Hop til indhold
Dennis Nord

Fræk Århus tøs søger fræk fyr

Recommended Posts

Hun er så fake, som forventet :D

"Det lyder helt perfekt
Undskyld at jeg ikke har været hurtig til at svare dig, det er arbejdet der har taget min tid så når jeg har været hjemme har jeg ikke været meget på min computer.
Vil du ikke skrive til mig på sexfinder så vi lettere kan komme til at aftale noget sammen? Jeg bruger min telefon til at skrive der så du får bare lige min profil https://sexfinder18.com/#/public/CII806q6lL0kwSp
Tog lige et billede efter et lækkert bad hvor jeg lige gjorde mig helt glat.. Havde været dejligt lige at have en med "

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klasse... det er præcis samme tekst, jeg fik smidt i hovedet.... dog lå hun på en sofa og ville ønske, at hun havde selskab... har heldigvis ikke betalt noget til den skodside - da man får nogle gratis "mønter" for at oprette sig - men de får jo hurtigt ben at på på.... tjah - god gammedaws købefisse direkte fra AL m.v. er mere til at forholde sig til !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...