Hop til indhold
Nyder fisse

Mænd der hader kvinder

Recommended Posts

Hej

Sex er dejligt, sex er sundt og skal dyrkes alle dage rundt! 

Jeg elsker sex. Besøger gerne piger hver uge. Jeg syntes det er fedt GP hjælper mænd i Danmark. 

Men bliver sku ærligt talt harm, og pisse vred, når jeg hører fra nogle piger, omkring deres oplevelser med nogle mænd. Fordi de mænd af en eller anden grund føler sig hævet over pigerne. De er aggressive eller betaler ikke det aftalte eller forsvinder ikke når de bliver afvist. 

Hvad fanden sker der? 

Hvad fanden skal man gøre ved sådan nogen? 

Vi køber fisse, vi ejer den ikke! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver også rystet over de historier jeg hører. 

Men jeg er også forundret over holdningen “jeg har betalt så jeg har ret til hvad som helst”. Hvor er respekten for kvinderne, også selv om man har betalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Tjaah disse typer er jo alle steder indenfor alt -man kan vælge at blive "harm, og pisse vred" -det hjælper intet -de gør hvad det passer dem -så længe de får lov... -De skal politianmeldes hver gang -ellers forsætter de... desværre! Måske nogen er under tøflen derhjemme ved konen -også hævder de sig på nogen der er svagere end dem selv...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt have forståelse for at pigerne deler billeder og numre på de her røvhuller. Og at de samtidigt gerne vil have at nye kunder sender dem en selfie inden vi kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder fisse skrev, for 46 minutter siden:

Hej

Jeg elsker sex. Besøger gerne piger hver uge. Jeg syntes det er fedt GP hjælper mænd i Danmark. 

Men bliver sku ærligt talt harm, og pisse vred, når jeg hører fra nogle piger, omkring deres oplevelser med nogle mænd. Fordi de mænd af en eller anden grund føler sig hævet over pigerne. De er aggressive eller betaler ikke det aftalte eller forsvinder ikke når de bliver afvist. 

Hvad fanden sker der? 

Hvad er dit budskab egentligt med denne besked? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 1 time siden:

Jeg bliver også rystet over de historier jeg hører. 

Men jeg er også forundret over holdningen “jeg har betalt så jeg har ret til hvad som helst”. Hvor er respekten for kvinderne, også selv om man har betalt.

Den type holdning har jeg desværre mødt alt for tit.

Har tidligere været dørmand, og der møder man den type ret ofte.

Man møder dem også blandt hooligans og i gruppen Men in Black(som så også er primært hooligans)

De forstå simpelthen ikke at selvom man har betalt, så skal man opfører sig ordenligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, 1 time siden:

Budskab.. Overvejer om man kan komme det til livs på en eller anden måde. 

Talte med en pige om at hjælpe med med at starte en fagforening. Så de kunne få hjælp, hvis der var brug for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 time siden:

Højst sandsynlig at få visse mænd til at forstå, at de skal respektere den enkelte kvinde og de ikke ejer hende, blot fordi de køber sex. 

Dit spørgsmål er ret ignorant, ift. et meget let forståeligt budskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par af de piger jeg kender bedst har nævnt at der er mange "ikke så rare" kunder... - dem er der åbenbart mange af på nogle klinikker... Et par piger er rykket blot 20 km. Og så er problemet meget mindre.. Jeg ved ikke hvor kæden hopper af, men det er min erfaring at hvis man respekterer pigen og opfører sig ordentligt får man langt oftere en rigtig dejlig oplevelse.. Det handler jo om kemi, som vi mænd også er med til at etablere. Jeg har tilsyneladende et godt ry på et par klinikker.. I hvert fald får jeg nogle gange en helt fantastisk GFE - uden merpris.. Det indbefatter så nogle gange sex uden kondom. Det er over MIN grænse, men tilbuddet har jeg fået hos 4 piger siden sommer.. = en god snak om at de skal passe på sig selv (og os). Har engang fået gonoré på en fodboldbane - vi spillede ikke bold. Det var bare en sød - åbenbart erfaren - veninde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er generelt en holdning blandt en del mænd om at det er "sejt" at være en aggressiv nar. Bare se på den næste mandlige bilist, når der er bilkø eller han synes du kører for langsomt.

Det hedder giftig maskulinitet og det er både synd for narrehattene og folk omkring dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Ligesom alle andre herinde, nyder jeg og elsker hvert et besøg hos en glædespige. Jeg går altid ind med en stor respekt for den kvinde jeg skal besøge, og jeg kunne aldrig finde på ar overskride nogen som helst grænser, elle gøre noget hun ikke vil have. Nogle mænd er bare syge i hovedet og har ingen respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 36 minutter siden:

Højst sandsynlig at få visse mænd til at forstå, at de skal respektere den enkelte kvinde og de ikke ejer hende, blot fordi de køber sex. 

Dit spørgsmål er ret ignorant, ift. et meget let forståeligt budskab. 

jeg tænker at de fleste er enige med trådstarter og de der ikke er, alligevel ikke vil lade sig påvirker eller ytre sig her.

Tråden bliver således meget let en omgang rygklapperi hvor vi kan bekræfte hinanden i, at vi vel nok er nogle gode mænd der ikke misbruger kvinderne.  

Trådstarter har dog efterfølgende præciseret at et formål evt kan være at opfordre GP til at organisere sig, hvilket jo er en konstruktiv vinkel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er faktiskt mænd der har problemer med kvinder: hele skalaen fra at ikke kunne respektere kvinder op til at faktiskt hade kvinder.
Det er et samfundsproblem, som ikke er blevet mindre i vores digitale tid.

Det er et samfundsproblem, som selvfølgelig rammer kvinder som åbner for mulighed at nyde nøget samvær med dem mod betaling. Hvordan skal de på forhånd kunne vide hvad det er for en mand de lader in?

Der er ikke meget vi kan gøre ved det herinde, men det er aldrig fejl at snakke om det og fremfor alt; aldrig glemme at det er sådan det ser ud derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder fisse skrev, for 11 timer siden:

Hej

Hvad fanden sker der? 

Tak for du sætter fokus på dette.

Kan kun sige at mine aftaler, er super respektfuld og søde.

Og det giver lysten til at være glad når man er på vagt.

Men også dejligt at have når det så sker at der er nogen der mener at de lige skal vise at det køber de bestemmer.

Gid vi alle havde respekt for at vi er mennesker med følelser og tanker.

Håber vi en dag, kan få støtte af skat og fagforeninger til at anerkende vores job.

Vi alle fortjener varme ,sex og nærhed.

Vh caya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Caya6 skrev, for 10 timer siden:

Tak for du sætter fokus på dette.

Kan kun sige at mine aftaler, er super respektfuld og søde.

Og det giver lysten til at være glad når man er på vagt.

Men også dejligt at have når det så sker at der er nogen der mener at de lige skal vise at det køber de bestemmer.

Gid vi alle havde respekt for at vi er mennesker med følelser og tanker.

Håber vi en dag, kan få støtte af skat og fagforeninger til at anerkende vores job.

Vi alle fortjener varme ,sex og nærhed.

Vh caya

Det er jo ulige fra starten i det øjeblik en mand betaler for at få sex og har nogle forventninger om "varme, sex og nærhed" >indlevelse< det er jo i den grad skuespil -manden kommer med alt sit opsparet -og GP skal finde det frem endnu engang -hvor godt det lykkes viser dette forum jo tydeligt -og hvor svært det kan være... Det er en hård Verden vi lever i -desværre er det ikke alle der behandler andre med respekt og næstekærlighed -selv om de fortjener det;-) Og dermed kan de blive ofre for en kynisk person, der ikke skyder nogen midler for, at nå sit mål tilfredsstillelse -ved at krænke og ydmyge andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Caya6 skrev, for 11 timer siden:

Som kunde bestemmer man udelukkende om man vil modtage den service der er aftalt eller gå sin vej. Med mindre man har psykopatiske udfordringer, så kan jeg ikke forestille mig nogen som er uenige i det.

Udfordringerne i aftaler som disse er imidlertid at der er følelser i spil og så har logikken det jo med at ryge sig en tur.

Det jeg som kunde køber er i høj grad følelser (jeg køber et "mind blow" med seksuelle ydelser) og for at det skal virke skal der ydes et overbevisende skuespil. Jeg forestiller mig at det er svært ude mig den service uden at lægge noget af sig selv i det. Skuespil forventer jeg er en naturlig del i denne service, men godt skuespil kræver at du bruger dig selv og dine egne følelser. Her er vi begge sårbare. Her er vi begge i følelsernes vold. Her kan og vil det gå galt en gang imellem. Som oftest går det godt, nogle gange skaber det bare lidt ærgrelser og skuffede forventninger, men enkelte gange går det desværre galt.

Jeg er fuld af beundring for de modige mennesker der tør yde denne service. Tak fordi i gør det. Det betyder rigtig meget for mig. Hvis det er tale om kærlighed til noget fra min side, så er det min kærlighed til branchen og for en stund til den søde pige jeg møder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...