Guest Kun En Pige Skrevet 5. November, 2021 Randy skrev, for 4 timer siden: Jeg har flere gange betalt for dominans hvor de bare har været pinligt hvor dårlig pigen har været til det. Bløde slag, mangelende verbale evner, manglende fantasi. Og ellers så synes jeg ikke det er pengene værd hvis hun ikke giver den tid man har betalt for, lader en trykke pikken i bund, eller er over-slap dernede. Indtil videre tror jeg det har været 30% gode 70% dårlige jeg har haft. Dominans kræver også ofte tillid. Sådan er det i hvert fald i min verden. Slet ikke noget jeg kan gøre, med hvem som helst. Dominans er "mind-fuck", og det kræver noget ekstra af både D og s. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 5. November, 2021 Kun En Pige skrev, for 21 minutter siden: Efter et skønt og vellykket eventyr bobler jeg indvendigt, og tænker ofte seancen igennem flere gange ila. dagen for ligesom at genopleve den på ny - og lige præs dér ved jeg, at det var det værd. Havde det på fornemmelsen…. At du ikke er banal i hverken spørgsmål, svar eller samvær. Er nok nødt til at gennemlæse dit skriv flere end en del gange ikke kun for at forstå men for at forstå det til fulde. De sidste 6 linier er dog en smuk opsummering og du giver faktisk lidt kriller i mavsen, som i sig selv er små interessant. Tak for at du som TS selv gav noget af dig selv (i et svar). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 5. November, 2021 (edited) Den lille frøken skrev, for 5 timer siden: Jeg tror der måske - sådan meget overordnet - findes 2 typer af kunder De, der forventer en udløsning og har ud løsningen som det højeste mål med at gå til sex - arbejder De, der forventer en oplevelse og har oplevelsen som det højeste mål Og så er der selvfølgelig de, der nogle gange går efter udløsning, andre gange efter oplevelsen. Altså mixer Men den type kunde, der primært går efter en udløsning og har tømning som det primær fokus, vil jo nok være meget kritisk overfor priser der ligger i den høje ende. Hvorfor dog betale " overpris" for en udløsning? Så den type kunde vil slet ikke synes det er en høj pris værd at blive tømt. Den type kunde vil typisk gå efter det der er billigt - og være uforstående overfor en høj timepris hos en GP. Herregud - hvor meget skal en tømning koste? Hvorimod de kunder, der har oplevelsen som det primær fokus i deres besøg, er mere villige til at gribe dybt i lommerne fordi de er bevidste om, at gode oplevelser koster penge i den her branche. Får de ikke det der sus i maven under og efter besøget, vil de nok mene at det ikke var det værd at betale for. Gode oplevelser koster. Det ved jeg godt. Redigeret 5. November, 2021 af Lasselas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 5. November, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, for 19 timer siden: Pengene værd? Tankevækkende spørgsmål, som jeg skrev i mit første svar, da Kun En Pige stillede det tidligere i dag. Nu har jeg reflekteret over det og set på det i mange forskellige vinkler og belysninger. For hvad det nu er værd for jer, kommer mit uddybende svar her: Hvorfor bruger jeg ret mange penge på ganske bestemte piger og ikke på andre? "Mine piger" har det til fælles, ud over at være dejlige og velplejede, at de ikke er helt unge, det vil sige fra midt i 20-erne til midt i 40-erne. Piger med livserfaring og erotisk know how. De hviler i sig selv og har styr på, hvad de foretager sig. De er personligheder og har en særlig evne til at læse mine ønsker og lyster på ganske få minutter, for liderligheden er jo netop ikke den samme statiske hver gang, vi mødes, men rummer mange skiftende nuancer, hvis man kan se dem. Det gælder begge veje, og derfor gør jeg mig også umage med at læse teksten, kropssproget, rigtigt, så jeg ved, at hun også er på vej mod den sitrende, våde fryd med det eksplosive klimaks. Jeg har for nylig besøgt tre piger, som har disse evner. Se for eksempel min friske anmeldelse af romerske Melania og læs de kommende af Aghata fra Spanien og Mia fra Italien. Det er piger, der kan nyde nu'et, dette kostbare øjeblik, som kan være så stort, at det rækker langt ud over købesex-rammen, og hvor spørgsmålet om penge pludselig synes irrelevant. Kunde? Elsker? Ven? Grænserne kan komme til at flyde, og det ok, når begge er afklarede med det. Jeg bilder mig ikke noget ind. Når man er 61, må tiden for selvbedrag være forbi. Men jeg ved, at vi holder af og respekterer hinanden, og at hun glæder sig til at vi mødes igen til nye højdepunkter. Og ja, vi går ofte langt over tiden. Da er det pengene værd. Og mere end det. Det er et samvær, som jeg ikke vil undvære. Kærlig hilsen fra Mr. Sensual Du rammer noget essentielt i mig med dit skriv, hvilket får mig til at tænke på, at når vi glemmer, at der er penge i ligningen, så er det et ret godt udtryk for, at eventyret har været "det værd". Jeg har ofte glemt at tage imod betaling, da det ligesom ikke har været det, der har fyldt i øjeblikket, men så er jeg heldigvis forkælet med nogle søde elskere, der enten har husket mig på det, eller er kommet tilbage senere og ordnet den pekuniære del I denne verden findes der ingen klare grænser, for som du selv skriver, så udviskes de, des større kendskab vi får til hinanden, og lige præcis dér i dét moment, ER vi blot mennesker, der mødes, og deler en smuk, intim og måske endda sårbar del af os selv. Faktisk kan disse møder slet ikke gøres op i penge - men derimod i glæde, energi og livsgnist, hvis nu vi sætter det på spidsen. Redigeret 5. November, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 5. November, 2021 At besøge en GP er som at gå ud at spise. . . På en Michelin restaurant er forventningerne til oplevelsen større end på den lidt mere ydmyge café, der ofte også leverer sublime oplevelser . . . Forberedelserne til den oplevelse der gives, kan være lige store for udbyderen både på Michelin restauranten som på den lille cafe . . Mens nogle af de ydmyge steder bruger præfabrikerede råvarer/ingredienser, laver andre alt fra bunden - Man smager hurtigt forskellen . . Der er forskel på sauce lavet på boullionterninger og vores mors opbagte sovs . . . Når jeg besøger Michelin lignende steder, regner jeg med at få oplevelse på alle tangenter - Nogle ydmyge steder falder igennem, og er kun en engangsoplevelse og andre genbesøges igen igen . . . Forventninger til GP besøg er nok lidt lig ovennævnte . . . Velbekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 5. November, 2021 (edited) an2n skrev, for 13 minutter siden: At besøge en GP er som at gå ud at spise. . . På en Michelin restaurant er forventningerne til oplevelsen større end på den lidt mere ydmyge café, der ofte også leverer sublime oplevelser . . . Forberedelserne til den oplevelse der gives, kan være lige store for udbyderen både på Michelin restauranten som på den lille cafe . . Mens nogle af de ydmyge steder bruger præfabrikerede råvarer/ingredienser, laver andre alt fra bunden - Man smager hurtigt forskellen . . Der er forskel på sauce lavet på boullionterninger og vores mors opbagte sovs . . . Når jeg besøger Michelin lignende steder, regner jeg med at få oplevelse på alle tangenter - Nogle ydmyge steder falder igennem, og er kun en engangsoplevelse og andre genbesøges igen igen . . . Forventninger til GP besøg er nok lidt lig ovennævnte . . . Velbekomme Nemmerlig! PS. Hvilken sauce er jeg? Redigeret 5. November, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 5. November, 2021 Kun En Pige skrev, for 1 minut siden: Nemmerlig! PS. Hvilken sauce er jeg? Sauce er når der er for lidt - Sovs er når der er rigeligt . . . Du er ikke sauce - Du er SOVSEN, hvor der ikke er stjerner nok på skalaen . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 5. November, 2021 an2n skrev, for 5 minutter siden: Sauce er når der er for lidt - Sovs er når der er rigeligt . . . Du er ikke sauce - Du er SOVSEN, hvor der ikke er stjerner nok på skalaen . . . . Tak, din tosse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 5. November, 2021 Kun En Pige skrev, 1 time siden: I denne verden findes der ingen klare grænser, for som du selv skriver, så udviskes de, des større kendskab vi får til hinanden, og lige præcis dér i dét moment, ER vi blot mennesker, der mødes, og deler en smuk, intim og måske endda sårbar del af os selv. Faktisk kan disse møder slet ikke gøres op i penge - men derimod i glæde, energi og livsgnist, hvis nu vi sætter det på spidsen. Flot formuleret. Jeg er selv kommet fast – uden at sige for meget – hos et par af præmiepigerne herinde, og jeg lærte dem efterhånden lidt nærmere at kende på et mere personligt plan. Det er guld værd, at man ikke skal begynde forfra, hver gang gadedøren glider i bag én, og man går "på sjov". Et vellykket besøg er således et besøg, hvor man føler, at man selv får "noget"/"mere" med hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 5. November, 2021 Den lille frøken skrev, for 7 timer siden: De, der forventer en oplevelse og har oplevelsen som det højeste mål motiverne for at besøge en GP'er er meget forskellige, er overbevist om at mange.... jeg selv incl ser en mulighed i at prøve sin seksuelle grænser af, og at et besøg har hvert sit motiv, som du selv er inde på så har hver buk sine kriterier for en god oplevelse....min succes oplevelse bygger lige så meget på pigens forestillinger til besøget, og foretrækker også at pigen har sine forventninger, har besøgt en GP'er over flere gange som har været i branchen i lang tid, hun havde ikke prøvet anal sex...ups det fik hun så lige prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 5. November, 2021 Kun En Pige skrev, for 3 timer siden: Jeg er vist ikke den eneste, der er nysgerrig, men naturligvis svarer jeg gerne Et eventyr er for mig værdifuldt, når vi møder hinanden som ligeværdige mennesker og ikke objekter. Der skal være en fælles og afklaret forståelsesramme, og jeg skal have et vist kendskab til min elskers ønsker og motiver, inden jeg inviterer ham ind i min elskovshule, ellers kan jeg ikke være i det. Jeg har nogle forskellige kriterier, der skal opfyldes, hvilket min annonce gør opmærksom på, og dem forventer jeg, bliver overholdt, hvis man ønsker et svar retur. Jeg har bl.a. et alderskriterie på 45+. Min hjerne er mit største erotiske organ, og jeg har en kæmpe svaghed for mænd med en vis dybde, og som der er velartikulerede, kvikke og evner både pli og dannelse - og så elsker jeg at grine, så humor er også et kæmpe turn-on. Jeg er meget nysgerrig af natur, så jeg bliver glad og taknemmelig, når mine elskere får lyst til at dele lidt af dem selv og deres liv, da tilliden er umådelig vigtig for mig, ift. at kunne hengive mig mest muligt til lidenskabens ild. Gensidigheden, nærværet, øjenkontakten, de dybe kys, hænder, begærlige blikke og tunger overalt.... Jeg elsker det! Jeg er en pleaser og omsorgsgiver af natur, men jeg har efterhånden også nået en alder, hvor jeg ikke længere går på kompromis med min egen nydelse, og vælger derfor konsekvent de elskere fra, der ikke kan give mig det, jeg ønsker fysisk og intellektuelt, for ellers visner jeg sjæleligt. At mærke min elskers begær efter mig, den sitrende krop, de rystende hænder, det sultne blik og den dybe vejrtrækning tænder mig voldsomt. Udseendet betyder minimalt for mig - det er personligheden og den dybde, den repræsenterer, der får mig op at ringe og i kontakt med min allerinderste kvindelighed. Efter et skønt og vellykket eventyr bobler jeg indvendigt, og tænker ofte seancen igennem flere gange ila. dagen for ligesom at genopleve den på ny - og lige præs dér ved jeg, at det var det værd. For mig dybt fascinerende læsning, da jeg oplever de bedste erotiske møder på præcis samme måde som denne spændende kvinde ved navn Kun En Pige. Det er sjældent, at jeg snapper efter vejret efter at have læst nogle få linjer erotik, men det gør jeg lige nu.....Kvinde og mand med samme dybe blik på livets hemmeligheder og nuancer, og en fælles forståelse af, hvad der er den fuldkomne nydelse. Og så har jeg ikke en gang mødt hende endnu. Pyh, jeg tror, at jeg må have mig et glas Calvados brændevin her sidst på eftermiddagen for at klare tankerne og kontrollere hormonerne. Tak fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 6. November, 2021 Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden: For mig dybt fascinerende læsning, da jeg oplever de bedste erotiske møder på præcis samme måde som denne spændende kvinde ved navn Kun En Pige. Det er sjældent, at jeg snapper efter vejret efter at have læst nogle få linjer erotik, men det gør jeg lige nu.....Kvinde og mand med samme dybe blik på livets hemmeligheder og nuancer, og en fælles forståelse af, hvad der er den fuldkomne nydelse. Og så har jeg ikke en gang mødt hende endnu. Pyh, jeg tror, at jeg må have mig et glas Calvados brændevin her sidst på eftermiddagen for at klare tankerne og kontrollere hormonerne. Tak fra Mr. Sensual Selv tak Håber du fik varmen med din Calvados i det vinterkolde hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 6. November, 2021 Kun En Pige skrev, den 4.11.2021 at 14:51: Jeg læser indimellem med i de anmeldelser, I giver de kvinder, I besøger, og nogle gange (ofte) støder jeg på det udtryk, at "oplevelsen ikke var pengene værd". MEN..!...hvad afgør, for dig, om en oplevelse er pengene værd, for jeg er helt med på, at det er en ret dyr hobby, I holder jer Handler det om kemi, ydelserne, dialogen, indlevelsen, udseendet, stedet, prisen eller er det en kombination af de mange faktorer, desuagtet af kemi ikke kan prissættes. Hvad forventer I, hvis prisen er lav - og tilsvarende hvis den er høj? Pengene værd? Ja, hvis det giver værdi for kunden, så er det vel det værd? Hvad giver en kunde værdi? Vi "kunder" har mange forskellige seksuelle præferencer og fantasier, så en anmeldelse af et besøg hos en GP, kan være god eller dårlig afhængig af en person der har besøgt hende eller ham . Det der giver mig værdi som kunde hos en GP`er , at jeg forventer som et minimum, at det aftalte bliver overholdt, selvom det ikke er en bindende aftale. Stedet og udseendet er ikke så vigtigt for mig, men en kombination af kemi, udstråling, indlevelsen, "connection" en gensidige respekt "en slags gensidighed" (hvis man kan bruge det ord) Jeg bruger selv tid og penge på at gøre mig klar til et besøg, et besøg hos frisøren, fodterapeut osv. Jeg har haft dyrere oplevelser, hvor jeg tænkte, hvis jeg bare skal beholde lidt selvtillid og selvværd, så skal det bare overstås hurtigt, var det "Pengene værd?" nej. Men et besøg der er "Pengene værd?" For mig, at gå der fra med en oplevelse af "wauw følelsen" Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen, hverken i GP universet eller IRL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 6. November, 2021 jeg måler det ret enkelt. hvis jeg føler mig træt og glad har det været det hele værd, men kun hvis jeg samtidig føler at den smukke også er glad og tilfreds - hun behøver ikke at være træt da hun sikkert er i bedre sengeform end jeg. og så vil jeg være ærgelig hvis ikke jeg har fprmået at få hende op at ringe flere, men helst mange gange under vores ekspedition ud i nydelse. jeg vil sige at jeg føler at det var det hele værd i langt hovedparten af min ekspeditioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 6. November, 2021 matrix skrev, for 40 minutter siden: Pengene værd? Ja, hvis det giver værdi for kunden, så er det vel det værd? Hvad giver en kunde værdi? Vi "kunder" har mange forskellige seksuelle præferencer og fantasier, så en anmeldelse af et besøg hos en GP, kan være god eller dårlig afhængig af en person der har besøgt hende eller ham . Det der giver mig værdi som kunde hos en GP`er , at jeg forventer som et minimum, at det aftalte bliver overholdt, selvom det ikke er en bindende aftale. Stedet og udseendet er ikke så vigtigt for mig, men en kombination af kemi, udstråling, indlevelsen, "connection" en gensidige respekt "en slags gensidighed" (hvis man kan bruge det ord) Jeg bruger selv tid og penge på at gøre mig klar til et besøg, et besøg hos frisøren, fodterapeut osv. Jeg har haft dyrere oplevelser, hvor jeg tænkte, hvis jeg bare skal beholde lidt selvtillid og selvværd, så skal det bare overstås hurtigt, var det "Pengene værd?" nej. Men et besøg der er "Pengene værd?" For mig, at gå der fra med en oplevelse af "wauw følelsen" Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen, hverken i GP universet eller IRL. Tak for dit bidrag. Og, ja, du gør dig nemlig rigtig umage, hvilket betyder rigtig meget for sådan en starut som mig - så TAK for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 6. November, 2021 Kun En Pige skrev, den 5.11.2021 at 15:04: Hvilken sauce er jeg Du virker godt nok….nåh nej, det ord må man ikke bruge. Tror du er en sauce skabt af mange smagsnuancer, fra bunden, kogt ind og pisket op og i rigelige mængder eller måske snarere så stærk i smagen, at selv mindre mængder er nok til at føle sig både mæt og sulten på samme tid. Det føles lidt som om (min smag), at du sætter baren ret højt blot ved ord og et lille udsnit af et foto (ja, jeg eeeeeelsker blå). Så kan forventningen jo være høj, inden man render ind i Kun en pige, skulle det ske en dag - men med 11000 profilvisninger (ja ok, de 7000 er mig de sidste par dage) virker du jo riiiimelig søgt…… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 6. November, 2021 Kun En Pige skrev, for 4 timer siden: Tak for dit bidrag. Og, ja, du gør dig nemlig rigtig umage, hvilket betyder rigtig meget for sådan en starut som mig - så TAK for det Alt for dig... Nej, jeg synes det er vigtigt at man gør noget ud af sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 101 Skrevet 8. November, 2021 (edited) Jeg havde min debut i dag, hvor jeg var færdig før tid. Jeg blev lidt skuffet over, at jeg skulle finde på alle smalltalk emnerne, jeg havde lidt forventet at en GP havde erfaring med sådan noget, især når man betaler rigtig meget, og samtidig gør opmærksom på, at det er ens første gang, og at man derfor er meget nervøs. Der var en del akavet stilhed. Jeg ved ikke om jeg vil sige at det ikke var pengene værd, jeg betalte primært den høje pris, fordi hun i mine øjne var en 10/10 pige. Dog ville jeg ønske at hun gjorde et eller andet efter akten, om det så er at snakke eller putte med en indtil tiden er ovre er underordnet. Redigeret 8. November, 2021 af GoddessIllias Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 8. November, 2021 GoddessIllias skrev, for 1 time siden: Jeg ved ikke om jeg vil sige at det ikke var pengene værd, jeg betalte primært den høje pris, fordi hun i mine øjne var en 10/10 pige. Dog ville jeg ønske at hun gjorde et eller andet efter akten, om det så er at snakke eller putte med en indtil tiden er ovre er underordnet. Min første vagt som glædespige…. 19 år… Mega genert… Mega klar… Men maks uerfaren og bestemt også maks kikset “Hej, jeg er Nikita… Hvad skulle det være?” …som stod jeg i en anden bagerforretning Smalltalk var heller ikke en metier lige den dag… Godt det ikke også var nybegynder-gæster på det tidspunkt, for selvom jeg selvfølgelig var sød og villig, så var jeg ikke leveringsdygtig i andet end det…fnis. Kom bare til at tænke tilbage på det, da jeg læste dit indlæg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 10 timer siden: Min første vagt som glædespige…. 19 år… Mega genert… Mega klar… Men maks uerfaren og bestemt også maks kikset “Hej, jeg er Nikita… Hvad skulle det være?” …som stod jeg i en anden bagerforretning Smalltalk var heller ikke en metier lige den dag… Godt det ikke også var nybegynder-gæster på det tidspunkt, for selvom jeg selvfølgelig var sød og villig, så var jeg ikke leveringsdygtig i andet end det…fnis. Kom bare til at tænke tilbage på det, da jeg læste dit indlæg Nåe, kan lige se dig for mig Gav du også hånd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 9. November, 2021 Kun En Pige skrev, for 25 minutter siden: Nåe, kan lige se dig for mig Gav du også hånd? Nej, håndspålæggelse var ikke nødvendigt…. Jeg kunne nøjes med at bukke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 11 timer siden: “Hej, jeg er Nikita… Hvad skulle det være?” …som stod jeg i en anden bagerforretning Aahahaha…… Man kan næsten høre den lille klokke der bliver ramt af døren når man går ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 9. November, 2021 Butch skrev, for 17 minutter siden: Aahahaha…… Man kan næsten høre den lille klokke der bliver ramt af døren når man går ind Præcis… Og træk så lige et nummer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden: Præcis… Og træk så lige et nummer wienerstang? ja naturligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden: Præcis… Og træk så lige et nummer …..imens du kommer ud fra bagbutikken febrilsk rettende på dit tøj med melede håndaftryk alle de spændende steder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg