ikastfyr 0 Skrevet 11. November, 2021 Hej det kan godt være det. Lyder mærkeligt men hvad gør i andre når i finder en smuk pige i gerne vil besøge men ikke kan andet en 10 ord engelsk ved godt man kan godt besøge en dansk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 41 Skrevet 11. November, 2021 Find en der heller ikke taler engelsk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bødlen 698 Skrevet 11. November, 2021 Google translate 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 1389 Skrevet 11. November, 2021 Man kan forklare meget med tegnsprog. Jeg er sikker på at hun nok skal forstå hvad du mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 388 Skrevet 11. November, 2021 lille_peter skrev, for 31 minutter siden: Man kan forklare meget med tegnsprog. Jeg er sikker på at hun nok skal forstå hvad du mener Ja det er ikke til at misforstå, når man står med en ordentlig bankende stivert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12825 Skrevet 11. November, 2021 snoopy007 skrev, for 47 minutter siden: Find en der heller ikke taler engelsk Og hvad så, når hun heller ikke taler dansk? Personligt har jeg rimelig gode erfaringer med Google Translate, hvor man både kan tale og skrive for at få en oversættelse - jeg kan ellers flere sprog i forvejen, men de mere eksotiske sprog: arabisk, russisk, kinesisk, thailandsk mv. kan det knibe med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden: Og hvad så, når hun heller ikke taler dansk? Personligt har jeg rimelig gode erfaringer med Google Translate, hvor man både kan tale og skrive for at få en oversættelse - jeg kan ellers flere sprog i forvejen, men de mere eksotiske sprog: arabisk, russisk, kinesisk, thailandsk mv. kan det knibe med Et lille råd der er godt at vide når man er sammen med en arabisk pige og man vil kalde hende for skat så bør man sige “habibti” det er noget man siger til piger på arabisk så bliver de sgu lidt overrasket, men også glade har jeg erfaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 419 Skrevet 11. November, 2021 ikastfyr skrev, for 1 time siden: men ikke kan andet en 10 ord engelsk Kommer an på hvad du skal med besøget (kort/lang tid, sex, GFE etc), om du/hun kan andre sprog: men translate eller forberede et par sætninger, hvis noget er vigtigt at sige (behov, jeg er genert etc). Ellers find en anden, hvis mgl kommunikation forringer oplevelsen. Prøv og opdag dén GP og hvordan det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg