Hop til indhold
Æskildsen

Puki1234 - Randers

Recommended Posts

Ja, og det var ikke den store succes. Fik pris på 1time med hj 600. Troede det var en aftale, men da jeg først lå på briksen, og hun spurgte om, hvad jeg ville have, var det kun for en halv time. Jeg nævnte prisen fra sms’en, men det var vist en anden, jeg havde skrevet med 5 minutter før,  så det var kun for en halv time. Jeg affandt mig med det, men skrev alligevel senere på sms, hvorfor priserne ikke passer. Jeg kan få 100kr rabat næste gang, men det benytter jeg mig nok ikke af, for den aftale kender de nok heller ikke noget til til den tid. Massagen, hvis man kan kalde det det, tog ikke lang tid, jeg fik dog gnedet lidt bare bryster på nakken og ryggen og et par kys på dilleren inden hj’et. Pæn og sød dame, men det fås bedre andre steder, og endda billigere. Hun kaldte i øvrigt hj’et for tantra, noget af en overdrivelse. Det er min anden ikke så gode oplevelse på stedet. Første gang skiftede de massør midt under massagen. Jeg har tidligere skrevet en anmeldelse af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...