Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er netop hjemvendt fra en dejlig hyrdetime hos Korean Girl aka Suzy.
Aftalen kom i stand over WhatsApp og foregik uden problemer.

Jeg dukkede op på aftalte tid og sted 10 minutter for tidligt, og blev med billeder og tekst guidet op til den lille hotellejlighed.
Suzy åbnede fuldt påklædt i hverdagstøj. Noget som for mig fuldender fantasien om en GFE mere end hvis hun havde været i lingeri og stiletter.

Suzy er ægte koreaner, fra Korea, med koreanske forældre og det hele. Hun har langt sort hår, smukke øjne og et sødt (typisk koreansk) ansigt.
Hendes bryster er velformede og faste (og større end hvad jeg kunne have i hånden, og hendes røv er ligeså fast og lækker.
Alderen på 21 passer meget godt, selv om hun sagtens kunne være yngre. Hun virker ikke til at have meget erfaring i faget, så hele seancen blev meget uskyldig og intim.
Jeg foreslog at hun skulle lægge nogle flere billeder på annoncen, så forhåbentligt kommer man til at se lidt mere af hende.

Hun var meget genert til at starte med. Der blev ikke udvekslet mange ord, men det var heller ikke nødvendigt. Hun lagde ud med et langt, blidt økoblow, hvor hun fik kælet for alle detaljerne. Derefter måtte jeg smage hende og vi rullede gradvist videre over i en 69. Så kom gummiet på, og vi tog en runde i forskellige stillinger, hvor hun tøede mere op og gav sig hen. Kyssende blev dybere og små støn afslørede at hun ikke var helt utilfreds.

Efter vi var kommet hele mit repertoire igennem bad jeg om CiM. Jeg lå på ryggen med hænderne om hendes hoved mens jeg kneppede hendes mund indtil hele ladningen blev skudt af og hun måtte løbe til vasken og spytte ud.

Herefter lå vi og kælede lidt mens de sidste minutter forsvandt. Hun var tøet nok op til at vi fik en god snak. Hendes engelsk er ret godt, men jeg tror hun mangler erfaring med konversation.
Jeg fik et hurtigt brusebad, tog tøj på, og kørte hjemad mens jeg tænkte på, om jeg mon for tid til at besøge hende igen.

Suzy er virkelig sød og oplevelsen var alle pengene værd - især hvis man specifikt er til unge, uskyldige, koreanske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, 1 time siden:

Jeg er netop hjemvendt fra en dejlig hyrdetime hos Korean Girl aka Suzy.
Aftalen kom i stand over WhatsApp og foregik uden problemer.

Jeg dukkede op på aftalte tid og sted 10 minutter for tidligt, og blev med billeder og tekst guidet op til den lille hotellejlighed.
Suzy åbnede fuldt påklædt i hverdagstøj. Noget som for mig fuldender fantasien om en GFE mere end hvis hun havde været i lingeri og stiletter.

Suzy er ægte koreaner, fra Korea, med koreanske forældre og det hele. Hun har langt sort hår, smukke øjne og et sødt (typisk koreansk) ansigt.
Hendes bryster er velformede og faste (og større end hvad jeg kunne have i hånden, og hendes røv er ligeså fast og lækker.
Alderen på 21 passer meget godt, selv om hun sagtens kunne være yngre. Hun virker ikke til at have meget erfaring i faget, så hele seancen blev meget uskyldig og intim.
Jeg foreslog at hun skulle lægge nogle flere billeder på annoncen, så forhåbentligt kommer man til at se lidt mere af hende.

Hun var meget genert til at starte med. Der blev ikke udvekslet mange ord, men det var heller ikke nødvendigt. Hun lagde ud med et langt, blidt økoblow, hvor hun fik kælet for alle detaljerne. Derefter måtte jeg smage hende og vi rullede gradvist videre over i en 69. Så kom gummiet på, og vi tog en runde i forskellige stillinger, hvor hun tøede mere op og gav sig hen. Kyssende blev dybere og små støn afslørede at hun ikke var helt utilfreds.

Efter vi var kommet hele mit repertoire igennem bad jeg om CiM. Jeg lå på ryggen med hænderne om hendes hoved mens jeg kneppede hendes mund indtil hele ladningen blev skudt af og hun måtte løbe til vasken og spytte ud.

Herefter lå vi og kælede lidt mens de sidste minutter forsvandt. Hun var tøet nok op til at vi fik en god snak. Hendes engelsk er ret godt, men jeg tror hun mangler erfaring med konversation.
Jeg fik et hurtigt brusebad, tog tøj på, og kørte hjemad mens jeg tænkte på, om jeg mon for tid til at besøge hende igen.

Suzy er virkelig sød og oplevelsen var alle pengene værd - især hvis man specifikt er til unge, uskyldige, koreanske piger.

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 2 minutter siden:

Hun ser fin ud. Sender selfie på whatapp. Er hun glatbarberet?

Hun er glat og naturligt velsmagende på den gode måde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 2 timer siden:

Hendes annonce er ret overskuelig ;)

Det må man sige, men spørgsmålet kommer næsten altid. Faktisk er det ikke helt skævt at spørge, fordi hun har også en profil, og i den står der sådan set en højere pris, nemlig 2500:

https://annoncelight.dk/profile/Sbea

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Mange tak! Jeg antager altid at denne form for profiler er falske, så dette er super brugbar information :)

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
amatør skrev, for 16 minutter siden:

Mange tak! Jeg antager altid at denne form for profiler er falske, så dette er super brugbar information :)

Lige præcis denne minder meget om en type annoncer der tidligere har været med skiftende unge kinesere (med en lidt ældre kinesisk "hjælper"). Modus operandi med lejlighedshotel på Amager er også den samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 53 minutter siden:

Tak for den fine beretning @yrghh

Er hendes lækker bryster ægte eller silikone? 

De er ægte og sidder helt fantastisk.
(Jeg kiggede faktisk efter ar men fandt intet)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

Det må man sige, men spørgsmålet kommer næsten altid. Faktisk er det ikke helt skævt at spørge, fordi hun har også en profil, og i den står der sådan set en højere pris, nemlig 2500:

https://annoncelight.dk/profile/Sbea

Det er hendes profil. 
Jeg har linket til hendes annonce.

Og ja, så er det mærkeligt at de ikke stemmer overens

Ahh. det blev rettet. 
Ja, hun har ikke nogen pimp til at hjælpe med annoncetekster, så hun skal nok lige lære systemet at kende :D

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 1 time siden:

Det er hendes profil. 
Jeg har linket til hendes annonce.

Ja, det forklarede jeg jo også, men inkonsistensen kan jo skabe tvivl. Det er før set at en GP annoncere med lidt forskellige priser for det samme i forskellige annoncer.

yrghh skrev, for 1 time siden:

Ja, hun har ikke nogen pimp til at hjælpe med annoncetekster

Hvordan kan du vide det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 timer siden:

De er ægte og sidder helt fantastisk.
(Jeg kiggede faktisk efter ar men fandt intet)

Men du kunne vel mærke om det var den ægte vare…? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

TS giver klart udtryk for at pigens bryster er den ægte vare. 
Har andre været forbi og tjekke:-)?

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har her til aften besøgt Suzy

Jeg kan bekræfte trådstarters oplevelse. Her har vi en meget ung amatør agtig pige fra Norge som er kommet hertil for første gang. Hun er meget nem at have med at gøre og meget dejlig, fantastiske ungpige bryster, stram fisse, kys, blow med cim, shower together og det hele leveret på en dejlig uskyldig måde.

Hun var som yrghh også skriver noget genert i starten, men hun tændte hurtigt op blev mere og mere rød i hovedet. Hun er glat og helt naturlig med lidt hvalpefedt

Jeg vil anbefale at besøge hende, der er noget uskyldigt over hende og hun virker meget ung

Del dette indlæg

Link til indlæg
JimmyOlsen skrev, for 10 timer siden:

Men du kunne vel mærke om det var den ægte vare…? ;) 

Ja. Men jeg tænkte at det alligevel var for godt til at være sandt, for de sad helt perfekt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Jeg stemmer i efter at have besøgt hende denne formiddag. Absolut skøn og ung pige uden erfaring. Havde første dag i branchen igår, så TS kan have været først kunde:-)

dejlig dejlig krop og ydelser. Eneste minus var at hun lige havde nydt en is-kaffe som sad lidt i ånden:-)

Smutter hjem på Søndag. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
HeresJohnny skrev, for 1 minut siden:

Hvor på Amager ca.? Amagerbro, Ørestad, Dragør?

Ørestad. Tæt på Fields.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det billede hun sender over WhatsApp, er det ægte? Der ligger også nogle flere billeder på hendes annoncelight profil, men jeg tvivler stærkt på at de er ægte, medmindre i kan bekræfte andet.

By the way, header teksten i hendes emails består af kinesiske tegn. Hvordan ved i at hun er koreaner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
Cucumber skrev, for 18 minutter siden:

Det billede hun sender over WhatsApp, er det ægte? Der ligger også nogle flere billeder på hendes annoncelight profil, men jeg tvivler stærkt på at de er ægte, medmindre i kan bekræfte andet.

By the way, header teksten i hendes emails består af kinesiske tegn. Hvordan ved i at hun er koreaner?

Jeg er faktisk selv i tvivl. Og billedet er væk efter man har åbnet. Er virkelig i tvivl om det er hende på billederne, faktisk tror jeg det ikke. Men der møder dig en meget smuk ung asiatisk pige, 19-20 år. Det lovet jeg dig:-)

Parkér under Fiels, så vader du bogstavligt talt lige ind til tøsen:-)

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cucumber skrev, for 3 timer siden:

Billederne er tvivlsomme. De kan sagtens være ægte, men de kan også være hugget et andet sted fra. Det ændrer ikke på at hun er virkelig sød og dejlig, og når man først har ansigtet mellem hendes bryster, så er man fucking ligeglad med om billedet er ægte.

Der er ingen tvivl om at hun er koreaner (spørg mig ikke hvordan jeg ved det), og ikke kineser, thai, vietnameser eller nogen anden asiatisk nationalitet.

Ved du i øvrigt hvad forskellen er på kinesiske og koreanske tegn, og er du klar over at man også af og til bruger kinesiske tegn på koreansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...