Hop til indhold

Sunshine.F,21

Featured Replies

Skrevet

Sunshine.F,21

nogle erfaringer med denne ?

ny profil . Meget online

Skrevet
Snowman skrev, for 26 minutter siden:

Sunshine.F,21

nogle erfaringer med denne ?

ny profil . Meget online

har du et link..?

Skrevet

Hun har været på Sugerdaters i et stykke tid . Om det er af lyst , eller for at kunne opretholde en vis livsstil , ved jeg ikke .

Hun er udtænkt , og meget mekanisk at være sammen med . Og generalt . med hendes opsætning og aktiviteten på hendes "arbejdssnap" , tyder det mere på en professionel sugerdater .

Så husk regnfrakken :-)

Skrevet
  • Author

Det virker som om at hotel delen er meget vigtig for hende  . Men så skal det vel også være udgiften værd:-)

Oplever at mange af pigerne har en suger snap .

Skrevet
  • Author

Er hun væk … Eller er jeg bare blevet blokeret ?

Skrevet
Snowman skrev, for 11 timer siden:

Er hun væk … Eller er jeg bare blevet blokeret ?

Ja - væk

• 4 months later...
Skrevet
  • Author

11:11_DESTINY_666

Så er hun tilbage. 

• 1 month later...
Skrevet

Har forsøgt . Men virker til at hun er udfordret i at holde styr på sine sikkert mange aftaler . Men hun svarer dag og nat

Synes at kunne genkende hende fra andre sites . Nogen som kan hjælpe her ?

Skrevet
Snowman skrev, den 19.3.2022 at 18:00:

11:11_DESTINY_666

Så er hun tilbage. 

Link?

Skrevet
Bambuss skrev, den 21.5.2022 at 17:59:

Hvad menes med “fejl” ?

Det er ik et indlæg du som sådan behøver tænke så meget over, bare spring over den 

Skrevet

Tænkte om det var noget ved hendes billeder . Eller om hun var til at møde andre steder end her ?

Skrevet
Bambuss skrev, den 26.5.2022 at 19:28:

Tænkte om det var noget ved hendes billeder . Eller om hun var til at møde andre steder end her ?

Han skriver FEJL fordi når man laver et indlæg man fortryder, så ka man ik slette indlægget men slette teksten og i stedet skrive noget andet.. så som fejl, ok!?

Skrevet

Tak .

Men vil egentlig bare gerne vide om det er lettere at få tid hos hende end her ?

Skrevet
Bambuss skrev, for 20 timer siden:

Tak .

Men vil egentlig bare gerne vide om det er lettere at få tid hos hende end her ?

Jeg forsøgte 15 gange inden det lykkedes at komme i gennem, tålmodighed er en dyd :)

Skrevet

Var det ventetiden værd :-)

Hvor mødte du hende . Hvad måtte du så betale ?

Skrevet
Bambuss skrev, for 9 timer siden:

Var det ventetiden værd :-)

Hvor mødte du hende . Hvad måtte du så betale ?

Helt sikkert ventetiden værd, og ivrigheden værd selvom det så dumt sd endnu ik har lavet noget sletteknap i indbakken..

Samlede hende op i en anden by end den hun angiver som bopælsby, tog hjem til mig og drak os fra forstanden. Hun smuttede i løbet af den tidlige morgen.

jeg slap med 5000

Skrevet

Fik du skrevet noget forkert til hende :-)

lyder godt . Jeg må prøve videre og se om hvad nummer jeg har i kø’en . Til hvad brugte I kondom ?

Synes 5 lyder i overkanten . Men hvis hun kører er vist antal dates , kan hun have en okey månedsløn. :-)

Skrevet
Bambuss skrev, den 31.5.2022 at 15:19:

Fik du skrevet noget forkert til hende :-)

lyder godt . Jeg må prøve videre og se om hvad nummer jeg har i kø’en . Til hvad brugte I kondom ?

Synes 5 lyder i overkanten . Men hvis hun kører er vist antal dates , kan hun have en okey månedsløn. :-)

Hahah nej dog ik, men der er fart over feltet og ka man ik følge med så er det bare ærgerligt.. 

Men den krop du jøsses.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.