Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har været på Sugerdaters i et stykke tid . Om det er af lyst , eller for at kunne opretholde en vis livsstil , ved jeg ikke .

Hun er udtænkt , og meget mekanisk at være sammen med . Og generalt . med hendes opsætning og aktiviteten på hendes "arbejdssnap" , tyder det mere på en professionel sugerdater .

Så husk regnfrakken :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker som om at hotel delen er meget vigtig for hende  . Men så skal det vel også være udgiften værd:-)

Oplever at mange af pigerne har en suger snap .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4
Snowman skrev, for 11 timer siden:

Er hun væk … Eller er jeg bare blevet blokeret ?

Ja - væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt . Men virker til at hun er udfordret i at holde styr på sine sikkert mange aftaler . Men hun svarer dag og nat

Synes at kunne genkende hende fra andre sites . Nogen som kan hjælpe her ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, den 21.5.2022 at 17:59:

Hvad menes med “fejl” ?

Det er ik et indlæg du som sådan behøver tænke så meget over, bare spring over den 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, den 26.5.2022 at 19:28:

Tænkte om det var noget ved hendes billeder . Eller om hun var til at møde andre steder end her ?

Han skriver FEJL fordi når man laver et indlæg man fortryder, så ka man ik slette indlægget men slette teksten og i stedet skrive noget andet.. så som fejl, ok!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 20 timer siden:

Tak .

Men vil egentlig bare gerne vide om det er lettere at få tid hos hende end her ?

Jeg forsøgte 15 gange inden det lykkedes at komme i gennem, tålmodighed er en dyd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 9 timer siden:

Var det ventetiden værd :-)

Hvor mødte du hende . Hvad måtte du så betale ?

Helt sikkert ventetiden værd, og ivrigheden værd selvom det så dumt sd endnu ik har lavet noget sletteknap i indbakken..

Samlede hende op i en anden by end den hun angiver som bopælsby, tog hjem til mig og drak os fra forstanden. Hun smuttede i løbet af den tidlige morgen.

jeg slap med 5000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du skrevet noget forkert til hende :-)

lyder godt . Jeg må prøve videre og se om hvad nummer jeg har i kø’en . Til hvad brugte I kondom ?

Synes 5 lyder i overkanten . Men hvis hun kører er vist antal dates , kan hun have en okey månedsløn. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, den 31.5.2022 at 15:19:

Fik du skrevet noget forkert til hende :-)

lyder godt . Jeg må prøve videre og se om hvad nummer jeg har i kø’en . Til hvad brugte I kondom ?

Synes 5 lyder i overkanten . Men hvis hun kører er vist antal dates , kan hun have en okey månedsløn. :-)

Hahah nej dog ik, men der er fart over feltet og ka man ik følge med så er det bare ærgerligt.. 

Men den krop du jøsses.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...