Hop til indhold

Ung skønhed viborg

Featured Replies

Skrevet

Sikke en dejlig ung kvinde.. jeg har ikke besøgt hende endnu men har en tid i næste uge.. jeg glæder mig helt vildt.. jeg har købt nogle videoer af hende til at slå tiden ihjel med!! Det kan varmt anbefales har skrevet lidt med hende og er hun bare halvt så charmerende i virkeligheden som hun er på skrift så bliver det godt.. jeg laver selvfølgelig en uddybede anmeldelse efter mit besøg i næste uge. God dag derude 

https://annoncelight.dk/showad/330441

Skrevet

Håber det er pengene værd.. jeg skal nok vende tilbage når jeg ved om det kan betale sig

Har du ellers nogle gode anbefalinger omkring viborg.. 

Skrevet

Det gør jeg allerede ; p

Skrevet

Pyh-ha. Lugter langt væk af reklame fra Giftmand.  Hvem gider bruge 2000 kroner på 30 minutter???

Skrevet

Kunne Sejer og Æskildsen mon holde egne gisninger for sig selv, hvis de intet brugbart har at bidrage med ift ts ? - mistanke: anmeld det. Os der har besøgt hende (flere), bruger ret store og rosende ord. At andre, der ikke har besøgt hende, åbenbart i nu 3-4-5 tråde skal gætte, gisne, tro og fortælle egen mening og økonomi, virker stadig helt ubegribeligt. 

NEJ: kan man læse, står der video-køb anbefales! Hvordan kan han anbefale et besøg, han endnu ikke har haft. Suk. 

Ny bruger, anbefaler at man betaler 2000 for 30 min

jeg har købt nogle videoer af hende til at slå tiden ihjel med!! Det kan varmt anbefales

Skrevet
Giftmand! skrev, for 48 minutter siden:

er hun bare halvt så charmerende i virkeligheden som hun er på skrift

Nødt til at advare dig: glem alt om halvt så charmerende; prøv at gange kontakt på skrift med 2000! Du risikerer at blive afhængig. Ved ikke hvad wauw for fisan hedder på norsk men WAUW FOR FISAN DA!!!

Skrevet

Hvor mange gange har du besøgt hende.. og hvordan er forholdene hos hende mener er der rent og pænt?

Skrevet
Bruneøjne76 skrev, for 5 timer siden:

Nødt til at advare dig: glem alt om halvt så charmerende; prøv at gange kontakt på skrift med 2000! Du risikerer at blive afhængig. Ved ikke hvad wauw for fisan hedder på norsk men WAUW FOR FISAN DA!!!

Spørgsmål til dig, siden du har besøgt hende: Hvorfor er hun så god til at skrive på dansk, hvis hun er norsk? Er der en dansk kæreste inde over hendes business?

Skrevet
Giftmand! skrev, for 6 timer siden:

er der rent og pænt

Ja men om hun er samme sted næste gang, ved jeg jo ikke 

Skrevet
Emptyman skrev, for 1 time siden:

god til at skrive på dansk

Aner det ikke ligesom jeg ikke ved, om hun virkelig går til ridning i fritiden og læser medicin. Valgte at benytte min tid til andre gøremål og spørgsmål. Om der er hjælp fra kæreste, dansk veninde, medstuderende eller noget fjerde er mig lidt ligegyldigt. Men du kan jo selv kontakte hende og spørge, hvis det er vigtigt? Hun er flink til at svare selv om den slags spørgsmål måske for nogle ikke vil være 100% bedste kemi-start på en hyrdetime 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.