Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bad ikke om et billede først. Det skulle jeg måske have gjort. men jeg blev ikke skuffet, da jeg så hende, og jeg har reserveret en tid mere inden hun tager hjem til Norge, hvor hendes familie har bosat sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er en ægte koreaner? De er genetisk tæt beslægtede med Han folket i Nordkina. Men jo de laver en masse lækre dukkepiger, som jeg også godt kan lide. Øv at hun smutter så hurtigt, jeg når det ikke :|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 27 minutter siden:

Hvad er en ægte koreaner? De er genetisk tæt beslægtede med Han folket i Nordkina. Men jo de laver en masse lækre dukkepiger, som jeg også godt kan lide. Øv at hun smutter så hurtigt, jeg når det ikke :|

Jeg tænker født i Korea af koreanske forældre. 
Så et noget lavere kriterie end Amar'kaner, hvor der skal omkring 14 generationer til, før det tæller...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cucumber skrev, for 6 timer siden:

By the way, header teksten i hendes emails består af kinesiske tegn. 

Kør det gennem en maskinoversætter og se hvilket sprog. Japansk og koreansk bruger kinesiske tegn.

yrghh skrev, for 2 timer siden:

spørg mig ikke hvordan jeg ved det

Okay. Men så spørger jeg, hvorfor vi ikke skal spørge?

Er det ikke et temmelig vildt tilfælde, at en annonce der ligner flere tidligere for kinesiske piger også viser sig at dække over en asiat, der endda (tilsyneladende) har indlogeret sig på præcis samme sted som de tidligere kinesere, men altså bare ikke selv er kineser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Kør det gennem en maskinoversætter og se hvilket sprog. Japansk og koreansk bruger kinesiske tegn.

Okay. Men så spørger jeg, hvorfor vi ikke skal spørge?

Er det ikke et temmelig vildt tilfælde, at en annonce der ligner flere tidligere for kinesiske piger også viser sig at dække over en asiat, der endda (tilsyneladende) har indlogeret sig på præcis samme sted som de tidligere kinesere, men altså bare ikke selv er kineser?

Du er kendt på eroguide for at være ekstremt mistroisk overfor alle og et kort blik på din historik afslører at 99% af dine kommentarer handler om at nedgøre andre brugere og stille spørgsmålstegn ved pigerne.

Jeg har ikke set hendes mails, men jeg kender forskel på kinesiske, japanske og koreanske tegn, og jeg har lært hvordan de kinesiske tegn benyttes i henholdsvis koreansk og japansk. gennem min uddannelse (hvis du ved hvad sådan noget er)
Når jeg synes, du ikke skal spørge, er det fordi svaret vil komme ind på noget personligt omkring enten hendes eller min identitet, så jeg vil ikke kunne give et brugbart svar.

Hvorvidt hendes annonce minder om andres, skal jeg ikke være dommer overfor. Jeg har mødt hende og har konstateret
1. hun er uden tvivl koreansk
2. hun er uerfaren og er kommet til DK af egen fri vilje
3. hun er ganske ægte (og helt fantastisk)

Jeg synes, du skal holde lidt igen med dine kritiske kommentarer overfor alt og alle. Det er virkelig trættende at se på.
Hvad med at bidrage med noget fornuftigt, som andre kan få glæde af, i stedet for kun at kritisere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 11 minutter siden:

Du er kendt på eroguide for at være ekstremt mistroisk

Skal jeg ikke kunne sige om jeg er kendt for, men jeg er det ikke. Jeg tror du forveksler skepsis med mistro. Mistro er når man tror folk lyver. Skepsis er når man tror folk ikke har gjort sig umage. Og jeg reagerer meget på sjusk og overdrivelser.

yrghh skrev, for 13 minutter siden:

jeg kender forskel på kinesiske, japanske og koreanske tegn, og jeg har lært hvordan de kinesiske tegn benyttes i henholdsvis koreansk og japansk. gennem min uddannelse (hvis du ved hvad sådan noget er)

Hvorfor er du nedladende uden et godt argument endda? 

Hvis du virkelig har læst så meget af min historik så du kan udtale dig om 99% af mine indlæg, og du selv har en uddannelse, så burde du ikke være i tvivl om at jeg ved hvad uddannelse er ... Gå nu efter sagen, ikke personen. Det var faktisk en joke, jeg prøvede at lave med din formulering.

yrghh skrev, for 17 minutter siden:

2. hun er uerfaren og er kommet til DK af egen fri vilje
3. hun er ganske ægte (og helt fantastisk)

Ved at skrive disse to punkter insinuerer du, at jeg skulle mene noget andet. Det gør jeg ikke?

Drop din paranoia og læs hvad jeg faktisk skriver i stedet for at gætte på noget, der står mellem linjerne.

yrghh skrev, for 20 minutter siden:

Hvad med at bidrage med noget fornuftigt, s

Det gør jeg skam. Du har jo læst et repræsentativt udsnit af mine indlæg, så du burde vide at de mange er svar på efterlysninger.

Jeg spurgte dig bare, jokende, hvorfor vi ikke skulle spørge. Hvis du har "en uddannelse," burde du kunne påskønne sådan en lille metajoke. Men humor er ikke alle forundt.

Og så gentog jeg de påfaldende sammentræf, som er kilden til min skepsis (du ved, det der man lærer på en uddannelse, som ikke er det samme som "kritik af andre").

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Skal jeg ikke kunne sige om jeg er kendt for, men jeg er det ikke. Jeg tror du forveksler skepsis med mistro. Mistro er når man tror folk lyver. Skepsis er når man tror folk ikke har gjort sig umage. Og jeg reagerer meget på sjusk og overdrivelser.

Hvorfor er du nedladende uden et godt argument endda? 

Hvis du virkelig har læst så meget af min historik så du kan udtale dig om 99% af mine indlæg, og du selv har en uddannelse, så burde du ikke være i tvivl om at jeg ved hvad uddannelse er ... Gå nu efter sagen, ikke personen. Det var faktisk en joke, jeg prøvede at lave med din formulering.

Ved at skrive disse to punkter insinuerer du, at jeg skulle mene noget andet. Det gør jeg ikke?

Drop din paranoia og læs hvad jeg faktisk skriver i stedet for at gætte på noget, der står mellem linjerne.

Det gør jeg skam. Du har jo læst et repræsentativt udsnit af mine indlæg, så du burde vide at de mange er svar på efterlysninger.

Jeg spurgte dig bare, jokende, hvorfor vi ikke skulle spørge. Hvis du har "en uddannelse," burde du kunne påskønne sådan en lille metajoke. Men humor er ikke alle forundt.

Og så gentog jeg de påfaldende sammentræf, som er kilden til min skepsis (du ved, det der man lærer på en uddannelse, som ikke er det samme som "kritik af andre").

interessant. Du kører samme argumentationsteknik overfor mig, som jeg har set dig bruge tidligere overfor andre brugere og endda overfor piger som har modet til at besvare dine personangreb.
Jeg har en ekskone, som er bedre til det det end dig, så jeg kender proceduren med at glemme eller udelade egne tidligere kommentarer for at styrke egen troværdighed.
Hvis det virkelig var ment som en joke, så skal du nok ikke stille op som komiker, for du er virkelig dårlig til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ilikeasian skrev, for 19 minutter siden:

Tilbage på sporet gutter og ikke alt det ævl. 

Jeg har en booking i morgen til pigen. ;)

Sådan!! Det bliver du glad for!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@yrghh Tak for anmeldelsen.
Jeg har endnu til gode at være sammen med med Koreaner, Kineser, Filippiner...  Okay nok nemmere at sige at jeg af asiater kun har prøvet thai og en fra Burma.
Men uanset hendes om hendes nationalitet er ægte eller ej, så ser hun lækker ud og jeg gad bestemt godt at have kunnet nået en aftale med hende.
Og lige en advarsel, pas på med alt det ævl. :mrgreen::lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i tirsdag aften. 
Jeg er glad for, at andre har fået en god oplevelse.
Beskrivelserne passer skam godt nok, men for mig var det tæt på noget af det meste uengagerede og ligegyldige gang sex, jeg nogensinde har fået - men så kan vi kalde det amatør, og så er alt jo godt :-)
Men fint at andre har fået gode oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 11.11.2021 at 22:41:

interessant. Du kører samme argumentationsteknik overfor mig, som jeg har set dig bruge tidligere overfor andre brugere og endda overfor piger som har modet til at besvare dine personangreb.
Jeg har en ekskone, som er bedre til det det end dig, så jeg kender proceduren med at glemme eller udelade egne tidligere kommentarer for at styrke egen troværdighed.
Hvis det virkelig var ment som en joke, så skal du nok ikke stille op som komiker, for du er virkelig dårlig til det.

Advarsel må have en eller anden ide om, at det er mindre fint at være kineser end japaner eller koreaner, siden han altid er på lur efter kinesere der udgiver sig for at være af de finere folkeslag. Han synes ikke at vide, at der er millioner af ludfattige japanere. For slet ikke at tale om utroligt mange millioner af fattige syd og nordkoreanere. De er ikke high tech millionærer alle sammen, og muligheden for at de sælger sex verden rundt er i den grad til stede. Koreanernes skriftsprog Hangul er iøvrigt et gammelt forkastet kinesisk skriftsprog. Alle asiatere jeg har mødt siger, at koreansk er betydeligt nemmere at lære end kinesisk og japansk.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Asiat står også helt uden kryds på min bucket list så jeg tog afsted med det relativt høje beløb hun forlanger. 

sød ung og meget uerfaren pige. Ok smuk men så heller ikke mere end det. Godkendt krop men slet ikke i eliten. De meget omtalte bryster perfekt størrelse omkring c vil jeg tro - og uden den mindste smule tvivl naturlige. Jeg tror trådstarter må besøge en pige med silikone ;) jeg vil endda sige at jeg har oplevet naturlige bryster af højere kaliber. Tag bare vores allesammens Jessica Serrano og flere af de ‘lettiske’ piger, Mercedes osv.

Jeg vil også stemme i med at man virkelig skal være til amatører for der er ikke det helt store engagement.

Men sød asiatisk pige og alt i alt en ok oplevelse. Men så er det kryds også sat i bucketlisten :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 12 timer siden:

Advarsel må have en eller anden ide om, at det er mindre fint at være kineser end japaner eller koreaner,

Nej, jeg konstaterer at sådan er det på markedet.  Jeg  synes selv det er inderligt ligegyldigt. Jeg gætter på at det skyldes Squid Game, at Korea kan overtage den rolle Japan plejer at have som mere eksklusivt/eftertragtelsesærdigt. ;)

yrghh skrev, den 11.11.2021 at 22:41:

dine personangreb

Hva? Jeg har sgu da ikke angrebet nogen personer. Det er dig, der går efter min person. Læs nu hvad jeg faktisk skriver.

I øvrigt er der nu kommet en copy cat på Annoncelight: En anden koreaner med samme højde, samme vægt, samme alder, samme pris, tilsvarende kort tekst og tilsvarende to tilfældige billeder med skjult ansigt. Og som også laver samme stavefejl i "enquirer":

https://annoncelight.dk/showad/331672

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
Advarsel skrev, for 49 minutter siden:

Nej, jeg konstaterer at sådan er det på markedet.  Jeg  synes selv det er inderligt ligegyldigt. Jeg gætter på at det skyldes Squid Game, at Korea kan overtage den rolle Japan plejer at have som mere eksklusivt/eftertragtelsesærdigt. ;)

Hva? Jeg har sgu da ikke angrebet nogen personer. Det er dig, der går efter min person. Læs nu hvad jeg faktisk skriver.

I øvrigt er der nu kommet en copy cat på Annoncelight: En anden koreaner med samme højde, samme vægt, samme alder, samme pris, tilsvarende kort tekst og tilsvarende to tilfældige billeder med skjult ansigt. Og som også laver samme stavefejl i "enquirer":

https://annoncelight.dk/showad/331672

Interesant. Men denne nye pige befinder sig et helt andet sted i København. Også ganske ung og helt uden erfaring siges det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

I øvrigt er der nu kommet en copy cat på Annoncelight: En anden koreaner med samme højde, samme vægt, samme alder, samme pris

Tak for tippet. Højde og vægt er godt nok ikke det samme. Adressen heller ikke, men du har ret i at alder og pris matcher Suzy's (og mange andre pigers). Jeg prøver at få en aftale med hende. 

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
yrghh skrev, 1 time siden:

Tak for tippet. Højde og vægt er godt nok ikke det samme. Adressen heller ikke, men du har ret i at alder og pris matcher Suzy's (og mange andre pigers). Jeg prøver at få en aftale med hende. 

Hun virker meget klar på besøg må jeg sige. Giv gerne et headsup når du har besøgt hende. Er hun lige så ung og urutineret som Suzy er jeg på!

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 26 minutter siden:

Hun virker meget klar på besøg må jeg sige. Giv gerne et headsup når du har besøgt hende. Er hun lige så ung og urutineret som Suzy er jeg på!

BUC

Jeg har en aftale med hende tirsdag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 1 minut siden:

Tog hun ikke hjem søndag? Syntes jeg bare jeg så nogle skrev?

Susy, som dette opslag handler om, har efter sigende sidste dag i dag.
Jisoo, som er den nye koreanske pige i byen, vender jeg lige tilbage til, når jeg har mødt hende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 26 minutter siden:

Susy, som dette opslag handler om, har efter sigende sidste dag i dag.
Jisoo, som er den nye koreanske pige i byen, vender jeg lige tilbage til, når jeg har mødt hende ;)

Ahhh sorry my bad 

Det lyder/ligner meget samme pige

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, 1 time siden:

Ahhh sorry my bad 

Det lyder/ligner meget samme pige

Jeg har knaldet Suzy…indtil videre kun kommunikeret med Josco

Min foreløbige vurdering er at setup er det samme…samme ydelser, pris, begge hotellejlighed etc.

Men jeg er ret sikker på at der er tale om forskellige piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...