fila 56 Skrevet 11. November, 2021 Nogen erfaringer med det, de kalder en times tantra til 500? https://annoncelight.dk/showad/328107 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 348 Skrevet 11. November, 2021 Hvis man ønsker at fremstille sig selv som åben, imødekommende og smilende, så har jeg set bedre fotos. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 11. November, 2021 Jeg har været der et par gange. og det er helt almendelig massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 11. November, 2021 Goldfinger skrev, for 3 timer siden: Hvis man ønsker at fremstille sig selv som åben, imødekommende og smilende, så har jeg set bedre fotos. Faktisk blev fotoet taget på én af hendes bedste dage - så ........ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 11. November, 2021 cumonthai skrev, 1 time siden: Jeg har været der et par gange. og det er helt almendelig massage Udover tantra, har hun så andre spændende ting på menukortet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 13 Skrevet 12. November, 2021 (edited) Hun er blevet lidt pigesur på mig, fordi jeg har spurgt efter Anda de sidste 3 - 4 gange. Har for øvrigt ikke fundet Anda endnu Redigeret 12. November, 2021 af nylonstrømpen Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8940randers 4 Skrevet 17. November, 2021 hun er holdt op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 13 Skrevet 2. December, 2021 Holdt helt op eller flyttet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 56 Skrevet 29. December, 2021 Så fik jeg selv prøvet enjoy. Det er hende på billedet, dog sød og smilende i virkeligheden. Der er vist én mere på stedet. En times tantra til 500 er uden ekstra, med hj bliver det 800. Syntes det var for meget, så jeg fik en halv time med hj til 600. Egentlig også for dyrt, men nu var jeg jo kommet i byen. Massagen og hj ok, men ikke noget særligt. Tror bare det er moderne at kalde det tantra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 13 Skrevet 9. Februar, 2022 Prøver lige at samle op her igen. Er der nogen som ved, hvor Anda er eller nogen som kan bekræfte, at hun er holdt, som tidligere nævnt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 13 Skrevet 6. Juni, 2022 nylonstrømpen skrev, den 12.11.2021 at 21:23: Hun er blevet lidt pigesur på mig, fordi jeg har spurgt efter Anda de sidste 3 - 4 gange. Har for øvrigt ikke fundet Anda endnu Er der nogen som ved om Anda er startet igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8940randers 4 Skrevet 9. Juni, 2022 Gået på pension så vidt vides Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 13 Skrevet 30. Oktober, 2022 Er der nogen som ved om Anda er startet igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg