Hop til indhold
Raphael

Hvor specifik er man når man bestiller?

Recommended Posts

AB455 skrev, for 4 minutter siden:

Hvad mener du med at du ikke er tankelæser?!? Og vi har ikke engang mødt hinanden endnu :D

Nej, jeg ved jo godt at jeg skal komme ud over rampen. Jeg øver mig.

Tak for hint og skub <3

Jeg har oplevet flere der starter med at skrive en mail - du kan jo oprette en email til formålet. Her kan du skrive frit fra leveren, og når du så vil lave en aftale så må du ha' gang i telefonen - på den måde viser du også at du er seriøs. Et par af mine gæster kommer også med et lille skriv hvori de skriver hvad de præcis kunne tænke sig. Husk VI er der for at servicere, og har du læst om vores ydelser så er intet hverken forbudt eller pinligt.

Det bliver først pinligt hvis du tier stille, får en dårlig oplevelse og derefter vælger at lægge en skidt anmeldelse op 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 1 minut siden:

Jeg har oplevet flere der starter med at skrive en mail - du kan jo oprette en email til formålet. Her kan du skrive frit fra leveren, og når du så vil lave en aftale så må du ha' gang i telefonen - på den måde viser du også at du er seriøs. Et par af mine gæster kommer også med et lille skriv hvori de skriver hvad de præcis kunne tænke sig. Husk VI er der for at servicere, og har du læst om vores ydelser så er intet hverken forbudt eller pinligt.

Det bliver først pinligt hvis du tier stille, får en dårlig oplevelse og derefter vælger at lægge en skidt anmeldelse op 

Tak... Endnu en åbenbaring/tråd. Jeg kan skrive og ringe og føre en længere dialog. Men alt med måde, jeg vil jo heller ikke spilde din tid. Flere GP'ere har udtrykt en pæn portion (fuld forståelig) træthed over dem der for et kick ud af at aftale frække møder, uden så at møde op.

Jeg kender godt svaret, for du har lige givet mig det. Skriv og ring, være åben og ærlig også om usikkerhed. Og så hjælper det naturligvis nok med genbesøg.

Alt i alt: masser af øvelse og den del er jo ganske rar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoddessIllias skrev, for 4 timer siden:

Super, mange tak for informationen. Jeg tænkte, at man måske undgik at beskrive alt for meget i beskeden, så man kan benægte hvis det af den ene eller anden grund skulle komme frem en dag. :)

Slet lortet efter 30 dage, så sker der jo ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...