Hop til indhold

Recommended Posts

Var i Köpenhamn ett par dagar och kände lusten krypa på.

Bestämde mig för att pröva något nytt och for till alexa på vesterbro (Tröjborggade)

http://massageguide.dk/profile_gallery. ... leID=14790

Tre tjejer jobbar i lägenheten. En av de blonda såg också bra ut, men jag gillar brunetter så var glad att jag hade valt alexa.

Hennes riktiga ålder är 25, från Ungern, och hon är smal, mellanllång, med små bröst.

Mycket fin service med bra Bj (med kondom - frågade inte om utan), och sex i många ställningar. Hon hade en spegel vid sängen vilket gjorde det hela ännu bättre. Hon blev våt, men använde extra glidkräm.

Jag var för stor får anal, men annars står det på listan (många har kommenterat på storleken förut...)

Helt ok för en östeuropeisk tjej, och om man gillar smala tjejer är hon varmt rekommenderad! Inga kyssar vilket är helt ok med mig,

Hej hopp, färdigknullat för i afton.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keldtolstrup

Er der tale om billeder, der er 'ægte' eller i det mindste ligner godt, eller er billederne ren fantasi ift den kvinde, der åbner døren (med mere)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...