Hop til indhold

engelsk sprog

Featured Replies

Skrevet

Hej det kan godt være det. Lyder mærkeligt men hvad gør i andre når i finder en smuk pige i gerne vil besøge men ikke kan andet en 10 ord engelsk

ved godt man kan godt besøge en dansk pige 

Skrevet

Google translate 

Skrevet

Man kan forklare meget med tegnsprog.

Jeg er sikker på at hun nok skal forstå hvad du mener ;)

Skrevet
lille_peter skrev, for 31 minutter siden:

Man kan forklare meget med tegnsprog.

Jeg er sikker på at hun nok skal forstå hvad du mener ;)

Ja det er ikke til at misforstå, når man står med en ordentlig bankende stivert.

Skrevet
snoopy007 skrev, for 47 minutter siden:

Find en der heller ikke taler engelsk 

Og hvad så, når hun heller ikke taler dansk?

Personligt har jeg rimelig gode erfaringer med Google Translate, hvor man både kan tale og skrive for at få en oversættelse - jeg kan ellers flere sprog i forvejen, men de mere eksotiske sprog: arabisk, russisk, kinesisk, thailandsk mv. kan det knibe med ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

Og hvad så, når hun heller ikke taler dansk?

Personligt har jeg rimelig gode erfaringer med Google Translate, hvor man både kan tale og skrive for at få en oversættelse - jeg kan ellers flere sprog i forvejen, men de mere eksotiske sprog: arabisk, russisk, kinesisk, thailandsk mv. kan det knibe med ;-)

Et lille råd der er godt at vide når man er sammen med en arabisk pige og man vil kalde hende for skat så bør man sige “habibti” det er noget man siger til piger på arabisk så bliver de sgu lidt overrasket, men også glade har jeg erfaret ;)

Skrevet
ikastfyr skrev, for 1 time siden:

men ikke kan andet en 10 ord engelsk

Kommer an på hvad du skal med besøget (kort/lang tid, sex, GFE etc), om du/hun kan andre sprog: men translate eller forberede et par sætninger, hvis noget er vigtigt at sige (behov, jeg er genert etc). Ellers find en anden, hvis mgl kommunikation forringer oplevelsen. Prøv og opdag dén GP og hvordan det er. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.