Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Alderspræference?

Recommended Posts

Har altid været fascineret af de unge sprøde piger/kvinder. Helst så naturlige som muligt. Helst hverken silikone her eller der, det samme med botox og tatoveringer. 
Gerne med strittende A-B eller til nød en C-skål, og rigtig gerne struttende, så niplerne sidder vandret ud i luften. 
En rigtig god og fast popo, der tåler kærtegn og lidt fast hånd. 
Selvom jeg efterhånden er nået en alder, hvor jeg næsten kunne være deres bedstefar, så er det stadig her mine præferencer er. Tror næppe det nogensinde ændre sig. Deres nationalitet er meget mindre væsentlig. Det er svært, hvis man ser bort fra SB at finde danske piger, der matcher ønskerne. Huserer stadig i SugarDating universet, men i perioder er der rigtig langt mellem snapsene, og så må jeg jo tage til takke med de udenlandske. 
Rejser også ret meget i arbejdsmæssig medfør, i de østeuropæiske lande og Østen, er det let at finde unge piger at muntre sig med og forkæle. Ofte tilbyder de sig selv på de bedre hoteller, ellers kan man lade et ord eller to falde i hotelreceptionen eller til bartenderen, og snart kommer der en yndig model og byder sig til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 23 timer siden:

Når I mænner nu drager ud på jeres narrestregetogter, hvilken alderspræference går I så typisk efter hos os piger - og hvorfor?

Selv foretrækker jeg mænd på 45+, da min erfaring har vist mig, at det er den målgruppe, jeg svinger bedst med både mentalt og fysisk. Der hviler ligesom en anden slags ro, naturlig- og afklarethed over hele setuppet, synes jeg, hvilket betyder alverden for mig ift. at kunne bevare min ægte lyst og integritet i denne lidt anderledes verden.

Og så er der, ej at forglemme, den VISDOM, det ældre segment indtager rummet med - den går altså lige i underbuksen, eller mangel på samme:biggrin:, på sådan en som mig.

Hej igen Kun En Pige,

Tak for endnu et interessant oplæg. Jeg er til modne, frække piger, men har opdaget, at disse også kan findes blandt GP's, der er i midten af 20-erne. Kommer for eksempel hos en pige på 26, der er så fuld af sødme, sensualitet, humor og livsvisdom, at man skulle tro, hun var i 40-erne. Hun går lige i hjertet på mig.....med mere.

Sjæl og udstråling er lige så sexet som et smukt udseende. I alt fald for mig.  Når alle tre dele findes i en og samme pige, så er jeg helt solgt. Jeg er blevet et gladere og mere rigt menneske af mine møder med de søde piger.

Jeg læser jo de flotte reviews af dig herinde. Glæder mig derfor til at punktere ud for Odense, hvis jeg vel at mærke kan komme i sensuella-audiens hos dig og få lov til at indtage rummet.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præferencen er i dag helt afgjort +30-40 . . . 

Da jeg var i midt 30erne, var jeg sammen med en 19 årig i  et års tid i et almindeligt forhold - Kemien var der og vi swingede . . . ;) 

Så kom børnene, og som datteren voksede op, forsvandt lysten til de helt unge modeller - Ønskede ikke at sammenligne med datteren eller hendes veninder . . . :( 

Efter GF/GFE blev mere udbredt, har det kun været +30, da kvinderne her har virket til at hvile mere i sig selv - Har følt vi har været mere på bølgelængde. . . 

Og gerne flere besøg hos samme kvinde, da sexen bliver bedre, når vi begge ved, hvilke tangenter der skal spilles på. Også at der opstår en vis fortrolighed, kan bedre diskutere forskellige ting, når sexdelen er overstået . . . :P 

Man skal blot huske, at mødet er proffessionelt - Kunne være som et besøg hos psykologen, bortset fra at de færreste psykologer tilbyder sex til klienterne før eller efter . . . :D 

Redigeret af an2n

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
an2n skrev, for 42 minutter siden:

Kunne være som et besøg hos psykologen, bortset fra at de færreste psykologer tilbyder sex til klienterne før eller efter . . . :D 

Det kommer helt an på, hvordan man vender og drejer det;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix

Hos mig..

Fra 25 til 50 år, men kemi og ydelse er mest vigtigt hos mig :) og pris er jeg ligeglad med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 15 minutter siden:
an2n skrev, 1 time siden:

Kunne være som et besøg hos psykologen, bortset fra at de færreste psykologer tilbyder sex til klienterne før eller efter . . . :D 

Det kommer helt an på, hvordan man vender og drejer det;):D

Jep, nogen har jo den ydelse :???:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/efter-kritik-om-svigt-af-saarbare-klienter-psykolognaevn-afviser-blankt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som regel søger det lidt mere modne felt, men ingen regler uden undtagelser. Det handler for mig mest af alt om kemi  og pigens/kvindens indlevelse, alderen er ikke væsentlig om hun er 30-40 eller 50 er i og for sig helt lige meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...