W.jyden1970 5 Skrevet 2. November, 2021 Hej Spørgsmål til alle der kan li Thai massage. Kommer i for massage eller for sex . Jeg har det lidt sådan jeg nyder massage og sex behøver jeg nu ikke, HJ kan måske komme på tale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 2. November, 2021 Hel enig -vil dog ikke nøjes med hj hvis det skal være mere end massage;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 2. November, 2021 Jeg ta'r hvad der falder af undervejs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 2. November, 2021 Tager det lidt som det kommer Noget af charmen ved Thai stederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 2. November, 2021 Jeg holder af at blive nusset om, at blive kælet for. Det er også derfor at jeg elsker b2b massage. jeg elsker de små frække berøringer og antydninger af mere senere. et hj som afslutning er fint, bj bedre. Fuld pakke er ikke nødvendigt ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. November, 2021 W.jyden1970 skrev, for 4 timer siden: Jeg har det lidt sådan jeg nyder massage og sex behøver jeg nu ikke, HJ kan måske komme på tale. Nej, hvem behøver sex når det kommer til stykket? Men det er ikke så slemt endda. Har prøvet det nu op til flere gange og det kan faktiskt rekommanderes. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 2. November, 2021 Bananas skrev, for 8 minutter siden: Nej, hvem behøver sex når det kommer til stykket? Men det er ikke så slemt endda. Har prøvet det nu op til flere gange og det kan faktiskt rekommanderes. Ja, det er bedre end sit rygte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 2. November, 2021 (edited) Jeg er forfalden til thaimassage. Nogle steder kan man ikke få sex, andre steder sker der unævnelige ting - det i sig selv pirrer. Men altid massage først. Jeg synes man får mere ud af oplevelsen, og så skal man bare holde fast i de gode, der leverer. Redigeret 2. November, 2021 af Jonze 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 2. November, 2021 Jeg nyder massagen…. I langt de fleste tilfælde er et hj en perfekt afslutning da det absolut intet kræver af mig…. Hvor en fp kræver at jeg selv putter i ydelseskassen…. Men ja, nogle gange bliver man jo overtalt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 3. November, 2021 Er også en stor fan af massage og hj, der er nogle derude der virkelig forstår at forkæle en mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 3. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 9 timer siden: Jeg ta'r hvad der falder af undervejs. Uha , hende skal jeg ikke masseres af .. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 3. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 16 timer siden: Jeg ta'r hvad der falder af undervejs. Brutus skrev, for 6 timer siden: Uha , hende skal jeg ikke masseres af .. Jeg tror han mener tøjet, trussetyven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg