UngGentleman 17 Skrevet 3. November, 2021 Hej med jer! Ville høre om der er nogle af jer, der evt. har erfaring med hende her: https://annoncelight.dk/showad/303114 Er det hende på billederne? God/dårlig service? Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 3. November, 2021 Ja vi har alle erfaring med "hende" under efterlysninger uddyber vi gerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 3. November, 2021 UngGentleman skrev, for 4 timer siden: med hende Velkommen til forum, @UngGentleman. Næste gang du skal lave en efterlysning kan du med fordel gøre den sigende i stedet for generaliserende. Dermed hjælper du ikke bare dig selv men alle os andre, når vi søger efter en overskrift hvor vi enten ønsker at blive oplyst eller at kunne hjælpe. reglerne for overskrifter siger: " mindst navn og by " og dermed ville din overskrift have lydt "Wendy, Kirke Eskilstrup". God jagt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 3. November, 2021 Mener du "hende", "hende" eller "hende"? Jeg har beseøgt alle tre plus en del flere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 3. November, 2021 Der er masser af posts med HENDE. Hun er omtalt, efterlyst og anmeldt mere end 5.500 gange. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 3. November, 2021 Håbløst Ingen hvem/hvor i titel. Forkert kategori. Og du har svaret i 4-5-6 tråde med netop NEM og ligetil overskrift: hvem/hvor/hvad. 3 x Hv = for svært? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. T 77 Skrevet 3. November, 2021 UngGentleman skrev, for 8 timer siden: Hej med jer! Ville høre om der er nogle af jer, der evt. har erfaring med hende her: https://annoncelight.dk/showad/303114 Er det hende på billederne? God/dårlig service? Tak på forhånd Ta et ekstra kig på billederne. Hint!: Tatoos. Det er i hvert fald ikke hende på alle billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngGentleman 17 Skrevet 4. November, 2021 Harran skrev, for 19 timer siden: Velkommen til forum, @UngGentleman. Næste gang du skal lave en efterlysning kan du med fordel gøre den sigende i stedet for generaliserende. Dermed hjælper du ikke bare dig selv men alle os andre, når vi søger efter en overskrift hvor vi enten ønsker at blive oplyst eller at kunne hjælpe. reglerne for overskrifter siger: " mindst navn og by " og dermed ville din overskrift have lydt "Wendy, Kirke Eskilstrup". God jagt. Det var jeg ikke klar over. Tak for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngGentleman 17 Skrevet 4. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 15 timer siden: Håbløst Ingen hvem/hvor i titel. Forkert kategori. Og du har svaret i 4-5-6 tråde med netop NEM og ligetil overskrift: hvem/hvor/hvad. 3 x Hv = for svært? Puuuha, sikke noget, hva'? Det var godt, at du lige kunne gentage det, som de andre allerede havde pointeret, ellers havde jeg nok overset det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 4. November, 2021 UngGentleman skrev, for 7 timer siden: ellers havde jeg nok overset det. Ved jeg ikke om du havde: du har åbenlyst ikke læst info på siden, du vel selv har søgt ind på, endsige slået øverste etage til eller lagt mærke på de 8-10 tråde, du selv har svaret på med netop en ‘korrekt’ overskrift, hvis man da håber på brugbare svar som fx STUDINE I IKAST. Bom! 2 ord. HVEM-HVOR og i og med den er i EFTERLYSNINGER, kan folk med viden hurtigt se og besvare (til gavn for dig) og andre fjolser som undertegnede hoppe forbi. Har du selv søgt på hende? Evt kontaktet hende (nogle gange får man rent faktisk aktuelt foto via fx wa og kan ud fra svar/foto nogle gange verificere venlighed, ægthed mm) Hvem handler annoncen om? (Latina) Hvad ønsker du? (kender nogen indforstået erfaring/ikke scam/verificere fotos man selv lige kan bruge hele 30-40 sekunder på via yandex, google, tineye mfl) Hvor? (Kirke Eskilstrup) Er det virkelig så svært, at mange stadig ikke gør det….. Samme typer, der på interneret, fb, Google spørger diffust mon. Hvad hvis jeg spurgte dig, om du kendte hende der sangerinden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngGentleman 17 Skrevet 5. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 17 timer siden: Ved jeg ikke om du havde: du har åbenlyst ikke læst info på siden, du vel selv har søgt ind på, endsige slået øverste etage til eller lagt mærke på de 8-10 tråde, du selv har svaret på med netop en ‘korrekt’ overskrift, hvis man da håber på brugbare svar som fx STUDINE I IKAST. Bom! 2 ord. HVEM-HVOR og i og med den er i EFTERLYSNINGER, kan folk med viden hurtigt se og besvare (til gavn for dig) og andre fjolser som undertegnede hoppe forbi. Har du selv søgt på hende? Evt kontaktet hende (nogle gange får man rent faktisk aktuelt foto via fx wa og kan ud fra svar/foto nogle gange verificere venlighed, ægthed mm) Hvem handler annoncen om? (Latina) Hvad ønsker du? (kender nogen indforstået erfaring/ikke scam/verificere fotos man selv lige kan bruge hele 30-40 sekunder på via yandex, google, tineye mfl) Hvor? (Kirke Eskilstrup) Er det virkelig så svært, at mange stadig ikke gør det….. Samme typer, der på interneret, fb, Google spørger diffust mon. Hvad hvis jeg spurgte dig, om du kendte hende der sangerinden? Jeg forstår udmærket din pointe - og tak for din responds trods alt, tonen synes jeg dog er unødvendig. Jeg kunne spørge dig, om det virkelig er så svært at skrive et svar på korrekt dansk, men hvor fedt synes du det er? Alle laver fejl, kammerat, inklusivt dig, vis lidt overskud i stedet for. Ha' en god dag/nat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 5. November, 2021 UngGentleman skrev, for 2 timer siden: Jeg kunne spørge dig, om det virkelig er så svært at skrive et svar på korrekt dansk, men hvor fedt synes du det er? At der fra tlf kan snige sig et på for et til ind, gnidret sprog med mange bisætninger og et ubestemt navneord, hvor det nok skulle være bestemt, fjerner næppe din skarphed og gør næppe, at du ikke kan læse mit ukorrekte danske (sprog), ligesom jeg nemt forstår dit svar på fejlagtigt dansk. Vis lidt evne til at læse info om efterlysninger (hjælp til selvhjælp?), vis lidt evne til logisk at tænke: hvis jeg stoppede en bil udenfor og spurgte føreren: hvordan kommer jeg derhen eller kender I hende der, hvad ville de så mon svare? Nu fik du eet lidt brugbart svar om tattoos og 4-5 ubrugelige. Som de fleste andre, i går alene så jeg vel 6-7 på forsiden med samme intetsigende overskrift. Og så handler det vist mest om de 3 ting: skal selv lave så lidt som muligt/straks spørge andre, ikke selv søge/bruge øverste etage og ikke kontakte vedkommende. Naturligvis kan, skal og må man spørge, men så mange gider faktuelt og beviseligt ikke gøre noget som helst selv. Det kan sgu undre. Endnu mere når det er ikke helt nye som fx dig, der har været i andre tråde med HVEM-HVOR-HVAD. Mit GÆT er, at fotos er falske trods ingen straks hit. Jeg selv, hvis det var ægte latina, jeg søgte (smag) og ikke en afrikaner, kontakte hende for at checke, om hun havde et navn, aktuelt selfie-wa foto og hendes sproglige egenskaber (tydeligt annoncen er stykket sammen med translate pga helt gakkede udtryk som ‘privatliv’ og ‘I am crazy to have an erect penis in my mouth’ mfl) og svar-venlighed. Ikke kun tidsmæssigt, da nogle ikke er der, er på ferie/pause, notorisk ikke svarer osv. Men det giver dog erfaringsmæssigt en pejlesnor om det er ‘god service’. Fik man et navn hevet ud af hende, kunne man søge det herinde, hvis bynavn intet giver: har du selv søgt blot 3-5 min? Normalt når man spørger TS om det, er svaret et surt nej. Du blev ikke sur. Ros for det. Nu skal du blot lige have lært de 3 små HV-ord. For din egen skyld. Klø på. Hvveeeeemmm. Hvvvaaaddd. Hvvvooorrrr. ‘Hvarsggo’ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg