Hop til indhold
mr.nice

Anbefaling af pige venligt hotel på Vesterbro i København ?

Recommended Posts

Gæst

Er der nogen der kan anbefale et pige venligt hotel på Vesterbro i København som acceptere besøg til rummet af en pige (eller to ;) )

PM er ok

Takk

Nu ved jeg ikke lige helt om du leder efter noget billigt eller noget dyrt?

Wakeup Copenhagen er økonomivenligt, men ikke lige præcis på Vesterbro, dog tæt på.

Ellers ligger der vildt mange hoteller på Vesterbro, dem på Istedgade er dog lidt larmende til tider :?

Angående besøg af piger på værelset, så kan du da altid bare sige til dem i receptionen at hvis der kommer en pige(eller 2) som spørger efter dig, så skal de bare oplyse værelsesnummeret :P

Det er trods alt både en fri verden, og et hotel ikke et fængsel :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy

Kære mr.nice

hvis du går efter de mørke piger er der problemer på mange hoteller på Vesterbro, de lyse plejer ikke og være et problem, på flere hoteller skal der bruges nøglekort for og komme ind, både på hotel og elevator, men jeg kan anbefale 1 hotel.

OMENA i Colbjørnsgade har ingen recepetion, der skal betales over nettet, og prisen variere svinder fra 500-900kr. alt efter udbud/efterspørgsel, - prisen kan ses på deres web. Når værelset er betalt må der være op til 4 personer på værelset, og hotelknøglener en kode du får ved bestillingen, den kan du vælge og give til pigen (erne) men pas lidt på, så der der adgang til dit værelse resten af tiden.

Værelserne er tilgængeligt fra kl. 16 til 12.00 næste dag.

Der er også et andet hotel der hedder Isbjørnen der ligger i Helgolandsgade tæt på Halmtorvet, - et rigtig pikspiller hotel med bad på gangen, der får du et nøglekort og adgangen er uden om rec. jeg tror sommetider der er købepiger der lejer det hotel som base :- det er hammer ringe, jeg boede der kun af nød, havde ingen piger med eller andet, så derfor var enkeltsengen ingen problem, der er håndvask på værelset. prisen var vist kr. 350 pr. nat.

Kh og go' dag

Servicesboy

Er der nogen der kan anbefale et pige venligt hotel på Vesterbro i København som acceptere besøg til rummet af en pige (eller to ;) )

PM er ok

Takk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ved flere lejligheder haft gæster på First Hotel på Vesterbrogade. Der har pigerne ikke haft problemer med at komme ind. Du skal blot selv ud at låse dem ind, når de kommer op på din etage. Men det har aldrig været et problem for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Altså hvis pigen har besvær med at komme ind på hotellet, så må det skyldes en konkret vurdering af receptionisten, ud fra dårlige erfaringer.

Selvfølgelig må man da have en gæst/pige/mor/far/søster/bror/ven/veninde/fremmede/hjemløs/indianer/kioskejer/soldat/ med ind på hotellet, det er jo ikke et fængsel?.

I Marokko (har været der) kan der godt være problemer med at få en kvindelig gæst (som ikke er ens kone) med ind på hotellet, men såvidt jeg husker, står der ikke noget om det i den danske lovgivning :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvis pigen har besvær med at komme ind på hotellet, så må det skyldes en konkret vurdering af receptionisten, ud fra dårlige erfaringer.

Selvfølgelig må man da have en gæst/pige/mor/far/søster/bror/ven/veninde/fremmede/hjemløs/indianer/kioskejer/soldat/ med ind på hotellet, det er jo ikke et fængsel?.

I Marokko (har været der) kan der godt være problemer med at få en kvindelig gæst (som ikke er ens kone) med ind på hotellet, men såvidt jeg husker, står der ikke noget om det i den danske lovgivning :P

Ellers kan et par "sorte" sedler i receptionen hjælpe svært på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ellers kan et par "sorte" sedler i receptionen hjælpe svært på det.

Ja selvfølgelig, men laver de piger virkelig så meget ballade på hotellerne?.

Receptionisten aner jo ikke om det er en glædespige(hvilket ikke engang er ulovligt?!), eller min bror i forklædning? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...