Hop til indhold
Brutus

Waterloo RIP

Recommended Posts

Tror tiden er løbet fra de fleste af den slags steder. 

De gange jeg har været på den slags steder er jeg ikke gået derfra imponeret. 

Dyre drinks og piger som er absurd dyre hvis de skal med ud og lave noget frækt. Det gir ingen mening at bruge penge der. 

Blot min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har heller aldrig været der, men generelt er priserne på stripklubber jo helt grotesk høje, og de fleste piger er ikke engang specielt lækre. Jeg tror, der kunne være et marked, men med langt lavere priser. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med @tugwell og @Emptyman. Har kun været på Waterloo-lignende klubber få gange, og den eneste fordel, som den slags klubber har, er at pigerne selv kommer hen og indleder samtalen med gæsten og i øvrigt er gode til at smalltalke. En fordel for især dem, som enten er kommet til stedet alene eller er lidt genert anlagt og ikke rigtigt ved, hvordan man skal komme i snak med piger, man ikke kender.

Det er mit indtryk, at steder som Waterloo tidligere havde en vis mængde forretningsfolk, hvor man ikke sjældent så, at leverandører tog deres kunde(r) med på stripbaren. Mon ikke den praksis også er blevet lagt i graven i mange tilfælde? Selvom nogen få nok stadig praktiserer det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kedelige generte bornerte nærrige jeg har aldrig været på stripbar, men jeg har været tæt på i en brandert (og ligeså høj på overfortyndet kokain som dørmanden) i Istedgade (Kbh), der var ærlig, da jeg spurgte, om der var nogle lækre madammer imellem!

Ifølge ham var der kun thailændere med for lange brystvorter og voldsomme strækmærker efter fødsler!

Stak ham 50-100 kr og takkede for ærligheden, så vidt jeg husker, og drak i stedet øl med en hjemløs, som passede på mig resten af natten. (Der er et par riddere i gaden) :)

Vil gerne se striptease, før #me2 også får ødelagt dét!

Det eneste strip, jeg husker at have, set var på Sexmessen i Kbh for tyve år siden og i filmen Striptease (hvor Demi så bedre ud end nogensinde) :)

(Jeg tager ikke længere stoffer. Eller det er i hvert fald sjældent) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg boede i Abel Cathrinesgade på Vesterbro for mange år siden var Waterloo det sikre sted når månedslønnen var tikket ind. Men priserne blev for høje og pigerne for nærgående og så gad jeg ikke komme der mere. 
men det er en institution i det københavnske natteliv der lukker der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...