Hop til indhold

Thaimassage og "ekstra" ydelser.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har enormt svært ved at finde ud af hvilke massagebutikker der tilbyder hvad.

På den ene side vil jeg gerne vide hvilke steder der tilbyder reel og god massage, og på den

anden side vil det være fedt at vide hvor man kan få lidt "ekstra"(uden det store fokus på massagen).

Men hvordan i alverden finder jeg ud af det? Hvis de ikke tilbyder noget "ekstra" så kan de jo (forståeligt nok) blive lidt fornærmede. :)

Skrevet

Jeg har enormt svært ved at finde ud af hvilke massagebutikker der tilbyder hvad.

På den ene side vil jeg gerne vide hvilke steder der tilbyder reel og god massage, og på den

anden side vil det være fedt at vide hvor man kan få lidt "ekstra"(uden det store fokus på massagen).

Men hvordan i alverden finder jeg ud af det? Hvis de ikke tilbyder noget "ekstra" så kan de jo (forståeligt nok) blive lidt fornærmede. :)

1. steder med døgnåbent tilbyder som regel også det frække eller især kun det frække

2. steder med piger i alm. tøj eller sexet tøj tilbyder som hovedregel ekstra (personlig synes jeg uniformer er mere kinky)

3. steder der tydeligt gør opmærksom på: non erotic massage, tilbyder som hovedregel ikke sex og du behøver nok ikke spørge. Disse steder nøjes desuden ofte med at annoncere lokalt.

4. steder der annoncerer i ekstrabladet og andre massage/sexsites tilbyder som hovedregel også div. ekstra ydelser

5. steder med lysende neonskilt i vinduet med "massage" og/eller "open" evt. suppleret med et rødt hjerte tilbyder som regel også det frække

6. steder med en madras til at ligge på gulvet eller en seng tilbyder som regel også det frække

7. steder med spabad tilbyder som regel også det frække medmindre de tydeligt gør opmærksom på at de ikke gør.

Go fornøjelse - men mit bedste råd er at hvis du vil afslutte med sex - så overtal pigen til fra starten af at være nøgen - giver ligesom lidt mere på opleveren og B2B behøver ikke bare være af din ryg.

Skrevet

Fantastisk! :D

Det var lige det jeg havde brug for at vide :P

Skrevet

"De 10 budd om @Thaimassage i Danmark"

http://thailandidanmark.blogspot.dk/2013/02/de-10-bud-om-thai-massage.html

Sexkøberens 10 bud

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013/02/sex-kberens-10-bud.html

Hvis kvinder som lever af seksuel service mod betaling, bliver fornæmede over velmente forespørgsler, har det et problem. Men erfaringen er, at de generelt tager specielle ønsker med et smil, uanset om de kan hjælpe med din "isme" eller ej.

Jeg tror desuden mange specielt danske prostituerede reagerer mod noget du gør, som du ikke har spurgt om på forhånd. Og det er der vel ikke noget at sige til. ;)

Skrevet

Bliver kvinder også tilbudt "ekstra" ydelser?

Skrevet

Jeg kan godt forstå Ironmans spørgsmål – for helt indlysende er det altså ikke. Jeg kom faktisk noget skidt fra start udi thai-området. Jeg havde læst lidt med på anmeldelserne her på EG, og på det tidspunkt var der særligt mange gode anmeldelser omkring Lyngby Thai. Det blev omtalt af flere, som ”det sikre sted.” Et studie af hjemmesiden afslørede ikke meget, men der så rent og ordentligt ud. Jeg magter ikke rigtigt at komme uanmeldt med risikoen for at skulle gå igen, så jeg ringede og bestilte tid. Jeg ville nu gerne sikre mig, at det gik nogenlunde i den rigtige retning under et besøg, så jeg fortalte i telefonen, at jeg gerne ville have et hj eller et bj, som ekstra. Det var dog helt tydeligt en meget skidt ide. Stemmen i telefonen, der talte thai-engelsk, blev pludselig meget skinger og jeg fik i meget bestemte vendinger fortalt, at her kunne man altså kun få terapeutisk massage. Der blev ikke helt brugt det ord, men ingen ekstra ydelser, var helt klart!

Jeg tjekkede så links og anmeldelser igen, og den var altså god nok - selvfølgelig. Så mange samstemmende personer kunne da ikke tage fejl. Jeg noterede mig blot, at det åbenbart ikke var noget, som man talte om i telefonen. Om det er korrekt, ved jeg faktisk ikke. Jeg har ikke siden forsøgt mig med at tale om ekstra i telefonen.

Jeg ankom til den aftalte tid. Præsenterede mig og henviste til, at jeg havde ringet og bestilt tid. Den ældste af en 3-4 kvinder i en sofa, som jeg antog var ejeren, bekræftede. Hun talte til pigerne på thai, og jeg måtte smile lidt af mit manglende held, da den mindst kønne af dem rejste sig. Måske kunne jeg have spurgt på en af de andre, men det var måske også her, at jeg indså, at charmen for mig nok ligger i at opleve, hvad det tilfældige gemmer. Udgangspunktet er for mig massagen. Den kan som massage være både fantastisk og rimelig skidt, men helt ringe kan det nu aldrig blive at slappe af under berøring af bløde kvindehænder, og det ekstra er for mig netop det ekstra, men som helst skal være der. Ellers kunne jeg blot tage en tur i fitness klubben.

Det viste sig, at hun ikke kunne meget engelsk, men vi behøvede jo heller ikke føre lange samtaler, tænkte jeg. Hun fik et elle andet rimeligt beløb for en gang massage (husker ikke kronerne), og mens hun gik ud til ”kassen” med dem, fik jeg mig anbragt uden tøj på briksen. Tilbage gik hun i gang med massagen, som var rigtig god. Det var første gang, og med anmeldelserne fra EG in mente, så var jeg meget opmærksom på hendes strøg og bevægelser. Jeg var dog tæt på at grine. For vel kunne jeg mærke hendes krop tæt på min, men greb jeg fat for at stryge hende op af lårene, når hun lænede sig ind over mig, så flyttede hun sig. Og vel kunne jeg mærke meget små berøringer af de ædlere dele. Men kunne det virkelig passe, at der skulle så lidt til for at begejstre på EG? Umuligt. Nå, jeg måtte vente og se. Jeg blev vendt og flagstangens begejstring var der alligevel. Lidt efter undskyldte hun sig et øjeblik og gik ud. Jeg kunne høre en masse thai snak. Hun kom ind igen. Fortsatte, men kørte uden om den nu ikke eksisterende begejstring. Jeg forsøgte mig med at spørge til et hj? ”Possible?” Men hun lod som om, hun slet ikke forstod, hvad jeg sagde og sluttede af med en skøn hovedbundsmassage, sagde finish og tilbød at tørre mig af, hvad jeg sagde pænt tak til. Altså ingen tilbud om ekstra.. Jeg kunne godt lide at vide, hvad de havde talt om derude..

Mit første thaibesøg for snart et par år siden førte altså på ingen måde til noget som helst ekstra, men de rosende ord, gode anmeldelser og omtaler af mængden af muligheder på EG, kunne kun falde tilbage på mig selv. Jeg besluttede mig, som nævnt for, at fejlen måtte og kun kunne ligge i, at jeg ved den telefoniske bestilling havde spurgt til muligheden for ekstra. Korrektheden af den antagelse skulle selvfølgelig testes. Ved et nyt forsøg. Fremover ville jeg dog holde mig helt og holdent til kun at tale konkrete ønsker med massøren personligt. Det har jeg holdt mit til siden, og jeg har endnu ikke siden oplevet, at massage og ekstra ikke skulle høre sammen - men jeg har dog holdt mig til steder, som andre behjælpsomt har anmeldt.

Jeg synes, at det er en oplevelse hver gang. Et hj er absolut ikke et hj. Oplægget til det forskelligt, pirringen og teknikkerne forskellige, nogle af massører tilbyder sig selv som visuelle pirringer uden tøj, nogle gange er fokus på bagindgangen, nogle gange vil de gerne drøfte ekstra til en start, mens andre ikke lægger op til det, men venter med tilbuddet til senere. Enkelte er super kærlige og optræder helt gf agtigt, andre aner ikke hvad de forskellige massageformer indeholder. For ikke så længe siden spurgte jeg til tantra og fik en behagelig blid massage, der åbenbart skulle være gensidig, for hun spurgte, om jeg ikke havde lyst til at give hende en tur. Hun ville dog beholde trusserne på, eller gjorde det i hvert fald, og da hun ikke forsøgte med tilbud om ekstra for at tage dem af, så lod jeg dem være. Det passer bedst i min tilgang om at se, hvad der sker. Hun lagde sig tæt op af mig, kyssede mit øre, og hviskede om det her var tantra? Det var vist ikke bare i nærheden, men det var så hendes fortolkning. Og ærligt talt charmerende. Mit seneste besøg ligger tilbage i juni. Massagen var super og hj godt, men hun var så praktisk, at jeg havde svært ved ikke at grine. Tyggegummiet kom aldrig ud, og da hun kom tilbage efter at have været ude med pengene, var bemærkningen ”så kører vi!” På svensk.

Jeg har endnu ikke følt mig snydt, og jeg har valgt blot at glæde mig over forskelligheden, at lade tilfældigheden råde. Og det er rigtigt sjældent, at der ikke er et eller andet, der kan kalde på et smil. Med en omskrivning af Forrest Gumps ord – ”Thai is like a box of chocolate. You never know what you gonna get.”

Skrevet

@TomTom

Fantastisk, intet mindre end fantastisk. Du har helt præcist beskrevet alt det sjove, overraskende, ophidsende, medrivende og kulturelt udfordrende ved thai verdenen, som gør den til en fantastisk oplevelse - næsten ved hvert besøg.

Skriv endeligt mere

Skrevet

Tak Århuselsker! Det er dejligt at høre, at der er andre, som deler og nyder oplevelsen. Jeg skal gerne bidrage løbende. Tror også, at det snart er tid til en ny oplevelse...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.