Hop til indhold
ikastfyr

engelsk sprog

Recommended Posts

Hej det kan godt være det. Lyder mærkeligt men hvad gør i andre når i finder en smuk pige i gerne vil besøge men ikke kan andet en 10 ord engelsk

ved godt man kan godt besøge en dansk pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 31 minutter siden:

Man kan forklare meget med tegnsprog.

Jeg er sikker på at hun nok skal forstå hvad du mener ;)

Ja det er ikke til at misforstå, når man står med en ordentlig bankende stivert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
snoopy007 skrev, for 47 minutter siden:

Find en der heller ikke taler engelsk 

Og hvad så, når hun heller ikke taler dansk?

Personligt har jeg rimelig gode erfaringer med Google Translate, hvor man både kan tale og skrive for at få en oversættelse - jeg kan ellers flere sprog i forvejen, men de mere eksotiske sprog: arabisk, russisk, kinesisk, thailandsk mv. kan det knibe med ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

Og hvad så, når hun heller ikke taler dansk?

Personligt har jeg rimelig gode erfaringer med Google Translate, hvor man både kan tale og skrive for at få en oversættelse - jeg kan ellers flere sprog i forvejen, men de mere eksotiske sprog: arabisk, russisk, kinesisk, thailandsk mv. kan det knibe med ;-)

Et lille råd der er godt at vide når man er sammen med en arabisk pige og man vil kalde hende for skat så bør man sige “habibti” det er noget man siger til piger på arabisk så bliver de sgu lidt overrasket, men også glade har jeg erfaret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ikastfyr skrev, for 1 time siden:

men ikke kan andet en 10 ord engelsk

Kommer an på hvad du skal med besøget (kort/lang tid, sex, GFE etc), om du/hun kan andre sprog: men translate eller forberede et par sætninger, hvis noget er vigtigt at sige (behov, jeg er genert etc). Ellers find en anden, hvis mgl kommunikation forringer oplevelsen. Prøv og opdag dén GP og hvordan det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...