Hop til indhold
lillekim

black candy

Recommended Posts

nogle som kan lave aftaler med kesa, for jeg har desværre ikke kunne får en aftale i hus skriver altid i god for lave en aftalt tidpunkt, hun svar enden aldrig eller altid for sent til det. opkald virker lige så dårligt hvad gør i andre som skriv alle de god anmelders af hende ?? for jeg kan ikke få noget i hus nu over 3 ugers forsøg 

https://annoncelight.dk/showad/319265

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillekim skrev, 1 time siden:

nogle som kan lave aftaler med kesa, for jeg har desværre ikke kunne får en aftale i hus skriver altid i god for lave en aftalt tidpunkt, hun svar enden aldrig eller altid for sent til det. opkald virker lige så dårligt hvad gør i andre som skriv alle de god anmelders af hende ?? for jeg kan ikke få noget i hus nu over 3 ugers forsøg 

https://annoncelight.dk/showad/319265

Hun er en travl dame. Hun kan være svær at få aftale med. Men hun er ventetiden værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2

Ventetiden kan man så snildt bruge på at starte en ny tråd om hende, hvilket vil reducere ventetiden :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Hun er en travl dame. Hun kan være svær at få aftale med. Men hun er ventetiden værd.

Ja enig. Hav lidt tålmodighed så får du svar. Hun har meget travlt og har desuden andet arbejde også …

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, for 4 timer siden:

Ja enig. Hav lidt tålmodighed så får du svar. Hun har meget travlt og har desuden andet arbejde også …

Det helt fair hun har travlt og ja til de priser, vil bare høre om det muligt at få lave en ordentlig aftale gider ikke køre forgæves da jeg har styk ud til hende i Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun overholder aftaler, men kan godt være lidt forsinket. Måske både travlhed og fordi hun ikke smider nogen ud lige på minuttet. Bedst at skrive samme dag, hvis aftalen er lavet tidligere, så du er sikker på hun husker det. Hun er blevet bedre til at skrive sine aftaler ned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 6 timer siden:

Hun overholder aftaler, men kan godt være lidt forsinket. Måske både travlhed og fordi hun ikke smider nogen ud lige på minuttet. Bedst at skrive samme dag, hvis aftalen er lavet tidligere, så du er sikker på hun husker det. Hun er blevet bedre til at skrive sine aftaler ned. 

ja okay fair nok jeg prøver noget mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...