Hop til indhold
Guest Kinkyfaetter

Snydt af Sskov92 Sara Skov

Recommended Posts

Guest Kinkyfaetter

Jeg vil lave en anmeldelse om Sara Skov(Sskov92)

Er andre bleven snydt af hende også? 

Hun har snydt mig 2 gange på Snapchat for 2 x 800kr i alt 1600. Jeg skulle betale for at hun ville lave digital/online dominans og hver gang jeg overførte sagde hun at penge ikke var kommet og det kunne hun ikke gøre noget ved. Jeg har snakket med min bank som kan se at hun har fået penge begge gangen så hun lyver. Hun er ikke til at stole på og hun snyder folk. Vil råde andre til at holde sig væk. 

Redigeret af Kinkyfaetter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinkyfaetter skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil lave en anmeldelse om Sara Skov(Sskov92)

Er andre bleven snydt af hende også? 

Hun har snydt mig 2 gange på Snapchat for 2 x 800kr i alt 1600. Jeg skulle betale for at hun ville lave digital/online dominans og hver gang jeg overførte sagde hun at penge ikke var kommet og det kunne hun ikke gøre noget ved. Jeg har snakket med min bank som kan se at hun har fået penge begge gangen så hun lyver. Hun er ikke til at stole på og hun snyder folk. Vil råde andre til at holde sig væk. 

Hmmm øv for dig , ALDRIG forudbetal , og SNAP er jo nok det værste sted  , det er dyre lærepenge...hun har sikkert også nu blokeret dig går jeg ud fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinkyfaetter

Ja det er god nok træls. Hun har ikke blokeret mig endnu men hun sviner mig til i videoer hun sender til mig og siger hun kan kraftedeme ikke gør for at hun ikke har fået pengen og jeg var dum nok til at send 2 gang. Nu svare hun ikke. Men min bank kan se hun har fået pengen. 2 gange 800kr 1600 i det hele. Håber andre holde sig væk, for tro hun snyder de fleste. 

Redigeret af Kinkyfaetter

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, 1 time siden:

Kan man sende penge via Snapchat?

Mon ikke han har brugt et andet medie til at sende penge? Paypal eller sådan noget.

Redigeret af modenelsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinkyfaetter skrev, for 2 timer siden:

Ja det er god nok træls. Hun har ikke blokeret mig endnu men hun sviner mig til i videoer hun sender til mig og siger hun kan kraftedeme ikke gør for at hun ikke har fået pengen og jeg var dum nok til at send 2 gang. Nu svare hun ikke. Men min bank kan se hun har fået pengen. 2 gange 800kr 1600 i det hele. Håber andre holde sig væk, for tro hun snyder de fleste. 

Så fik du da lidt "digital/online dominans" ud af det alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, så bare for at kridte banen op... 

Du har overført 800 kroner, til en person, som er på udgang fra et fængsel. Uden nogen som helst garanti for at få din "vare/ydelse"... 

Det lykkedes ikke og du overføre så 800 kroner igen.. Til en person som normalt sidder i fængsel, men er på udgang. 

 

Ej sorry - måtte have det ud af systemet :) 

Det er surt for dig makker, men man må bare ikke forudbetale... 

 

Hvis du endelig skal 'vove fjererne' så brug escrow til at sikre dig selv eller gør det med piger som er verificeret. 

Hende her, har blandede anbefalinger... 

 

Du kan søge på 'lcik', de kan hjælpe dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, 1 time siden:

Mon ikke han har brugt et andet medie til at sende penge? Paypal eller sådan noget.

Med PayPal kan man jo indgive en klage over ikke at have modtaget det produkt, man har betalt for. Så der er vel nok tale om MobilePay i stedet. Men som også bliver nævnt i tråden, politiet er jo også en mulighed.

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinkyfaetter
skivemd skrev, for 48 minutter siden:

Okay, så bare for at kridte banen op... 

Du har overført 800 kroner, til en person, som er på udgang fra et fængsel. Uden nogen som helst garanti for at få din "vare/ydelse"... 

Det lykkedes ikke og du overføre så 800 kroner igen.. Til en person som normalt sidder i fængsel, men er på udgang. 

 

Ej sorry - måtte have det ud af systemet :)

Det er surt for dig makker, men man må bare ikke forudbetale... 

 

Hvis du endelig skal 'vove fjererne' så brug escrow til at sikre dig selv eller gør det med piger som er verificeret. 

Hende her, har blandede anbefalinger... 

 

Du kan søge på 'lcik', de kan hjælpe dig. 

 

hvordan skal jeg vide at hun sidder i fængsel? Har jeg ik fået noet at vide om. Og hun har snydt mig for 2 gange 800kr alt i alt 1600kr og hun har svinet mig til på videoer ved at sige at hun ik har fået penge og det er mit ejet problem. Selvom jeg og min bank kan se at hun har fået pengen. Det er jo ren snyd og bedrag. Det skal ik gå ud over mig at hun sidder i fængsel hun har lovet mig eb ydelse som hun har snydt mig for. Og hun er politi anmeldt og meldt via min bank. For hun har snydt mig og hun har nok snydt andr også.

uanset end hun sidder i fængsel eller ej så er det ikke ok.  Men det forklare hvorfor hun ikke svare men da jeg sendt pengen så var hun ude og hun svinde mig til i videoer og sagde hun hvert fald ik havde fået noet og det passer ik. Hun har stjålet 1600kr fra mig og det er rigtig dårlig stil at lyve. Hun kan bare sige at hun ik havd lyst fremfor at snyd mig. 
 

har handlet med andr sande piger som ik har snyd mig. Det er først gang jeg bliver snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinkyfaetter
Emptyman skrev, for 55 minutter siden:

Så fik du da lidt "digital/online dominans" ud af det alligevel. 

Ik li frem den slags der var aftale. Men det kan man vel god sige. Stadig dårlig stil og giver dårlig ry at lyve og snyde folk. Jeg va kommet igen og brugt fler peng, hvis hun ikke havd snyd mig først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Du er godt nok naiv og godt dum, ja undskyld, men man sender sku da ikke penge på forhånd og enda 2 gange :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinkyfaetter skrev, for 3 timer siden:

hvordan skal jeg vide at hun sidder i fængsel? Har jeg ik fået noet at vide om. Og hun har snydt mig for 2 gange 800kr alt i alt 1600kr og hun har svinet mig til på videoer ved at sige at hun ik har fået penge og det er mit ejet problem. Selvom jeg og min bank kan se at hun har fået pengen. Det er jo ren snyd og bedrag. Det skal ik gå ud over mig at hun sidder i fængsel hun har lovet mig eb ydelse som hun har snydt mig for. Og hun er politi anmeldt og meldt via min bank. For hun har snydt mig og hun har nok snydt andr også.

uanset end hun sidder i fængsel eller ej så er det ikke ok.  Men det forklare hvorfor hun ikke svare men da jeg sendt pengen så var hun ude og hun svinde mig til i videoer og sagde hun hvert fald ik havde fået noet og det passer ik. Hun har stjålet 1600kr fra mig og det er rigtig dårlig stil at lyve. Hun kan bare sige at hun ik havd lyst fremfor at snyd mig. 
 

har handlet med andr sande piger som ik har snyd mig. Det er først gang jeg bliver snydt. 

Nah det er sådan set ikke okay at hun snyder dig fordi hun sidder i fængsel.. enig i det. 

Det jeg forsøgte at sige var, at hvis folk sidder i fængsel, så kan det godt, i nogle tilfælde, skyldes at de ikke har overholdt de normale regler vi har aftalt i samfundet. Derfor vil jeg personligt, og lad det bare være et venligt råd, ikke overføre penge til dem med forventning om at få noget igen.. kald mig bare mistroisk.

 

Og hvordan kunne du dog have vidst dette? =Søge funktionen her på siden. 

Så ved du det til en anden god gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det passer jo ikke det du siger om Sara? Nu har jeg været lige ved siden af hende, mens hun gav dig opgave, da hun fik hendes telefon igen? Så kan virkelig ikke forstå, at du hænger hende ud herinde. Du stoppede jo selv med at svare hende? 
 

Det er lidt til grin, hvis du direkte har politi anmeldt en kvinde, som allerede har henvendt sig til dig, for at give dig en opgave på det du efterspurgte og tænker næppe, at politiet vil tage dig seriøst. 
 

Ydermere er du selv dum nok til, at sende de 800kr ikke bare 1 gang, men hele 2 gange. Hun skrev blot til dig, at hun ikke kunne se dem på hendes konto endnu og BUM så sendte du med det samme igen, uden hun havde bedt dig om at sende igen. 
Nok om det, så fik du jo din opgave, da hun kunne se pengene på kontoen og hun havde fået telefon. Så din anmeldelse er sgu lidt langt ude :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 13 timer siden:

Har lært med tiden det med at tro på en gp. Skal man ik tage for gode vare 

Så må jeg sige du har mødt de forkerte mennesker i dit liv.

Siger bestemt ikke det er iorden at snyde hinnanden bestemt ikke.

Husk på hvis en gp snyder bliver hun jo hængt ud her inde og det kan bestemt ødelægge ens virksomhede og omtale.

Og vi får det kun fra aftalen ikke gp husk en historie har to sider.

Rigtig smuk søndag til alle jer der ude vh caya 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...