 GP-veninder så ved udemærket, hvad slags job det er og at mange jobs (inkl dit, du muligvis selv har valgt) ikke er nemme. Sådan her: ‘nemme’ job. Så kan vi altid debatere graden af nem (tid, længde, fysisk, psykisk, kundekontakt, lugt, risiko osv osv). 
 

Pointe er vel at TIMEPRISEN for en GP målt ud på en måned eller år er høj. Hvad konsekvensen så k a n være ift andre jobs, tja. Det er vel individuelt. Nemme tjente penge behøver ikke betyde, at man ikke yder og knokler og skal tolere og finde sig i ting, som mange GP’ere tit skal. Det k a n også blot betyde, at man på en uge kan tjene hvad andre job/mennesker skal bruge en skal bruge en måned til og på en måned en årsindtægt. 
 

Man behøver ikke misforstå og -tolke alt, blot fordi man kan. 
 

Gud nej: der var faktisk 2 andre ord iført sammenhæng OG også de to berømte gåseøjne indikerende at nemme ikke betød nemt i betydningen omkostningsløst, ligetil, rart og den slangs synonym-nuancer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 1 time siden:

Put selv gåseøjne omkring nemme frk og spar blot straks misforståelsen og forargelsen. Har selv 2 GP-veninder så ved udemærket, hvad slags job det er og at mange jobs (inkl dit, du muligvis selv har valgt) ikke er nemme. Sådan her: ‘nemme’ job. Så kan vi altid debatere graden af nem (tid, længde, fysisk, psykisk, kundekontakt, lugt, risiko osv osv). 
 

Pointe er vel at TIMEPRISEN for en GP målt ud på en måned eller år er høj. Hvad konsekvensen så k a n være ift andre jobs, tja. Det er vel individuelt. Nemme tjente penge behøver ikke betyde, at man ikke yder og knokler og skal tolere og finde sig i ting, som mange GP’ere tit skal. Det k a n også blot betyde, at man på en uge kan tjene hvad andre job/mennesker skal bruge en skal bruge en måned til og på en måned en årsindtægt. 
 

Man behøver ikke misforstå og -tolke alt, blot fordi man kan. 
 

Gud nej: der var faktisk 2 andre ord iført sammenhæng OG også de to berømte gåseøjne indikerende at nemme ikke betød nemt i betydningen omkostningsløst, ligetil, rart og den slangs 

Kære hr brun øjne.

Åh jamen så får du da en undskyldning over jeg da lige kom med et indslag.

Men husk på vi har lige så meget ret til at kommentere på EG som dig.

Vh caya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caya6 skrev, for 2 timer siden:

Kunne være sjovt at vide om hvordan mændene ville have det ved at blive afvist fordi vi ikke lige kunne arbejde med det vi så i døren.

Smil prøv udfordringen.

Vh caya

Nu er vi jo ikke dem der betaler i størrere summer for at sexe med mænderne.. Så det ville jo kræve nogle helt andre præmisser end de gældende.. Jeg ville selv som evt sexkøber sku da også vende i døren hvis billederne ikke passede på det jeg så i døren eller var direkte stjålne.. I det sidste tilfælde havde jeg endda givet trunten en opsang for at risikerer andres liv og legeme fordi de ikke selv vil står ved og opdages i at arbejde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caya6 skrev, for 14 minutter siden:

Men husk på vi har lige så meget ret til at kommentere på EG som dig.

Ingen grund til at blande æbler og pærer: ytringsfrihed-ret betyder jo ikke, at man SKAL, skal straks mistolke OG blande æbler og pærer. 

Læs nedenstående og måske to gange: det er en objektiv betragtning, jeg tvivler på nogen kan betvivle. Alt faktuelt beviser det jo. Gode penge? Ja. Hurtige? Ja (oft at arbejde en måned for at tjene 10.000, nogle faktuelt kan tjene på een dag: 6 kunder a 1700 = 10200,- kroner). ‘Nemme’ penge? Næh, intet eller meget få tjente penge er vel nemme selv om aktiegevinster eller overvåge muligvis kan betegnes sådan. Men det er en helt anden debat med nuancer og betydning af ord opfattet af forskellige individer i forskellige situationer…..zzzzzz.

Hvis du ikke synes pengene er ‘nemme’ (målt ud fra hvilke aspekter), kan det måske undre, hvorfor du har valgt det job (kan være frihed, tid, behov for mange penge på kortere tid ift alm arbejde, nydelsen ved selv at bestemme arbejdstider, kunne tage fri en måned eller 3 osv osv). 

En erotisk massagende eller fetisch GP, der tager 3000,- for en time og dermed på 3 besøg eller 3 timer tjener det, mange almindelige job skal bruge TREDIVE dage til (brutto/netto), må da umiddelbart karakteriseres som nemt. Både nemt i hurtigt/gode penge betydningen og ‘nemt’ med respekten for og forståelsen af, at GP-job (massage, risiko, psykolog, GFE, aparte ting, den fremmede/ukendte-suspende, brovten, trusler….) er SÅ mange ting og for den enkelte som for samfundet (min holdning) enormt, ENORMT værdifuldt: tusind tak for Jer!! <3
 

Men folk som jeg har næsegrus beundring for Jer og kunne da godt ønske i teorien, at der var ‘bedre forhold og fagforening for Jer’ og at I fx kunne kræve depositum eller sige nej tak, måske-måske ikke med delbetaling ved truende typer, beskidte typer og lign. Tror bestemt ikke det kan måles, hvad stakkels, liderlige mænd skal stå model til af falske fotos og mgl indlevelse ift det, I vist tit og ugentligt skal stå model til. Igen: tak for Jer! 
 

Ingen grund til at undskylde (blot pas på dig og hinanden). 
 

(kan/skal man gå igen: ja, det synes jeg faktisk, min kommentar var måske netop for at understrege, at liderligheden akut tit hos mænd e r lidt anderledes end at se en ringe film, teater, restaurant og gå før tid). 

Det er en logisk ting, der aldrig ændres så længe mænd er liderlige og der er kvinder, der skal eller kan tjene gode/hurtige/‘nemme’ penge på mænds behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caya6 skrev, for 2 timer siden:

Kunne være sjovt at vide om hvordan mændene ville have det ved at blive afvist fordi vi ikke lige kunne arbejde med det vi så i døren.

Smil prøv udfordringen.

Vh caya

Jeg håber da , at du vil afvise en evt kunde , som du slet ikke har lyst til at være sammen med ..

Både for din egen og kundens skyld ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

I det sidste tilfælde havde jeg endda givet trunten en opsang for at risikerer andres liv og legeme fordi de ikke selv vil står ved og opdages i at arbejde

Interessant pointe: tolker jeg rigtigt, når du mener du/I med rigtige fotos, rent faktisk risikeres at rammes (på flere måder) med frustration, agression, mistro, trusler, alt for meget tvivl om spørgen pga en del (udenlandske?) ‘falske piger’? 
 

Er GP-jobbet ikke et af de eneste, hvor en person ‘bør’ vise sig selv (altså udseende) og ikke servicen (kiropraktor, tandlæge, fodterapeut) og hvor prisen er stor ift en del andre ting: hamburger-fotos, der aldrig ligner. Hotel-fotos taget i rette vinkler, der ikke helt er som i virkeligheden? Men en del GP’ere er vel direkte FALSKE fotos: ligger noget af ansvaret så ikke også hos…..de liderlige mænd, der skal have taget trykket? Fx også ved at tænke på Jer andre og en mulig konsekvens for Jer ved IKKE at vende om i døren……..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Selvfølgelig må man gå. Der skylder man sig selv respekt. 

Selv prøver jeg også at leve efter princippet, at jeg ikke belønner dårlig opførsel - værende det falske billeder, uacceptabel adfærd eller noget tredje. 

Det var så den ene side af sagen. Må man gå? Ja. Må man gå uden at kompensere den person, som har afsat tid til en? Her begynder det at blive interessant. 

Ved falsk markedsføring siger det nærmest sig selv, at man ikke skylder nogen form for kompensation, men der kan jo være andre grunde til at gå. For ikke så længe siden var der en tråd herinde om en, som gik igen uden at kompensere pigen, alene hvis han ikke lige synes kemien var der, eller der var et eller andet helt konkret han ikke var fan af, som han kunne have spurgt efter forinden mødet. Jeg kan ikke lige huske hvad, men vil bruge eksemplerne fx. om hun havde tatoveringer, hvor høj hun var eller om hun kyssede. 

I praksis ville jeg ikke regne med nogensinde at blive kompenseret over sådan noget, men rent principielt, hvis jeg har sat tid af til en person, gjort mig klar osv. og personen vender i døren fordi jeg er for høj, fordi han foretrækker kvinder med brune øjne, eller fordi han ikke kan lide mit smil, så ville jeg egentlig synes, at han burde kompensere mig. Den tid kunne jeg jo have brugt med en anden betalende gæst som havde sørget for at spørge ind til sine præferencer på forhånd. Nu har jeg heldigvis selv kun oplevet det én gang, så jeg tror ikke, at det er udbredt, men synes bare lige at den nuance skulle med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bruneøjne76 skrev, for 19 minutter siden:

Interessant pointe: tolker jeg rigtigt, når du mener du/I med rigtige fotos, rent faktisk risikeres at rammes (på flere måder) med frustration, agression, mistro, trusler, alt for meget tvivl om spørgen pga en del (udenlandske?) ‘falske piger’? 
 

Er GP-jobbet ikke et af de eneste, hvor en person ‘bør’ vise sig selv (altså udseende) og ikke servicen (kiropraktor, tandlæge, fodterapeut) og hvor prisen er stor ift en del andre ting: hamburger-fotos, der aldrig ligner. Hotel-fotos taget i rette vinkler, der ikke helt er som i virkeligheden? Men en del GP’ere er vel direkte FALSKE fotos: ligger noget af ansvaret så ikke også hos…..de liderlige mænd, der skal have taget trykket? Fx også ved at tænke på Jer andre og en mulig konsekvens for Jer ved IKKE at vende om i døren……..

Jeg tror, at hun mener, at der jo er en rigtig person på de falske billeder, som er totalt uanende om at hendes billeder bliver misbrugt og kan risikere at blive stemplet som prostitueret ude i verden, fordi en anden har stjålet hendes billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oooog jeg synes edermame jeg har det nemmeste job i hele verdenen:).. Jeg arbejder 8 dage i måneden, og tjener nok det samme som en direktør der arbejder 12 timer alle hverdage.. Jeg møder en masse skønne mennesker, og har verdens bedste kollegaer, som jeg griner ufattelig meget med:wub:.. Jeg bliver komplimenteret, hver eneste gang jeg gå på job, og jeg få en masse skønherlig sex:ph34r:.. Min forståelse for andre mennesker bliver størrere for hver dag jeg tilbringer i denne branche, og min evne til at favne alt og alle (så længe de ikke skader andre) er hyperudviklet, takket være mine lidt over 6 år i branchen.. Jeg har studeret filosofi, samfundsfag, religion og psykologi pga en nysgerrighed på mennesket, som art, som branchen har tændt hos mig.. 

I det hele taget så har jeg fundet min lettere skæve hylde som ikke helt passer ind i skabet og jeg har et brændende ønske om at skabet på et tidspunkt formår at favne den hylde jeg er landet på.. Jeg bliver desværre lettere irriteret hver gang nogen kalder det for hårdt.. Fordi så synes jeg ikke man bør være i det.. Vi kan snakke om at det er fysisk hårdt men sku da ikke mere end en god omgang træning.. Vi kan snakke om at det er presset af "nødvendigheden" af løgne (hvilket man jo selv bestemmer) overfor ens nære og kære og af usikkerheden der økonomisk er ved at arbejde på akkord som vi egentlig gør.. Men når folk skriver det er et hårdt arbejde så trækker det bare, for mig, uheldige associationer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caya6 skrev, for 3 timer siden:

Kunne være sjovt at vide om hvordan mændene ville have det ved at blive afvist fordi vi ikke lige kunne arbejde med det vi så i døren.

Smil prøv udfordringen.

Vh caya

Nu er det så ikke det samme, som atmøde en helt andet end beskrevet i annoncen.

Slal jeg kigge på en audi, går jeg sku da også igen, hvis sælger har en Skoda til salg, men smidt billeder af naboens audi i deres salgsannonce.

Men hvis ikke den person jeg skal være sammen med, kan arbejde med mig.

Så håber jeg da hun melder det ud, frem for at give mig en,med garanti meget ringe oplevelse, så ville jeg da sætte pris på hendes oprigtigt, og være taknemmelig for at undgå at spilde mine penge.

Er dog ikke sket endnu, så enten er jeg ikke så slem igen, ellers tænker pigerne kun på pengene, vælg selv den version du ønsker.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...