lillekim 10 Skrevet 10. November, 2021 nogle som kan lave aftaler med kesa, for jeg har desværre ikke kunne får en aftale i hus skriver altid i god for lave en aftalt tidpunkt, hun svar enden aldrig eller altid for sent til det. opkald virker lige så dårligt hvad gør i andre som skriv alle de god anmelders af hende ?? for jeg kan ikke få noget i hus nu over 3 ugers forsøg https://annoncelight.dk/showad/319265 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 282 Skrevet 10. November, 2021 lillekim skrev, 1 time siden: nogle som kan lave aftaler med kesa, for jeg har desværre ikke kunne får en aftale i hus skriver altid i god for lave en aftalt tidpunkt, hun svar enden aldrig eller altid for sent til det. opkald virker lige så dårligt hvad gør i andre som skriv alle de god anmelders af hende ?? for jeg kan ikke få noget i hus nu over 3 ugers forsøg https://annoncelight.dk/showad/319265 Hun er en travl dame. Hun kan være svær at få aftale med. Men hun er ventetiden værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 10. November, 2021 Ventetiden kan man så snildt bruge på at starte en ny tråd om hende, hvilket vil reducere ventetiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 239 Skrevet 10. November, 2021 Zar skrev, 1 time siden: Hun er en travl dame. Hun kan være svær at få aftale med. Men hun er ventetiden værd. Ja enig. Hav lidt tålmodighed så får du svar. Hun har meget travlt og har desuden andet arbejde også … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 243 Skrevet 10. November, 2021 Kan man godt forstå til de priser.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillekim 10 Skrevet 10. November, 2021 TheJack skrev, for 4 timer siden: Ja enig. Hav lidt tålmodighed så får du svar. Hun har meget travlt og har desuden andet arbejde også … Det helt fair hun har travlt og ja til de priser, vil bare høre om det muligt at få lave en ordentlig aftale gider ikke køre forgæves da jeg har styk ud til hende i Randers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 52 Skrevet 11. November, 2021 Hun overholder aftaler, men kan godt være lidt forsinket. Måske både travlhed og fordi hun ikke smider nogen ud lige på minuttet. Bedst at skrive samme dag, hvis aftalen er lavet tidligere, så du er sikker på hun husker det. Hun er blevet bedre til at skrive sine aftaler ned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillekim 10 Skrevet 11. November, 2021 fila skrev, for 6 timer siden: Hun overholder aftaler, men kan godt være lidt forsinket. Måske både travlhed og fordi hun ikke smider nogen ud lige på minuttet. Bedst at skrive samme dag, hvis aftalen er lavet tidligere, så du er sikker på hun husker det. Hun er blevet bedre til at skrive sine aftaler ned. ja okay fair nok jeg prøver noget mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg