BeerLover 86 Skrevet 10. November, 2021 Halløj godtfolk. Nu er jeg godt nok, ikke så meget inde i det der teknologiske udvikling.. men hvilke apps bruger man nu om dage for at finde en bolleven m.m, som reelt fungerer/virker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 10. November, 2021 BeerLover skrev, for 23 minutter siden: Halløj godtfolk. Nu er jeg godt nok, ikke så meget inde i det der teknologiske udvikling.. men hvilke apps bruger man nu om dage for at finde en bolleven m.m, som reelt fungerer/virker? Kan fortælle dig at den App der hedder Hook Up er ren svindel. Du får ikke lettet trykket kun din pengepung. Det er chat robotter som du skriver med. Man kan ved at logge ind tjene 10 Mønter gratis om dagen. Man kan også købe mønter i dyre domme.. Har prøvet at logge ind hver dag i 50 dage og derved have 500 Mønter. Når man så skriver med en derinde koster det 40 Mønter pr besked. De 500 Mønter jeg havde røg hurtigt fordi der kommer alle mulige tidsudtrækkende spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. November, 2021 BeerLover skrev, for 2 timer siden: . men hvilke apps bruger man nu om dage for at finde en bolleven m.m, som reelt fungerer/virker? Tinder. Hvis du er til mænd: Grindr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. T 77 Skrevet 10. November, 2021 BeerLover skrev, for 3 timer siden: Halløj godtfolk. Nu er jeg godt nok, ikke så meget inde i det der teknologiske udvikling.. men hvilke apps bruger man nu om dage for at finde en bolleven m.m, som reelt fungerer/virker? Lidt som @Advarsel skriver. Gå efter de mest kendte apps. Der er der flest aktive brugere. Men som med alt andet online dating, og særligt med apps hvor man skal swipe, så har du absolut bedst succes med et super godt billede. Helst flere. Skriv også en fængende profiltekst. Gerne krydret med lidt spas. Du skal dog ikke forvente at matche med nogen pga teksten. Den kommer først i spil når i er matchet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 10. November, 2021 tja nogen knepper alle uanset app andre knepper hvem som helst det er et spørgsmål om interesse flueknepperi er højt i kurs, ps jeg knepper ingen m/k Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BeerLover 86 Skrevet 11. November, 2021 Advarsel skrev, den 10.11.2021 at 19:55: Tinder. Hvis du er til mænd: Grindr. Så har jeg været på tinder, og efter 6 timer har jeg modtaget 10 likes, men kan ikke se dem uden at skulle betale noget over 200kr, og tvivler ret stærkt på at det er reelle likes og blot er "lokkemad", for jeg er ikke nogen lækkermås og er en helt almindelig gennemsnitligt singlefar med en lille mini far dunk på...og da jeg så endelig gik igang med "Swipe", er der også et maks antal pr. døgn for likes... finder allerede app'en belastende og irriterende desværre.. Håbede bare der var nogle alternativer eller nyere moderne app's eller hjemmesider de ikke kræver vanvittigt mange penge for en vare man ikke kan se eller afprøve først. Men uanset, så skal du have en tak for indlægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. November, 2021 (edited) BeerLover skrev, for 11 minutter siden: tvivler ret stærkt på at det er reelle likes Der er ikke noget fusk med tinder. Tjek selv op på nettet, hvis du ikke tror mig. Altså lige bortset fra at der ligesom alle andre steder er en del fuskere, der opretter falske profiler for at lokke en til et eller andet (oftest dumme betalingssider). De fleste er lette at spotte og man kan anmelde dem. BeerLover skrev, for 11 minutter siden: kan ikke se dem uden at skulle betale noget over 200kr 1. Prisen afhænger af, hvor du køber. Apples app Store er dyrest, dernæst kommer Google Play store, men billigst er det at logge på tinder via en browser på en computer. Fidusen er at via app'en skal Tinder betale en afgift til platformsejeren (tjek evt den sag Epic Games kører mod Apple og Google). 2. Du får dem at se, hvis du matcher dem. Jeg har et abo på min ene profil (jeg har 2) hvor jeg kan se alle likes (+100). Mange af dem, der har liket mig er jeg ikke selv interesseret i. Et fåtal er fra et andet kontinent (visum-jægere), og indimellem er der en åbenlys fusker. På min anden profil, som er helt anonym, og som jeg ikke har købt abo på, har jeg scoret to attraktive bollevenner. Redigeret 11. November, 2021 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 12. November, 2021 BeerLover skrev, for 13 timer siden: kan ikke se dem uden at skulle betale noget over 200kr, og tvivler ret stærkt på at det er reelle likes og blot er "lokkemad", for jeg er ikke nogen lækkermås og er en helt almindelig BeerLover skrev, for 13 timer siden: åbede bare der var nogle alternativer eller nyere moderne app's eller hjemmesider de ikke kræver vanvittigt man Ej, da, er kneppe-knalde-ægteskabs-sider en delvis fiktiv pengemaskine, blot fordi der findes 2,726391 mio liderlige mænd i verden? (Læs: vel verdens største ‘marked’ efter vand/mad og måske, måske bolig). Jeg. Er. Chokeret. Kan godt forstå det vil være rart at kunne SE likes/emner/tissekoner INDEN man betaler. Altså ligesom på….nåh nej, det kan man ikke andre steder. Jo ude i virkeligheden som diskotek, kroen, vaskeriet, danseklubben. Ikke på klubber i Tyskland fx. Faktisk små frækt et firma vil tjene penge uden garanti og man ikke som minium får lov at sutte-smage-prøve først. Det ku’ de sgu da godt. 3 frie knald inden man beslutter sig. En slags prøveabonnement ligesom TV2play og Netflix. Hængerøve. Hundehoveder. Hvad koster en måned eller et års abonnement? Er det realistisk at du kan finde 3 tissekoner på et år? Hvad skal du betale for 3 GP-tissekoner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg