Hop til indhold
Svensk Lust

Japanskesakula på Gorms gade

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/japanskesakula

Besluttet et møde og en smuk slank pige ved navn Koni møde mig og vi aftalte en times massage for 1 300 DKK. Hendes alder kan være 25-30 år.

Hun startede med en fantastisk blowjob uden gummi. Hun kunne virkelig sit job.

Jeg smed hende på sengen og begyndte at udforske hendes krop. Hendes små bryster med de mest fantastiske brystvorter mave, og især hendes fisse. Gud, jeg slikkede hende. Hele klinik hørte hende. Hun havde ikke noget imod, mens jeg kærtegnede hendes røvhul med mine fingre. Et øjeblik senere var det tid til at trænge in i hendes stramme fisse. Gud det er den bedste jeg har prøvet på alle mine besøg i København massageklinikker. Jeg tog hende i alle positioner. Det bedste var nok doggy style med en finger op i røven. Efter 45 minutter var hun ud og spurgte, om hun ville sutte mig og komme i hendes mund. Men jeg ønskede at sprøjte på hende, og det var ok med hende. Jeg lagde hende på ryggen og kneppe hende hårdt, indtil jeg stødte på hendes mave, bryst og ansigt.

Hun viste mig bruser og hjalp mig til at tørre mig bagefter. En fantastisk pige, som jeg håber at mødes igen. (19/08-2013)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en meget begejstret første anmeldelse. Forresten fejlfri dansk fra en svensker :-)

Var det Lucy eller Dina at du var sammen med?

Var der noget GFE over det? Kys og kram f.eks.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det Lucy eller Dina at du var sammen med?

Manden skriver "Koni" ...

Generelt er billederne på annoncen falske, så man kan ikke bruge det til så meget. Nogle gange kan navne skifte selvom det er samme pige®.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyt besøg af japanske piger på Gorms gade lørdag den 24. August.

http://massage.side6.dk/japanskesakula

Denne gang vi mødes jeg af Rosa. Besluttet 1/2 time for 900. Det begynder, når vi tog et brusebad sammen. Vi gik tilbage til værelset og hun begyndte straks at kærtegne mig, lege med mine brystvorter, slikke dem lidenskabeligt, og gik ned til hun startede med en fantastisk blowjob. Jeg ønskede en 69, og hun var ikke sen til at skubbe hendes fisse ind i mit ansigt. Helt fantastisk. Hun smagte fantastisk, og hun suttede mig. Tror det var den bedste blow job, jeg nogensinde har modtaget. Det var virkelig dybt, og hun syntes at nyde min behandlinga af hendes fisse. I sidste ende, vendte jeg til hende og trængte hendes stramme fisse. Hallelujah bror. Hvilken kvinde. Hun stønnede og juckade modtages hver gang jeg trængt dybt ind i hende. Ønskede ikke at stoppe, men jeg ønskede at tage hende bagfra, så jeg var i stand til at få adgang hendes lille røv. Begyndte at kneppe hende med lange strøg, mens jeg begyndte at kærtegne hendes røvhul. Hun var så våd, at hele røv blev nersölad af hendes safter. Hun havde ikke klage, når min finger gled langsomt ind og ud af hullet. Kunne ikke holde mig, men jeg var nødt til at komme. Vi trak over en smule tid, men ingen stress, vi tog et brusebad sammen, før jeg klædte mig og gik. Hun gav en nice knus og kys og takkede for vores seans. Hun virkelig syntes at have nydt det. Dette var mit bedste kneppe nogensinde!

Jeg vender Garanteret tilbage til min nye favorite Place

De billeder på siden synes at være på de piger, der er på stedet lige nu. De første 4 er på Rosa og følgende er på Dina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dina does not look like Sayuri Otomo as in the advertisement. But, yes, she is very small, about 150cm. She has a darker skin and a pretty face, in my opinion. Also very serviced minded. I was happy with her service. Be gentle to her!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu ved jeg ikke om det bare er mig, men de svarer ikke på sms? :P

Virker annoncen stadigvæk??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hi Ironman, they say in their ad that "ony appointment by telephone". So I guess that's the reason why they don't answer your text message :D

Tak :D Jeg er blind, haha :lol: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Ironman

Nummeret virker 100 %. Var på besøg i sidste uge hos Lucy. E der taget på ferie/hjem nu. Kender ikke de to andre piger der er reklameret for nu.

Men giv besked hvis det er besøget værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...