Guest matrix Skrevet 1. November, 2021 N10Ah skrev, for 6 minutter siden: det er jeg virkelig ked af at høre min ven. Det skal du nu ikke være, det er mit rod, men tror det endeligt vores rod handler om pli dannelse & opdragelse , vi har 2 børn sammen, og hun har søn, som mangler pli dannelse og opdragelse, og der er jeg desværre bare meget konservativ vedr.. pli dannelse & opdragelse og især hvordan man behandler og snakker til andre mennesker, selv om man kan lide / ikke lide et anden person / personer, så snakker man pænt. Nå tilbage til TS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 matrix skrev, for 13 minutter siden: Det skal du nu ikke være, det er mit rod, men tror det endeligt vores rod handler om pli dannelse & opdragelse , vi har 2 børn sammen, og hun har søn, som mangler pli dannelse og opdragelse, og der er jeg desværre bare meget konservativ vedr.. pli dannelse & opdragelse og især hvordan man behandler og snakker til andre mennesker, selv om man kan lide / ikke lide et anden person / personer, så snakker man pænt. Nå tilbage til TS Ja jeg kan Nok ikke hjælpe så meget på den front. Men jeg har ihvertfald selv været der udover jeg ikke har nogle børn, og det er bestemt ikke sjovt. Det gør ondt, og det er bare noget skidt jeg håber i finder en løsning på problemet, jeg kan ihvertfald sige så meget at finder jer en kæreste en skønne dag, så forlader jeg nok det her game. Men lige nu er jeg single, og det er også rart og derfor vil jeg stadig fortsætte med at besøge glædespiger og hvis det at besøge en glædespige for at ligesom mig holde den seksuele gejst oppe, jeg blamer dig ihvertfald ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 1. November, 2021 mit råd til dig... besøg en masse GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 1. November, 2021 (edited) Kun En Pige skrev, for 4 timer siden: Vi har ikke altid lyst til sex og berøring, og vi er ikke altid søde, velduftende, nybarberede, imødekommende, flirtende, lyttende, forstående og villige. Nikita Darling skrev, for 5 timer siden: Glædespiger er også helt almindelige kvinder med det bøvl, der nu engang følger med sådan nogle. hvorfor ikke slå mønt på det? den 100% autentiske gfe oplevelese. hun siger med sikkerhed nej, jeg har ondt i hovedet, vrisser af dig og sender dig ud med skraldet Redigeret 1. November, 2021 af Lonewolf dumme bogstaver. de kender ikke deres plads :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 matrix skrev, for 1 minut siden: mit råd til dig... besøg en masse GP Det vil jeg også, jeg er på udkig efter en ny, eller man måske bare skulle tage favoritten igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 (edited) Lonewolf skrev, for 10 minutter siden: hvorfor ikke slå mønt på det? den 100% autentiske gfe oplvelese. hun siger med sikkerhed nej, jeg har ondt i hovedet, vrisser af dig og sender dig ud med skraldet Jeg er aldrig blevet sendt ud med skraldet af en glædespige, men jeg er blevet catfishet af en glædespige engang, det var faktisk ikke for ret lang tid siden. Hun udgav sig for at være en virkelig flot spansk glædespige på 24 år. Men da jeg så ankommer til stedet, og døren går op. Så er det ihvertfald ikke en 24 årig spansk glædespige jeg bliver modtaget af. nej det er en ihvertfald 52 årig gammel polsk dame som ikke har en eneste tand i munden, og jeg kunne lugte sprut ud af munden på hende. Fy for en skefuld, der blev jeg dælme ked af det. Jeg var lige ved at tænke, mor har ikke opdraget en quitter, og måtte tage hvad jeg kunne få men nej. Hun lignede ikke lige en der gik op i kropslig hygiejne, så jeg måtte gå. Puha sikke en opelevelse Redigeret 1. November, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 1. November, 2021 God diskussion. Jeg nyder det jeg får og oplever også en berusende glæde når jeg går fra et dejligt møde. Men det er en oplevelse jeg har købt og ikke en veninde jeg har fået. Derfor kan begge parter jo godt synes at det var et rart og dejligt møde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 AB455 skrev, for 1 minut siden: God diskussion. Jeg nyder det jeg får og oplever også en berusende glæde når jeg går fra et dejligt møde. Men det er en oplevelse jeg har købt og ikke en veninde jeg har fået. Derfor kan begge parter jo godt synes at det var et rart og dejligt møde. Det er også sådan jeg har det, det sidder i mine tanker flere dage efter. Men det er jo fordi mødet har været godt. Jeg ved hvad du mener, det var også et forkert ordvalg af mig. Men der har været en god form for kemi og det var der bestemt også i fredags ds jeg besøgte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 1. November, 2021 Lonewolf skrev, for 44 minutter siden: hvorfor ikke slå mønt på det? den 100% autentiske gfe oplevelese. hun siger med sikkerhed nej, jeg har ondt i hovedet, vrisser af dig og sender dig ud med skraldet Jeg ser det for mig… Støvsugning 400,- Tørre støv af 200,- Skæld ud 300,- Evindelig brok 500,- Ingen makeup og håret i en knold 350,- Joggingtøj og flade sko +100,- Du sidder alene i lejligheden, jeg tager i byen med pigerne (du kører og henter os når jeg sms’er - ingen sex for jeg går kold i bilen) 1200,- Rabat på ovennævnte ved valg af mindst to ydelser -50,- 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 1. November, 2021 N10Ah skrev, for 41 minutter siden: Det vil jeg også, jeg er på udkig efter en ny, eller man måske bare skulle tage favoritten igen prøv en ny... hvad er du til ? og max afstand ? kan evt PM dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 1. November, 2021 Nikita Darling skrev, Lige nu: Jeg ser det for mig… Støvsugning 400,- Tørre støv af 200,- Skæld ud 300,- Evindelig brok 500,- Ingen makeup og håret i en knold 350,- Joggingtøj og flade sko +100,- Du sidder alene i lejligheden, jeg tager i byen med pigerne (du kører og henter os når jeg sms’er - ingen sex for jeg går kold i bilen) 1200,- Rabat på ovennævnte ved valg af mindst to ydelser -50,- lol, tja... Skæld ud 300,- giver gerne 500,- altid dejligt med skæld ud, booster jo totalt ens selvtillid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden: Jeg ser det for mig… Støvsugning 400,- Tørre støv af 200,- Skæld ud 300,- Evindelig brok 500,- Ingen makeup og håret i en knold 350,- Joggingtøj og flade sko +100,- Du sidder alene i lejligheden, jeg tager i byen med pigerne (du kører og henter os når jeg sms’er - ingen sex for jeg går kold i bilen) 1200,- Rabat på ovennævnte ved valg af mindst to ydelser -50,- Så bliver det altså dyrt lige pludselig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 1. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden: Evindelig brok 500,- husk spørgsmålet: ser jeg fed ud i det her? 600,- jeg er med på den. ærgeligt du har lukket biksen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 1. November, 2021 N10Ah skrev, for 8 minutter siden: Men der har været en god form for kemi og det var der bestemt også i fredags ds jeg besøgte hende. Så du har fundet en der både leverer en god service og som gør det godt. Det er da bare om at labbe det i sig. Og med dét mener jeg servicen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 N10Ah skrev, Lige nu: Så bliver det altså dyrt lige pludselig Og så kan jeg sgu huske en gang hvor min Eks havde mens, og hun elsker chokolade. Jeg tog engang et stykke marabou chokolade, det skulle jeg aldrig havde gjort. For læg lige mærke til at hvad jeg skrev, hun havde menstruation og at jeg kunne finde på at tage et styk chokolade uden at spørge om lov. Det var lige ved at koste mig livet, og jeg fik ikke lov til at dø før jeg havde købt en ny marabou chokolade til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 9 minutter siden: Jeg ser det for mig… Støvsugning 400,- Tørre støv af 200,- Skæld ud 300,- Evindelig brok 500,- Ingen makeup og håret i en knold 350,- Joggingtøj og flade sko +100,- Du sidder alene i lejligheden, jeg tager i byen med pigerne (du kører og henter os når jeg sms’er - ingen sex for jeg går kold i bilen) 1200,- Rabat på ovennævnte ved valg af mindst to ydelser -50,- jeg kan sgu huske en gang hvor min Eks havde mens, og hun elsker chokolade. Jeg tog engang et stykke marabou chokolade, det skulle jeg aldrig havde gjort. For læg lige mærke til at hvad jeg skrev, hun havde menstruation og at jeg kunne finde på at tage et styk chokolade uden at spørge om lov. Det var lige ved at koste mig livet, og jeg fik ikke lov til at dø før jeg havde købt en ny marabou chokolade til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 AB455 skrev, for 5 minutter siden: Så du har fundet en der både leverer en god service og som gør det godt. Det er da bare om at labbe det i sig. Og med dét mener jeg servicen Det har jeg bestemt, hun er min helt klare favorit. Og jeg vil gerne besøge hende en 4 gang det vil jeg også gøre, det fede ved det er altså også når man for nogle gode komplimenter med i lommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 (edited) Lonewolf skrev, for 17 minutter siden: husk spørgsmålet: ser jeg fed ud i det her? 600,- jeg er med på den. ærgeligt du har lukket biksen Lonewolf skrev, for 17 minutter siden: husk spørgsmålet: ser jeg fed ud i det her? 600,- jeg er med på den. ærgeligt du har lukket biksen Og så har man Dælme bare at sige nej da skat. Ellers man 609 lynhurtig blive til 1200. samt hvis du vil have en all nighter i sengen med ydelser sammen med kæreste. frem for en all nighter ene og alene på sofaen så har man bare at være ordentlig jeg taler om erfaring fra et langt forhold, der havde jeg satme bare at gøre honnør når kæresten kom hjem og jeg måske lige en enkelt gang havde glemt at støvsuge. Så faldte hammeren. Og det er ikke særlig grineren Redigeret 1. November, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 1. November, 2021 N10Ah skrev, for 55 minutter siden: det fede ved det er altså også når man for nogle gode komplimenter med i lommen Dem skal du sgu også bare labbe i dig. De falder ikke helt så ofte til mig, men jeg er også 50+ og har far-mave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. November, 2021 AB455 skrev, for 9 minutter siden: Dem skal du sgu også bare labbe i dig. De falder ikke helt så ofte til mig, men jeg er også 50+ og har far-mave Det gør jeg bestemt også, det giver mig sgu et kæmpe smil på læben når de komplimentere blandt andet mit ansigt eller krop og lægger mærke til at jeg træner, det går lige i mit 26 årig hjerte jamen der skal da nok falde nogle komplimenter af til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. November, 2021 Som andre piger har skrevet så er vi bare mennesker.. Mange af mine gæster ville sværge på at hvis de fik mig så ville de aldrig forlade mig men sandheden er jo en anden når hverdagen kommer på bordet.. Når jeg er på arbejde er alt ansvar taget fra mig og stressen fra hverdagen er lagt på hylden så det er nemt at være den perfekte kvinde.. Pigen du snakker om behøver ikke være sur over du har smidt underbukserne på gulvet endnu en forbandet gang, eller at du ikke har husket at handle mælk.. Hvad angår nus og komplimenter så jeg altså bare ikke typen der nogensinde kunne finde på at fortælle folk hvis de lugtede og var klamme eller uattråværdige, men jeg kommer heller ikke med komplimenter jeg ikke mener.. Der er måske bare længere mellem "du dufter godt" og "du er sød" til "jeg har lyst til at tilbringe alt min tid med dig" end du regner med.. Fordi det betyder altså ikke nødvendigvis at man er så meget som semiforelsket i en person.. Jeg kan også spørge en tilfældig mand i toget hvilken duft han bruger fordi jeg synes den er god.. Jeg tænker også du har overøst hende med komplimenter og sådan noget er svært at modtage uden at føle sig nødsaget til at gengælde dem.. Dog plejer jeg bare at sige jeg er jyde.. Vi er notorisk skide dårlige til sådan noget.. Jeg har skrevet en tråd omkring et af mine tætte forhold til en stamgæst.. Den kan du evt læse og bedre forstår hvordan det evt fungere for nogle piger i branchen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 3. November, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden: Som andre piger har skrevet så er vi bare mennesker.. Mange af mine gæster ville sværge på at hvis de fik mig så ville de aldrig forlade mig men sandheden er jo en anden når hverdagen kommer på bordet.. Når jeg er på arbejde er alt ansvar taget fra mig og stressen fra hverdagen er lagt på hylden så det er nemt at være den perfekte kvinde.. Pigen du snakker om behøver ikke være sur over du har smidt underbukserne på gulvet endnu en forbandet gang, eller at du ikke har husket at handle mælk.. Hvad angår nus og komplimenter så jeg altså bare ikke typen der nogensinde kunne finde på at fortælle folk hvis de lugtede og var klamme eller uattråværdige, men jeg kommer heller ikke med komplimenter jeg ikke mener.. Der er måske bare længere mellem "du dufter godt" og "du er sød" til "jeg har lyst til at tilbringe alt min tid med dig" end du regner med.. Fordi det betyder altså ikke nødvendigvis at man er så meget som semiforelsket i en person.. Jeg kan også spørge en tilfældig mand i toget hvilken duft han bruger fordi jeg synes den er god.. Jeg tænker også du har overøst hende med komplimenter og sådan noget er svært at modtage uden at føle sig nødsaget til at gengælde dem.. Dog plejer jeg bare at sige jeg er jyde.. Vi er notorisk skide dårlige til sådan noget.. Jeg har skrevet en tråd omkring et af mine tætte forhold til en stamgæst.. Den kan du evt læse og bedre forstår hvordan det evt fungere for nogle piger i branchen.. @JenniferRomanticaSelvfølgelig er i det, det ser jeg jer også som helt normale mennesker det håber jeg ikke min tråd har givet et indtryk af jeg ikke gør for det var ikke min mening ihvertfald. I er mennesker med følelser drømme, i har venner og familier , nogle har børn ligesom alle andre så jeg ser jer bestemt som helt normale mennesker Jeg ved godt at den pige jeg skriver om er en anden end hvad jeg ser, jeg har læst på lektien om hvad det vil sige at være en glædespige, det er jo et arbejde for hende. Hun er jo nok en helt anden end hvad jeg ser hende som når jeg besøger hende Da jeg besøgte hende for første gang, var jeg som jeg også skrev lige kommet ud af et rigtig langt forhold, det var nok det mest giftige forhold jeg har været i, det endte det ihvertfald ud med at være. Så da jeg besøgte hende første og 2 gang var jeg rimelig sårbar, jeg følte mig ensom, følelsesmæssigt ødelagt og knust og selvtilliden var helt i bund. Og ja jeg kan jo ligeså godt smide kortene på bordet, jeg blev lidt forelsket i hende til det med komplimenter, jeg er en der er glade for komplimenter, og jeg bliver så glad når jeg får et kompliment og jeg føler det ville være så ubehøvlet af mig ikke at give et igen, men det er jo bare sådan jeg er som menneske. Jeg er en ung mand der op i hvordan jeg ser ud, jeg går også meget i fitness for at holde en god sund livstil, og det er altså bare dejligt at få at vide at man ser godt ud det vil enhver person da blive for at få at vide den tråd vil jeg rigtig gerne læse, kan du eventuelt give mig et navn på den tråd ? Den vil jeg virkelig gerne læse, det tror jeg midt jeg har brug for. For at komme til en konklusion. det jeg ligesom ville med den her tråd er, at jeg nok blev en lille smule forelsket i pigen, jeg har dog ikke tænkt mig at fortælle hende det, og det gør lidt ondt bare at gå inde med men sådan er det. Jeg holder nok en lille smule af hende, for hendes service er rigtig god, jeg besøgte hende jo i sidste fredags og det var bare en rigtig god oplevelse, og jeg fik det samme sus i maven ligesom den første gang jeg besøgte hende jeg ved godt at jeg blot er en kunde, men jeg må dog stadig indrømme, jeg føler stadig lidt jeg har skabt en form for relation til hende, hun siger sågar også til mig at hun er glad for at mødt mig, og at hun er glad for mine besøg. Det er ikke ens betydning med at hun er forelsket mig, det er jeg bestemt godt klar over 100% men det er jo stadig virkelig dejligt at få at vide, og når hun siger til mig at jeg er en flot fyr med en flot krop så bliver jeg da glad som jeg også har skrevet til de andre, jeg er en der ser jer som de mennesker i er. Og jeg har en stor respekt for jer og det arbejde i laver og jeg er en af de mænd der påskønner og værdsætter det arbejde du/i udføre. Så jeg vil sige tak til dig/i andre glædespiger for jer og jeres service i udøver Redigeret 3. November, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 3. November, 2021 Nikita Darling skrev, den 2.11.2021 at 01:17: Jeg ser det for mig… Støvsugning 400,- Tørre støv af 200,- Skæld ud 300,- Evindelig brok 500,- Ingen makeup og håret i en knold 350,- Joggingtøj og flade sko +100,- Du sidder alene i lejligheden, jeg tager i byen med pigerne (du kører og henter os når jeg sms’er - ingen sex for jeg går kold i bilen) 1200,- Rabat på ovennævnte ved valg af mindst to ydelser -50,- Ingen makeup og hår i knold for 1800kr tak og brok for en halvtriller bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 3. November, 2021 DETH skrev, for 1 time siden: Ingen makeup og hår i knold for 1800kr tak og brok for en halvtriller bagefter Triller du den helt færdig, kan du ikke få brok 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 29. December, 2021 Nikita Darling skrev, den 3.11.2021 at 17:59: Triller du den helt færdig, kan du ikke få brok Helt færdig blir man sjældnest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg