Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny her og synes det kunne være sjovt at lave en anmeldelse.

Nå men jeg besøgte Nina's Thaimassage på Marselisborg Alle 24 på baggrund af en anden anmeldelse på dette fora da jeg fyldte rund og mente jeg havde behøv for en "ekstra gave" :lol:

Da jeg kom var døren lukket og der stod nogle priser på døren samt et skilt "ingen dankort" så efter at være forbi banken og kom tilbage var døren på klem men med kæde på.

Jeg bankede på og der kom en pige til døren og kiggede ud, sagde hej og lukkede mig ind. En fin pige ved navnet Geog (eller noget i den retning) som førte mig hurtig ind i rummet med massage briksen (der var også en anden pige ude foran men hun var en mange år ældre men hun forlod ret hurtig matriklen fordi jeg så hende ikke igen.

Efter at have spurgt om prisen fik jeg at vide det kostede 500 kr for 1 times olie massage, men også om jeg ville have afslutning med min massage til 600 kr i stedet for. Eller om jeg bare ville have en halv times afslutning til 500 kr. På dette tidspunkt kræver det ikke meget hoved regning for at regne ud at 600 kr for 1 time plus HJ var vejen frem.

Hun bad mig tage alt tøjet af og hoppe op på briksen, alt imens hun forlod rummet for at skifte musik. Jeg kiggede om og det så meget rent ud, der stod en madras op af væggen og håndklæder + kondomer på hylden (så kan man jo godt regne ud hvad der forgår) Rummet var opvarmet og rent, men hvis der var noget man skulle sætte fingeren på så er det klart deres valg af forhæng til vinduet da jeg hele tiden kunne kigge ud igennem deres lamel gardiner (så hvis man ville kigge ind kunne man sagtens)

Hun kommer tilbage og begynder at masserer mig på skulder, ryg, balder, ben og fødder. Men vender hele tiden meget tilbage til balderne, og en meget let berøring langs siden af kroppen. Rigtig dejlig følelse hele vejen igennem da det er meget erotisk, men hun snitter også lige klokkeværket en del gange.

Jo længere tid der går jo mere tid bruger hun på røven men også stjernen (hvilket det er hvad de er kendt for, men også grunden til jeg valgte det sted som mit første sted jeg vil prøve) Efter cirka 25 minutter putter hun den første finger i og jeg må sige at det var ubehageligt (men så har man da prøvet prostata massage) men den forlod også hurtig igen bare for at vende tilbage senere ved mit HJ.

Vi snakkede en del om hvordan det gik med forretning, og om nogle af hendes dårlig kunder hun fik nogle gange (men sådan nogle har vi da ikke her inde vel?) Hun var rigtig sød og lige til at snakke med, både small talk men også mere alvorlig tid uden at hun virkede ligeglad.

Efter cirka 45 minutter skulle jeg vende mig om, og jeg skal da være ærlig og sige jeg havde en halv fed på og blev ved mig at lave sjov over hvor en "bandit" jeg var (ret tamt men tror man skulle have været der.. :oops: )

Hun smed alt tøjet efter mit ønske også kunne jeg bare gå i gang med at pille alt det jeg ville, men jeg tror hun var ved og værre færdig med sin mens da jeg lade mærke til hun havde bind i sin trusse (knap så fedt) så jeg holdte mig mest over ækvator selvom jeg fik noget olie på min hånd til at pille ved hende. Hendes bryster var pænt store (synes jeg) med små strittende brystvorter.

Hendes HJ og en finger bagi blev ved indtil slut, og efter knap 20 minutter uden at komme bad jeg om at hun suttede lidt hvilken hun også var med på (med gummi) og tilsidst hjalp jeg hende lidt og gav hende kontrollen til sidste hvor hun sigtede på hendes bryster (kreativt og engageret) Jeg bliver aldrig fan i at have en finger eller noget oppe bagi, men resultatet der kom kan jeg ikke sige imod.

Tror aldrig jeg har kommet så meget på engang i mit liv, og det ramte da hende også i hovedet og håret :twisted: hvilket hun også selv blev forskrækket over hvor meget tryk der var på (og man følte sig drænet plus de næste mange dage)

Efter tilbød hun mig et bad (som jeg ikke rigtig hørte) jeg kunne have taget sammen med hende men da jeg havde lidt travlt valgte jeg bare og tage mit tøj på og drikke min kildevand som jeg fik.

Hun fik hendes 600 kr for 1 time og 10 minutters arbejde (kunne have været mere hvis jeg var hoppet i bad med hende)

Stedet: 7/10 (Hyggeligt sted, men meget offentlig)

Pigen: 7/10 (Meget flot, utrolig sød og nem at snakke med)

Massagen: 6/10 (Tror heller ikke det var det som jeg betalte for :lol:)

Sex (HJ+BJ): 5/10 (kondom på BJ trak ned)

Et ganske godt sted hvis man vil prøve noget anderledes eller bare vil have "tømt kælderen". Prisen er billig og pigen er rigtig sød.

Det virker som en hel roman jeg har skrevet. Skal måske fatte mig mere i korthed til næste gang? (kommentar til anmeldelsen er velkommen)

-PE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

God anmeldelse. Det er som at være der selv igen. Du skal ikke fatte dig i korthed.

Helt enig med Oxen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev Chaba på Chr. Kiers plads, se anmeldelse lige under denne i menuen....god fornøjelse, skulle du opdage en erstatning for Georg høre jeg gerne om det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var selv inde hos Nina i forrige uge for og teste hendes berømte prostata massage. hun var pænt vild og brugte lang tid på at jeg skulle vende mig til det, og det endte da også med 2 fingre og en masse haletudser til følge. Det var en meget speciel og fræk omgang, men må sige at hvis man kun er der for alm massage så hold dig væk. Det har intet med thai massage og gøre det hun laver, bare olieplaskeri og lidt kæleri.

Massage delen var jeg MEGA skuffet over, men resten var til et 8/10 tal.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik du navnet på pigen eller var det Nina selv?

Fik ikke navnet, men det var en hmm ca 35-45 årig max 150 cm høj, hun lavede totalt mange stønne lyde da hun masserede og gav hj? Snakkede dårligt dansk .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der et par gange.

Første gang for at få alm. massage, men hun bad mig lægge det hele, og der var fuld service med udemærket HJ og især god massage.

Senere har jeg gentaget den gode oplevelse, men har nu fået "røven på komedie", eller rettere sagt, så begyndte hun lige som tilfældigt at presse med en finger i stjernen, og da hun mærkede at jeg tog imod og nød det, så pressede hun til med flere fingre. Om på ryggen og i gang med HJ, mens benene blev løftet og jeg blev kraftig fingerkneppet bagi.

Hun har været uden tøj flere gange. 

En enkelt gang var det hele turen, hvor jeg også kneppede hende. En god oplevelse, og bagefter bad hun "kun" om 800 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

35-40år:
Så er det ikke Nina selv.

Hun er 50 (siger hun selv) og det er ikke noget dårligt i det.
Hun er sublim til det der med en-to eller hvor mange fingre du kan tage bagi.

Hun har flere gange haft mig på kanten af en anal-orgasme!!!
Jeg går derind for at få en massage.. og ender kort tid efter med at ligger og sprede ben som en liderlig teenagepige.. det eneste jeg håber på (og får) er noget op bagi..

Og for dælen hvor er det GODT!!!

Kan klart anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringede til hende fra et par mdr. siden. Hvor hun fortalte hun havde lukket biksen.

Lukket, det er den ikke!

Tror du ikke hun mente den dag?

Jeg har besøgt dem lige før jul

Jeg bestiller altid tid hos Geog, hun er suveræn, pirrende og god massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ved Nina forrige mandag, og der var IKKE lukket.

Hun var i fineste form og lige så pervers som hun plejer at være :):wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personlig foretrækker jeg Geog. Hun giver en rigtig god pirrende massage og du kan også få lov til at kneppe hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lille kommentar fra Hua Hin.

Jeg har prøvet begge og synes personligt at Georg er frækkere og giver bedre massage, både normal og speciel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er Georg tilbage?? - hende har jeg gerne villet prøve længe..

Har prøvet Nina - og ja, som det står skrevet ovenfor, er hun en lille værre en der stikker fingre op hvor de ikke burde/burde være afhængigt af hvad man er til ;)..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet Nina - og ja, som det står skrevet ovenfor, er hun en lille værre en der stikker fingre op hvor de ikke burde/burde være afhængigt af hvad man er til ;)..

Det gør Georg nu også :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...